Achja, ik ben blij. Meer plaats voor mij. Laat die 50+ mensen op het laatste moment komen. Kan je tenminste fatsoenlijk lopen op dit weer uiverkochte Pinkpop...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 01:59 schreef Aisumasen het volgende:...
Er zijn.....6 namen bevestigd? Wees niet bang, er komen vast nog genoeg hippe bandjes die nog nóóit op een festival in Nederland gespeeld hebben. The Kooks, Kaiser Chiefs of Franz Ferdinand bijvoorbeeld...
Heel stiekem denk ik wel dat ze er rekening mee houden dat ze voor Bruce spelen. De cd Sam's Town is bijna een ode aan de beste man. Ik verwach wel dat ze wat rustiger zullen spelen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:27 schreef CherryLips het volgende:
Oeh, the Killers. heb ze tegen die tijd al drie keer gezien en ik vind hun nieuwe album niet zo tof, maar als ze Sam's Town en When You Were Young spelen is het goed
.
Hopelijk zijn die vijftigplussers wat fatsoenlijker dan die blagen van een jaar of 17. Onbeschofte lompe kereltjes vorig jaarquote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:34 schreef chansadres het volgende:
[..]
Achja, ik ben blij. Meer plaats voor mij. Laat die 50+ mensen op het laatste moment komen. Kan je tenminste fatsoenlijk lopen op dit weer uiverkochte Pinkpop...
Daar zat ik inderdaad ook aan te denken,quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die vijftigplussers wat fatsoenlijker dan die blagen van een jaar of 17. Onbeschofte lompe kereltjes vorig jaar.
Hij is wat op leeftijd, maar als hij het naar zijn zin heeft, speelt ie nog menig "jong" bandje naar huis. Misschien als Pearl Jam ook komt, kunnen ze weer gezellig samen spelen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:55 schreef Numbie het volgende:
Neil Young; is dat niet meer Pinkpop Classic materiaal?![]()
Leuk voor in de fantasie maar niet realistisch natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 11:54 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Hij is wat op leeftijd, maar als hij het naar zijn zin heeft, speelt ie nog menig "jong" bandje naar huis. Misschien als Pearl Jam ook komt, kunnen ze weer gezellig samen spelen.
Alsof de gemiddelde Pearl Jam fan zo jong is...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik zou het wel kut vinden als Neil Young de afsluiter zou worden. Hij heeft nu 3 bands voor het wat oudere publiek en danmoet ie vind ik ook een band hebben voor het wat jongere publiek als aflsluiter.
Ik hoop dat ie dan toch nog maar Pearl Jam heeft geregeld.
Een stuk jonger denk ik als de gemiddelde Bruce Springsteen en Depeche mode fan...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:22 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Pearl Jam fan zo jong is...
Ik zou het beter vinden, als iedereen (festival en publiek), op de kwaliteit van de geboden muziek afgaan, in plaats van de leeftijd van de band en/of zanger.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:06 schreef Shadow_NL het volgende:
Ik zou het wel kut vinden als Neil Young de afsluiter zou worden. Hij heeft nu 3 bands voor het wat oudere publiek en danmoet ie vind ik ook een band hebben voor het wat jongere publiek als aflsluiter.
Ik hoop dat ie dan toch nog maar Pearl Jam heeft geregeld.
Hm hij belooft dus nog meer verrassingenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 12:46 schreef Tunerd het volgende:
Weer officieel bevestigd:
The Killers
Novastar
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/41337067
Denk het niet, volgens mij is Depeche Mode de afsluiter van de zondag, en Bruce is ook afsluiter.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Zith het volgende:
Iemand een idee of Bruce the Boss en Depeche mode op dezelfde dag optreden?
Ja, dat doen ze nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:59 schreef Zith het volgende:
Iemand een idee of Bruce the Boss en Depeche mode op dezelfde dag optreden?
Amen!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zou het beter vinden, als iedereen (festival en publiek), op de kwaliteit van de geboden muziek afgaan, in plaats van de leeftijd van de band en/of zanger.
Editors? Die stonden er vorig jaar toch ook al? En waarom bevestigen zichzelf op een Engelse zender? En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef Dupje het volgende:
Editors hebben zichzelf bevestigd op de BBC radio.
Ook zou Madness zich bevestigd hebben op hun blog, maar dat heb ik nog even niet gevonden...
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.
Editorsquote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Editors? Die stonden er vorig jaar toch ook al? En waarom bevestigen zichzelf op een Engelse zender? En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.
Madness ken je toch wel?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Editors? Die stonden er vorig jaar toch ook al? En waarom bevestigen zichzelf op een Engelse zender? En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.
Die hadden we nog niet op deze Pinkpop natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:24 schreef JeroenV het volgende:
[..]
![]()
Zijn wel erg leuk. Alleen beetje vergane glorie volgens mij.
Is dit een serieuze vraag?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:22 schreef Christiaan het volgende:
[..]
En wie zijn Madness, nog nóoit van gehoord.
Bruce is anders in deze eeuw aardig goed bezig met uitstekende platen en fantastische live-optredens...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 13:32 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Een stuk jonger denk ik als de gemiddelde Bruce Springsteen en Depeche mode fan...
Depeche Mode en Bruce Springsteen vooral succesvol in de jaren tachtig, Bij PJ is het begonnen vanaf toen ze Ten uitbrachten in 1991.
Ja, nu ik op YouTube wat luister ken ik het wel inderdaad.quote:
Editors? Onmogelijk. Zitten in de studio te werken aan hun 3de album, en na Pinkpop 2003/2004/2005/2006/2007/2008 én Lowlands 2003/2004/2005/2006/2007/2008 kan ik het mij ook haast niet voorstellen...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:13 schreef Dupje het volgende:
Editors hebben zichzelf bevestigd op de BBC radio.
Ook zou Madness zich bevestigd hebben op hun blog, maar dat heb ik nog even niet gevonden...
Dat is ook waar ik op doelde, eerder dit topic. Er komt een legendarische naam die al die Britse bandjes naar huis speelt, en dan is het weer niet goed. Op wat voor een namen zitten de klagers te wachten dan?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:16 schreef ralfseltje het volgende:
Pff al dat gezeur over die 'oude' namenThe Kooks klinken toch tien keer oudbolliger dan The Boss of Neil Young live?
Hehe overdrijven is ook een kunst hequote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Editors? Onmogelijk. Zitten in de studio te werken aan hun 3de album, en na Pinkpop 2003/2004/2005/2006/2007/2008 én Lowlands 2003/2004/2005/2006/2007/2008 kan ik het mij ook haast niet voorstellen...
[..]
Oud zijn ze, maar een feestje zou dat zeker worden!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:42 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://madness-central.com/blog/
Tadaa.
én een versie van "Happy Birthday" zullen opnemen in het Limburgse dialect.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Editors#An_End_Has_a_Start![]()
Wikipedia als bron, da's nieuw dit jaar.
23 jan 2009 22:46 195.69.243.253 (Overleg) (10.321 bytes) (ongedaan maken)quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:49 schreef Christiaan het volgende:
[..]
én een versie van "Happy Birthday" zullen opnemen in het Limburgse dialect.!
It wasn't me!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:51 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
23 jan 2009 22:46 195.69.243.253 (Overleg) (10.321 bytes) (ongedaan maken)
Dus net gedaan.
Ik wil deze post nog even quoten om te zeggen dat deze quote helemaal waar is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:11 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Ik zou het beter vinden, als iedereen (festival en publiek), op de kwaliteit van de geboden muziek afgaan, in plaats van de leeftijd van de band en/of zanger.
Het is ook zeker waar, maar een band als Madness zegt me bijvoorbeeld niks, behalve dat ik de hits ken. Ik zie toch ook graag bands die ik nu een beetje volg en luister. Maar goed, over Bruce of Depeche Mode moet je niet klagen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik wil deze post nog even quoten om te zeggen dat deze quote helemaal waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |