abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65385795
Trouwens we zijn heel blij dat de ruzie van toen met mijn ouders is opgelost. Uitgepraat en het is nu duidelijk dat we het echt niet negatief bedoelden. Ze waren ook boos op sommige reacties van hier, maar dat kunnen wij niet helpen. En wij hebben sommige dingen misschien gezegd wat we beter niet hadden moet zeggen. We gaan gelukkig weer normaal, als vanouds met elkaar om. Wilde ik nog even kwijt. Hoeft verder geen discussie meer te worden ofzo. Gewoon een mededeling.
  zondag 25 januari 2009 @ 15:10:57 #102
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_65385915
quote:
Op zondag 25 januari 2009 15:07 schreef _Ingrid_ het volgende:
Trouwens we zijn heel blij dat de ruzie van toen met mijn ouders is opgelost. Uitgepraat en het is nu duidelijk dat we het echt niet negatief bedoelden. Ze waren ook boos op sommige reacties van hier, maar dat kunnen wij niet helpen. En wij hebben sommige dingen misschien gezegd wat we beter niet hadden moet zeggen. We gaan gelukkig weer normaal, als vanouds met elkaar om. Wilde ik nog even kwijt. Hoeft verder geen discussie meer te worden ofzo. Gewoon een mededeling.
Heel fijn om te lezen.
Nu nog lichamelijk opknappen en je kids ook!!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  zondag 25 januari 2009 @ 16:06:13 #103
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_65387835
Dat het is bijgelegd met je ouders is zeker goed nieuws, Ingrid. Ik hoopte er al op toen ik las dat je met je vader naar het ziekenhuis was gegaan voor Tyler.

Kan je niet vragen of jouw curretage een beetje naar voren kan worden geschoven onder deze omstandigheden? Vrijdag is nog zo'n eind weg en die buikpijn en het bijna flauwvallen is natuurlijk een slecht teken. Misschien toch nog even heel duidelijk aangeven bij de huisarts dat je zoveel klachten hebt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_65391431
quote:
Op zondag 25 januari 2009 16:06 schreef livelink het volgende:
Dat het is bijgelegd met je ouders is zeker goed nieuws, Ingrid. Ik hoopte er al op toen ik las dat je met je vader naar het ziekenhuis was gegaan voor Tyler.

Kan je niet vragen of jouw curretage een beetje naar voren kan worden geschoven onder deze omstandigheden? Vrijdag is nog zo'n eind weg en die buikpijn en het bijna flauwvallen is natuurlijk een slecht teken. Misschien toch nog even heel duidelijk aangeven bij de huisarts dat je zoveel klachten hebt?
Helaas staat er een wachtlijst voor. Maar ik kan morgen natuurlijk de huisarts even bellen of afspraak maken.
pi_65393725
Sterkte in elk geval meid, het is allemaal niet niks. Ik hoop dat je eerder gecureteerd kunt worden dan vrijdag.
  zondag 25 januari 2009 @ 23:36:06 #106
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65404432
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:06 schreef sjak het volgende:
OK, wat vervelend. Heeft Ingrid inmiddels al wat AB gekregen van de huisarts?
Sjak, wat hamer jij toch op die AB?? Is al bekend dat Ingrid een bacteriële infectie heeft dan? Want voor een virus heeft het gewoon niet eens zin.

Wat rot Ingrid, dat je zelf ook ziek bent geworden. En dat met een operatie in het vooruitzicht. Pas maar heel goed op jezelf! Het is een nasty griep die rondwaart. Het allerbeste met Tyler, ik hoop maar dat ze aan het biopt snel kunnen zien wat er nou loos is en dan een goede behandeling kunnen inzetten.

Sterkte allen!!!! En een knuffie voor Kim.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65404638
Het klinkt alsof je alleen maar zieker wordt, Ingrid Heel veel beterschap en ik hoop toch dat je voor vrijdag goed bent opgeknapt! Hoe gaat het nu met Kim?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65405982
Ingrid, ik zou morgen idd even heel erg aandringen bij je huisarts. Die buikpijn, koorts en het gevoel van flauwvallen is echt geen goed teken..Misschien is het wel aan het ontsteken van binnen? Ik wil je niet bang maken hoor, maar zou toch wel aandringen, zodat je snel weer voor de 100% voor Tyler en Kim (en Djeez natuurlijk) kunt zijn...Vrijdag is nog heel erg ver weg als je zoveel pijn hebt..

Wat maken jullie een ongelofelijke rotperiode door nu zeg...
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 26 januari 2009 @ 08:44:38 #109
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_65410135
Echt ff bellen misschien heb je wel een baarmoederontsteking.
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 09:19:31 #110
7074 moussy
kuttekop
pi_65410622
quote:
Op zondag 25 januari 2009 14:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
Volgens mij is de koorts sinds vannacht weg. Ik voel iig niet warm aan.
Ik vraag me toch af of het mijn buik te maken heeft. Krijg er steeds meer last van. Bah, ik baal er zo van. Ben ik ook eens ziek, is het meteen goed raak.
Als ik het zo hoor zou ik de gyn maar eens gaan bellen!
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65411201
quote:
Op maandag 26 januari 2009 09:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Als ik het zo hoor zou ik de gyn maar eens gaan bellen!
ik ook..

Ik hoop dat jullie snel weer als gezinnetje samen zijn en dat het genieten en aan elkaar wennen, echt kan gaan beginnen.
Wat een kl*te periode maken jullie door zeg!

Heel veel sterkte met z'n allen

terug kruipt onder lurksteen

[ Bericht 0% gewijzigd door Babygirl op 26-01-2009 09:48:15 (typfout) ]
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
pi_65411329
Ingrid hou jezelf goed in de gaatjes hoor! Het klinkt mij niet helemaal jofel in de oren jouw klachten. Ik heb een baarmoederontsteking gehad en dat ging ineens heel snel. Van een beetje buikpijn binnen een paar uur naar heel erg ziek. Bel de gyn om te overleggen, misschien kan je curretage naar voren worden geschoven.
Saartje
pi_65413608
De huisarts kan iig niet helpen ben ik achter. De gyn had al gezegd zo snel mogelijk de curretage. Maar de afdeling opname gaat daar over. Het is gewoon te druk nu.
En dat stomme hoesten wordt ook maar niet minder. Morgen afspraak bij huisarts, of er echt geen middeltje voor is. Of anders iets voor de nacht. Want ik hoest mezelf wakker. Kan hij ook naar Kim luisteren. We hebben hetzelfde hoestje, ik heb het van Kim gekregen, maar Kim heeft er veel minder last van. Het is ook zo vermoeiend bah. En ik durf nu niet te gaan douchen, straks ga ik wel onderuit.

Rond 13.00 brengen we Kim naar mijn zusje en gaan we dan naar Tyler toe.
  maandag 26 januari 2009 @ 11:28:28 #114
593 sjak
Juffie Bloem
pi_65413820
Heb je niet een plastic stoeltje om in de douche te zetten? Ga je zittend douchen Fijn dat je morgen bij de huisarts terecht kan. Ik gebruik bij (kriebel)hoesten wel die Daro retard capsules. Die helpen mij vaak wel door de nacht heen. Die kun je gewoon bij de drogist halen. Fijn trouwens dat je geen koorts meer hebt, dat scheelt alweer!

Wel balen hoor dat het allemaal zo lang duurt. Die curretage pas over een week, het is eigenlijk wel belachelijk dat ze zo'n wachtlijst hebben. Hier doen ze het gelukkig vaak zo snel mogelijk, zelfs 's avonds wel. Maar ja, je hebt het niet voor het kiezen
Lekker douchen!
pi_65413835
Waarom kan de huisarts niet helpen? Als jouw situatie verslechtert en je krijgt koorts dan is het zaak dat er opnieuw gekeken wordt of er iets anders gedaan moet worden. En dan is juist de huisarts de aangewezen persoon om je te beoordelen en eventueel door te sturen.

Oh, en beterschap natuurlijk!
pi_65414248
Owlet, ik bedoel dat hij het niet voor elkaar kan krijgen dat de curretage eerder kan.
Nu snel achter Kim aan, want die zie ik voorbij racen met een zakje met brood.
pi_65414397
Maar Ingrid, voor hetzelfde geld heb je een onsteking te pakken..Dan wordt het opeens wel spoed hoor en dan kun je wel snel geholpen worden (zelfs een paar uur later al) en je klachten klinken toch wel serieus hoor..Heb je wel naar de huisarts gebeld vannochtend? Ik zou gewoon op aandringen dat ze je nog een keer nakijken hoor!!
And so the lion fell in love with the lamb
  maandag 26 januari 2009 @ 12:44:32 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65416101
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:47 schreef Bamba het volgende:
Maar Ingrid, voor hetzelfde geld heb je een onsteking te pakken..Dan wordt het opeens wel spoed hoor en dan kun je wel snel geholpen worden (zelfs een paar uur later al) en je klachten klinken toch wel serieus hoor..Heb je wel naar de huisarts gebeld vannochtend? Ik zou gewoon op aandringen dat ze je nog een keer nakijken hoor!!
Dit dus! Kom op Ingrid, geen risico lopen en laat je niet afschepen, het is wel JOUW lijf en huisartsen doen m.i. maar al te vaak lekker makkelijk als dat ze het beste uitkomt. .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  maandag 26 januari 2009 @ 12:55:16 #119
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_65416412
Dat bovenste wat Vivi dus zegt Ingrid..

Zijn ze ook vergeten hoe heftig je toestand is geweest, rondom Tylers geboorte!
Gewoon bellen en aanhouden ..
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 14:51:00 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_65420270
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:42 schreef _Ingrid_ het volgende:
Owlet, ik bedoel dat hij het niet voor elkaar kan krijgen dat de curretage eerder kan.
Nu snel achter Kim aan, want die zie ik voorbij racen met een zakje met brood.
Kom op zeg, je moet idd achter je kinderen aan, maar ook achter jezelf! Bel die gyn zeg dat je klachten erger geworden zijn, daar heb je geen huisarts voor nodig, dit is gewoon niet normaal, die buikpijn en alles.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_65421397
Wat alle anderen al zeggen: Bel op!!!
Klinkt echt niet goed hoor!
  † In Memoriam † maandag 26 januari 2009 @ 17:00:00 #122
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_65425222
Ingrid en Djeez heel veel sterkte met Tyler. Ik lees dit topic nu pas, maar schrik me echt rot van de narigheid waar jullie allemaal doorheen moeten
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  Redactie Frontpage maandag 26 januari 2009 @ 18:54:57 #123
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_65429033
We zijn net weer terug van een middagje Tyler, en het gaat echt niet goed met hem. Hij ziet er erg slecht uit. Mager, lijkbleek en ingevallen ogen. Ook heeft hij allemaal rare vlekjes op zijn lichaampje. Hij krijgt nu continu sondevoeding, om zoveel mogelijk aan te sterken. Daarnaast krijgt hij zesmaal daags een klein flesje, opdat hij het drinken niet verleert.

De sondevoeding wordt speciaal voor hem gemixt. Het is Pepti, gemengd met extra veel eiwitten en andere voedingsstoffen, die als het ware al zijn 'voorgekauwd'. De stoffen zijn allemaal zo klein gemaakt, dat zijn lichaampje de voedingsstoffen sneller opneemt. Dit wordt rechtstreeks in zijn maagje gepompt, om de kans van het uitspugen zo klein mogelijk te houden.

Want spugen doet hij nog steeds. Toen wij er waren, was het al bijna drie uur geleden dat hij een flesje had gehad. En nog zag ik hem spugen. Echt heel erg zielig, en hij kijkt je dan zo hulpeloos aan. We konden dan ook niet veel meer voor hem doen dan hem heel dicht tegen ons aan te houden.

Gelukkig ligt hij niet meer vastgebonden. Ingrid heeft er vandaag nog even wat van gezegd tegen een verpleegkundige, en die vond het ook heel raar. Nu heeft hij een boxpakje met verlengde mouwen, waarvan het uiteinde over zijn handjes wordt gevouwen. Zo kan hij niet meer met zijn handjes bij de sonde.

Verder hebben we uiteraard geen arts gesproken, deze was in geen velden of wegen te bekennen. Wel nog even met de maatschappelijk werkster gepraat, en de diëtiste kwam beknopt vertellen over de nieuwe voeding. Ze vertelde erbij dat de arts dat eigenlijk hoorde te doen, maar aangezien die vandaag niet kon, heeft zij een korte update gegeven. Verder kennis gemaakt met een verpleegkundige die we nog niet kenden en hem nu gaat verzorgen. Eindelijk iemand gevonden die kleiner is dan wij, scheelt toch zeker een kop aan. Dus langer dan 1,30 meter zal ze niet zijn. Maar wel heel erg aardig.

Maar goed, zoals het nu lijkt, gaan we morgen weer heen. Ingrid krijgt steeds meer last, en gaat morgen naar de huisarts. Kim hoest nog steeds mee, en ook mij hebben ze weten aan te steken. Misschien dat ik morgen maar thuisblijf van mijn werk, ik trek het emotioneel ook niet langer meer allemaal. Daarbij krijg ik het nu flink te pakken, met oorpijn en benauwd gevoel op de borst. Bij mij als astmapatiënt komt zo'n verkoudheid/griepje dubbel zo hard aan. Hopelijk heb ik morgen betere berichten, want dit was toch best wel even schrikken allemaal!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 januari 2009 @ 19:00:57 #124
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65429228
Vecht klein manneke Vecht!!!

voor jullie allemaal
En Ingrid, ik hoop dat jij snel opknapt en zoveel mogelijk bij je manneke kan zijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_65429287
He gatver wat een nare berichten allemaal . Heel veel sterkte daar jullie allemaal .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')