Das waar. Bestel je mij ook een portie dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:43 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb ik morgen hoofdpijn, als ik daar een flesje van leeg drink... kan k beter shoarma bestellen
doe maar 3quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:44 schreef MPG het volgende:
[..]
Das waar. Bestel je mij ook een portie dan?
Mits lekker weer, dus niet binnenkort.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
We gaan binnenkort wel gewoon KSC BBQen
Ik mag nog niet doodquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:48 schreef Pien85 het volgende:
We gaan binnenkort wel gewoon KSC BBQen
Dit jaar iigquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mits lekker weer, dus niet binnenkort.
Haha, met de meet geschiedenis van KSC ben ik bang dat we er voor 2047 niet op hoeven te rekenenquote:
Vraag of je een keer mee mag boksen met BXquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in slaan en schoppen en me eens echt afreageren
quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:37 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb zin in slaan en schoppen en me eens echt afreageren
Ik heb al een keer gebokstquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Vraag of je een keer mee mag boksen met BX.
cool!quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Ergens in Noord-Holland staat een voormalig stationsgebouw.
Met een bordje erop.
Daar zit tegenwoordig een kaasfabriek in.
Dus in het weekend staat er een groot dik ijzeren hek op de weg en kan ik er niet bij.
Het ligt dusdanig kut dat het bordje vanaf het terrein van de kaasfabriek geschoten MOET worden, het kan niet anders.
Mailen met de kaasfabriek om een afspraak te maken heeft geen zin want hun mailadres is achterhaald.
Sowieso zit ik momenteel ERG krap in m'n vakantiedagen.
Nou ben ik wel aan het wachten op een nieuwe klus.
En heb ik eerder vanavond gehoord dat ik waarschijnlijk maandag op gesprek moet.
Dus morgen heb ik de tijd![]()
Oh ja, het is ook het station waarvan mijn bet-overgrootvader van 1884 tot ca. 1897 de eerste stationschef was![]()
* Dr_Flash = Man with a Mission
Als het lukt is het me absoluut die 164 km treinen, een uur bussen en tijden wachten en lopen door de stromende regen waard jaquote:
houwniequote:
is het ookquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het lukt is het me absoluut die 164 km treinen, een uur bussen en tijden wachten en lopen door de stromende regen waard ja
Klinkt wel vet, nou hopen dat het allemaal luktquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als het lukt is het me absoluut die 164 km treinen, een uur bussen en tijden wachten en lopen door de stromende regen waard ja
quote:
Haha, alleen dat verliefd worden hoor, relatie enzo hoeft mij dan ook weer nietquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]en dat is dus het begin van het einde
![]()
Zoiets overkomt je voordat je het in de gaten hebt. Zeggen ze. Als je er naar gaat zoeken kan je het ZEKER vergeten.
Naja, wat weet ik er ook van he
Oh okee, dan is het goedquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:12 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Haha, alleen dat verliefd worden hoor, relatie enzo hoeft mij dan ook weer nietIk wil alleen verliefd zijn
Hehe, tja, das inderdaad t risico...quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan is het goed
Hell, dat zou eigenlijk op zich best eens leuk zijn iddmaar dan verpest ik het wel weer gewoon na een week of 2. Alles beter dan valse hoop .
Nou, risico..quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hehe, tja, das inderdaad t risico...
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan moet je deze volspammen en een nieuwe openen!
En dat kan je nu niet?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammen doen jullie maar als ik mee kan doen
Neequote:
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:38 schreef Pien85 het volgende:
Bij nader inzien, laat dat verliefd zijn maar zitten, te veel gezeik
Heb je die 14 topics van gisteren al teruggelezen?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Spammen doen jullie maar als ik mee kan doen
Neequote:Op donderdag 22 januari 2009 23:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Heb je die 14 topics van gisteren al teruggelezen?
Ik moet morgen werken. Maar wat ga je precies doen dan?quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Mart ga je morgen mee? SpoorwegGeschiedenis schrijven?
Foei. Terugleesfaalhaas.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken. Maar wat ga je precies doen dan?
quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foei. Terugleesfaalhaas.
[KSC# 1220] Waar we willen knuffelen en verliefd willen zijn
Oosthuizen. ik plan daar rond het middaguur te zijn.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:54 schreef DaMart het volgende:
[..].
Maar welk station is dat dan? Klinkt als omgeving Alkmaar?
En hoe laat ga je?
Mja, dat is voor mij dus een niet handige tijdquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oosthuizen. ik plan daar rond het middaguur te zijn.
Mja, kan zijnquote:Op donderdag 22 januari 2009 23:58 schreef DaMart het volgende:
Mja, dat is voor mij dus een niet handige tijd.
Hey, dan ben je vlak bij mijquote:Op vrijdag 23 januari 2009 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mja, kan zijn![]()
Maar dit is gewoon iets wat ik MOET doen, en waarvoor ik niet snel nogeens de kans krijg. Overigens heb ik nog veel meer te doen in N-H hoor. Waarschijnlijk neem ik een dagkaart en rol ik meteen nog even langs plaatsen als Krommenie-Assendelft, Obdam, Amsterdam Zuid, Amsterdam Holendrecht, Amsterdam Sloterdijk en Vleuten. Ik ben waarschijnlijk dus wel de hele dag in die hoek te vinden. Mss bakkie koffie @Hlm of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |