LL 2007quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:31 schreef Shadow_NL het volgende:
Als het waar zou zijn: Editors en Killers op 1 festival
2 van mijn 3 favoriet bands, nu de Arctic Monkeys nog...
Ik vroeg me al af waarom je zo weinig respect had voor Bruce Springsteen en Neil Young, maar dit verklaart alles.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.
Ik heb niet zozeer weinig respect voor de twee. Kan gebeuren, niet mijn muziek. Ik vind het echter misplaatst voor Pinkpop, er is toch niet voor niets een Classicvariant?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af waarom je zo weinig respect had voor Bruce Springsteen en Neil Young, maar dit verklaart alles.
Madness zou te gek zijn. Editors ook leuk, maar die heb ik de laatste jaren al te vaak gezien.
Dat het je ding niet is, dat kan natuurlijk. En dat je ze te oud vindt voor PP, dat kan ook. Maar ik vond je uitspraken nadat Bruce Springsteen werd bevestigd getuigen van disrespect. Al klink ik nu misschien als een oude zeikerd.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:26 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik heb niet zozeer weinig respect voor de twee. Kan gebeuren, niet mijn muziek. Ik vind het echter misplaatst voor Pinkpop, er is toch niet voor niets een Classicvariant?
Het was meer teleurstelling over PP zelfquote:Op zaterdag 24 januari 2009 01:28 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Dat het je ding niet is, dat kan natuurlijk. En dat je ze te oud vindt voor PP, dat kan ook. Maar ik vond je uitspraken nadat Bruce Springsteen werd bevestigd getuigen van disrespect. Al klink ik nu misschien als een oude zeikerd.
Och, reken er niet op.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Nou nog Arctic Monkeys, die wil ik al drie jaar live zien.
Ze schijnen op LL te komen, maakt dat de kans om ze op Pinkpop te zien kleiner?
Ik denk het niet. Op PP 2007 waren ze saaaaaaai.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:13 schreef Noortje. het volgende:
Nou nog Arctic Monkeys, die wil ik al drie jaar live zien.
Ze schijnen op LL te komen, maakt dat de kans om ze op Pinkpop te zien kleiner?
Nah, daar hadden ze ook hun redenen voor natuurlijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:21 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Op PP 2007 waren ze saaaaaaai.
Oh?quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nah, daar hadden ze ook hun redenen voor natuurlijk.
Ja!quote:
Ah OK!quote:
Die toetsenist met dat kale hoofd is vorig jaar toch overleden of niet ?quote:Op zondag 25 januari 2009 03:11 schreef popolon het volgende:
The Boss met de hele E-Street Band is al een kaartje waard. Prachtige line up met al die 'oude' namen.
Springsteen twee keer live gezien, it doesn't get any better than that.
nee, Danny is vorig jaar overleden. Roy Bittan is de kale pianist/toetsenistquote:Op zondag 25 januari 2009 09:37 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Die toetsenist met dat kale hoofd is vorig jaar toch overleden of niet ?
Anouk?quote:Op zondag 25 januari 2009 12:49 schreef scrub_nurse het volgende:
of anouk, die wilde toch alleen de maandag afsluiten?
Ik denk ook The Prodigyquote:Op zondag 25 januari 2009 12:48 schreef scrub_nurse het volgende:
ik was aant denken misschien ist ook wel the prodigy of faithless ofzo?
Sowieso verwacht ik Franz wel, ik vind het wel een Pinkpop band en ze hebben net een nieuw album (of die moet nog uitkomen, maargoed), dusja.quote:Op zondag 25 januari 2009 13:51 schreef Darkestrah het volgende:
Inderdaad, Madness lijkt me leuk! Franz is nu ook een groter gerucht geworden.
edit: Oh, dat tweede is al gezegd.
Ja, maar the Killers en FF staan op PP maar ik vind de algehele sfeer van LL leukerquote:Op zondag 25 januari 2009 15:24 schreef scrub_nurse het volgende:
dan ga je toch naar LL? daar begint de voorverkoop later van toch?
Ik moest even denken.. Foo Fighters? Friendly Fires? Maar nee, het is Franz Ferdinand. Afko'squote:Op zondag 25 januari 2009 15:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, maar the Killers en FF staan op PP maar ik vind de algehele sfeer van LL leuker. Wordt dus kiezen.
FF, PP, LLquote:Op zondag 25 januari 2009 15:48 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ik moest even denken.. Foo Fighters? Friendly Fires? Maar nee, het is Franz Ferdinand. Afko's
oh my god...quote:Op zondag 25 januari 2009 18:28 schreef ScottTracy het volgende:
Meer geruchten voor Pinkpop 2009
25-1-2009 11:36:49
Het nieuws dat we in november hier meldden dat Franz Ferdinand naar Pinkpop 2009 komt, wordt nu door meer media bevestigd, zoals de Sp!ts. Daarnaast noemen ze ook The Killers, Novastar, Miss Montreal, Madness, Snow Patrol en Neil Young. Let op! Dit zijn alleen geruchten. Houd het Graz-forum in de gaten voor de meest actuele Pinkpop-geruchten, waar zojuist ook het Duitse Cinema Bizarre werd genoemd.
Cinema BizarreAlsjeblieft zeg...
Die e-tickets krijg je alleen als je ze zelf uitprint, je kunt als het goed is je kaarten ook laten opsturen en dan krijg je volgens mij net zoiets als de 'normale' Pinkpoptickets. Tenminste, dat is mijn ervaring tot nu toe met concerkaarten bestellen op internet.quote:Op zondag 25 januari 2009 19:55 schreef ebeaydojraes het volgende:
vraag me trouwens iets af naar aanleiding van t LL topic....
normaal moet je bij de ingang altijd je bandje EN je ticket laten zien, maaaaar ... er is geen postkantoor meer. Je krijg nu van die vage e-mail tickets... en die zijn zo breekbaar/vergankelijk dat als je dat 3 dagen lang op je lijf moet dragen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |