Het gerucht van Neil bedoel je denk ik?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:09 schreef chansadres het volgende:
Op de vraag waar het gerucht vandaan komt: Ik hoorde het van een bron. En nu las ik het ook op Graz terug. Wat niet betekend dat ik het meteen geloof, maar gewoon hier neer wil zetten. Houd de discussie lekker gaande.
Ik zeg NEEquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:26 schreef Frenkel het volgende:
Nou, vorig jaar op bospop koste een kaartje voor Neil Young iets van 80 euro..
Voor 130 euro, Neil Young, Bruce Springsteen en nog 30 andere (jongere) bands zien..
IK ZEG JA!!
Nebreska is het bestequote:Op donderdag 22 januari 2009 18:31 schreef Operc het volgende:
Ik moet bekennen dat ik eigenlijk niets van Springsteen ken. Welke albums zijn zijn beste? (of meest representatieve) dan ga ik daar wat van youtuben ofzo.
Er stond laatst een lijstje van meest deprimerende albums en daar stond die o.a ook tussen.quote:
Nebraska is idd hele zware kost, zou ik niet aanraden voor iemand die niks anders van Bruce kent en een beetje wil verdiepen in zijn muziekquote:Op donderdag 22 januari 2009 18:41 schreef Shadow_NL het volgende:
[..]
Er stond laatst een lijstje van meest deprimerende albums en daar stond die o.a ook tussen.
Is dat niet te zware kost en dus een beetje te doen? Ik houd over het algemeen wel van donkere muziek.
Jammer genoeg speelt hij die nooit live. Geweldig nummer vind ik dat inderdaad. En inderdaad Nebraska is zwaar maar dat soort muziek hou ik wel van. Voor mij juist een lekkere invalshoek. Het is maar wat voor muziek je normaliter luistert.quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:54 schreef Black-Star het volgende:
En Philadelphia natürlich!
Zoals verwacht dus de aanloop voor Bruce. Heerlijk, hopenlijk passen ze hun setlist aan. Veel Sam's Town please...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Christiaan het volgende:
Killers kunnen wel bevestigd worden gezien. Op zaterdag. Michiel Veenstra praatte net z'n mond voorbij.
Ja, Neil ook. Dus beiden net zo classic (of actueel, hoe je het wil noemen)quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:03 schreef ebeaydojraes het volgende:
Niet waar. Bruce brengt nog steeds albums uit en is dus nog steeds actueel.
Als je een topic geleden had gekeken, had je kunnen lezen dat Provincie Limburg dit grapje gaat sponsoren. Volgens het gerucht tenminste. Dus het kost Jan een stuk minder of niks...quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef Sloggi het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat Neil Young komt. Dat wordt wel heel erg duur, met Springsteen én Young.
Vorig jaar op Frequency toch wel erg van genoten.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Christiaan het volgende:
Killers kunnen wel bevestigd worden gezien. Op zaterdag. Michiel Veenstra praatte net z'n mond voorbij.
Daar ben ik dan wel heel erg blij mee, ook al was dat natuurlijk al 90% zeker dat ze zouden komen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:07 schreef Christiaan het volgende:
Uiteraard.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:08 schreef Pink_Floyd het volgende:
Franz Ferdinand nog een optie? Nieuw album enzo...
Waarschijnlijk niet zomaar, maar gezien het een groot festival is, 40e editie, misschien vinden zij dat reden genoeg.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:17 schreef Sloggi het volgende:
Dat heb ik gelezen ja, maar denk jij dat de provincie zomaar even een miljoen euro bijlegt? Ik niet.
Ze hebben wel nieuw album en mijn bron vertelde dat ze er mee bezig waren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:09 schreef TheVulture het volgende:
Kaiser Chiefs streep maar weg... dat zou dan de 4e of 5e keer zijn geloof ik... dat is wel erg veel van het goede
Eh... Neil Young heeft anders ook op Werchter gestaan, hoor. En het is niet voor niets een jubileumeditie van een festival dat al 40 jaar bestaat. En Broes spreekt jong én oud aan. Ik denk serieus dat het een geweldig optreden wordt dat voor alle indie-/hippe muziek-liefhebbers de deur opent naar het zogenaam meer belegen genre. Daar zitten namelijk veel vergeten juweeltjes.quote:Op donderdag 22 januari 2009 23:32 schreef Kidney_Bean het volgende:
Mijn god die line up wordt alleen maar erger: Neil Young?!?!?!?! Ik geloof mijn ogen en oren niet.. Natuurlijk ligt dit perfect in de lijn van artiesten die al geboekt zijn, maar jongens kan er ook wat 'hips' op het festival komen? Ik ga zo maar eens kijken wat er al qua bands bekend is bij andere festivals als Werchter, Rock am Ring, Lowlands e.d. denk ik...
en toch hoop ik stiekem dat er nog leuke bands zitten tussen die andere 30 die nog niet bekend zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |