Vandaag was het eindelijk zo ver dat we Tyler konden bezoeken. Ik voel me eindelijk wat beter, de antibiotica beginnen hun vruchten af te werpen. We hebben het er dan ook van genomen, en zijn nog betrekkelijk lang bij hem gebleven.
Wat ons bij binnenkomst opviel, was dat zijn kamer drastisch was veranderd. Hij had ineens drie nieuwe kamergenootjes, waarvan de ouders nogal op hun privacy waren gesteld. Allemaal de gordijntjes rond de bedjes potdicht, gezellig

. Maar goed, Tyler zag er wel iets beter uit. Hij sliep nog toen we kwamen, maar zag er wel iets beter uit.
Ingrid nam Tyler op de arm. Dit vond hij wel fijn, en ging er even goed voor liggen. Weldra viel hij weer in een diepe slaap. Even later heeft hij nog een uur op mijn borst gelegen, ook dit vond hij erg lekker. Heerlijk lag hij te slapen op mijn brede borstkas, terwijl ik hem over zijn bijna kale hoofdje aaide. Ook zo vreemd, hij heeft ineens bijna geen haar meer op zijn koppie! Nu zijn zijn aders duidelijk te zien, een eng gezicht. Maar goed, even later ging Tyler nog weer naar zijn moeder die hem een klein flesje gaf.
Ohja, ze hebben ineens Tylers flesjestijden veranderd. Hij krijgt nu elke keer om 1, 5 en 9 uur. Malle tijden, terwijl 12, 4 en 8 een stuk beter waren. Hopelijk valt hier nog een mouw aan te passen. Ingrid moet morgen trouwens al om 8 uur in het ziekenhuis zijn, om 9.30 uur is ze al aan de beurt. Gelukkig maar, is ze snel weer thuis. Hoe laat Tyler maandag wordt geholpen is nog onbekend, dit weten ze pas een dag van tevoren.
Maar goed, hopelijk kunnen we morgen weer heen. Het gaat nu met ons een stuk beter, Ingrid hoest al een stuk minder, en mijn misselijkheid is tenminste weg. Al is Kim nog niet echt beter, ze blijft erg moe, ondanks lang slapen over dag en 's nachts.
Tyler is trouwens mooi gegroeid. Nog 40 gram en hij weegt drie kilo!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen.
Tuinbeeld kopen?