abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65324523
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

* LeeHarveyOswald rol alluminiumpapier en medicatie tegen paranoide gedachten overhandigt
pi_65324530
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Zeg heiknurft, jij hebt ook niet bepaald vooraan in de rij gestaan toen intelligentie werd uitgedeeld.

Pleur eens lekker op met je denigrerende retoriek.
Kijk! Weer een vooroordeel over de wat rechtserstemmende mens bevestigd

Noem 1 reden waarom Wilders zich niet zou moeten verantwoorden voor de rechter?

jip en janneke uitleg: Waarom zou meneer Geert niet naar Meneer rechter moeten, om daar uit te leggen wat hij verteld heeft en wat hij daarmee bedoelde, zodat de rechter kan besluiten, of meneer Geert fout zat, of niet? Dat moet namelijk ook, als meneer Geert iemand zou vermoorden. Dan gaat de rechter ook kijken, of meneer geert fout zat, of niet. En wordt er ook niet zonder in de zaak te verdiepen gelijk een oordeel gevestigd, schuldig danwel onschuldig.
La derecha oprime, la izquierda libera
pi_65324565
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

jip en janneke uitleg: Waarom zou meneer Geert niet naar Meneer rechter moeten, om daar uit te leggen wat hij verteld heeft en wat hij daarmee bedoelde, zodat de rechter kan besluiten, of meneer Geert fout zat, of niet? Dat moet namelijk ook, als meneer Geert iemand zou vermoorden. Dan gaat de rechter ook kijken, of meneer geert fout zat, of niet. En wordt er ook niet zonder in de zaak te verdiepen gelijk een oordeel gevestigd, schuldig danwel onschuldig.
Alsjeblieft zeg, doe niet zo dom.
pi_65324609
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

jip en janneke uitleg:
Voor de 2e keer, pleur op met je denigrerende retoriek.
quote:
Waarom zou meneer Geert niet naar Meneer rechter moeten, om daar uit te leggen wat hij verteld heeft en wat hij daarmee bedoelde, zodat de rechter kan besluiten, of meneer Geert fout zat, of niet? Dat moet namelijk ook, als meneer Geert iemand zou vermoorden. Dan gaat de rechter ook kijken, of meneer geert fout zat, of niet. En wordt er ook niet zonder in de zaak te verdiepen gelijk een oordeel gevestigd, schuldig danwel onschuldig.
Noem jij maar eens 1 reden waarom wel.
  donderdag 22 januari 2009 @ 17:59:44 #80
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_65324695

Als dit de manier is waarop politiek correct Nederland het fenomeen Geert Wilders onschadelijk probeert te maken, dan gaat men nog van een hele koude kermis thuiskomen. Wilders gaat echt niet zomaar opgeven. En mocht het toch zover komen, dan komt er na hem gewoon weer een ander. Nogal wiedes ook, want aan de onderliggende oorzaken voor de opkomst van zijn ideologie (oprukkende islam, criminaliteit onder allochtonen, discriminatie van autochtonen) wordt nog steeds niks gedaan.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_65324739
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Oproep tot daadwerkelijk geweld is dan eveneens subjectief.
Nee, dat is vrij afgebakend hoor. Waarom zou je ook het oproepen tot geweld ook moeten accepteren als belediging ook mag? "Dood hem" vind ik niet zo subjectief klinken....

[ Bericht 7% gewijzigd door Autodidact op 22-01-2009 18:07:51 ]
pi_65324761
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef Lemmeb het volgende:

Als dit de manier is waarop politiek correct Nederland het fenomeen Geert Wilders onschadelijk probeert te maken, dan gaat men nog van een hele koude kermis thuiskomen. Wilders gaat echt niet zomaar opgeven. En mocht het toch zover komen, dan komt er na hem gewoon weer een ander. Nogal wiedes ook, want aan de onderliggende oorzaken voor de opkomst van zijn ideologie (oprukkende islam, criminaliteit onder allochtonen, discriminatie van autochtonen) wordt nog steeds niks gedaan.
Spijker en kop.
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:15:58 #83
3542 Gia
User under construction
pi_65325169
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef SCH het volgende:

[..]

En bisschoppen en de kardinaal die de Paus volgen in zijn uitspraken over homoseksualiteit ook?
Ja, die ook als zij de uitspraken herhalen.
pi_65327401
Holman: "Koran net zo erg als Mein Kampf"

http://www.spitsnieuws.nl(...)t_zo_erg_als_me.html

Parool columnist Theodor Holman heeft bij wijze van steunbetuiging aan Geert Wilders hetzelfde geschreven waarvoor de politicus door justitie vervolgd gaat worden.

Holman is woedend over het "politieke proces" tegen de PVV-voorman dat volgens hem een aantasting is van de vrijheid van meningsuiting.

'Ballin Liegt'

"Hirsch Ballin liegt als hij zegt dat het geen politiek proces is. "Wilders mag ook geen films maken met een mening. En ook al vermoordt Mohammed Bouyeri Theo van Gogh om religieuze redenen, zoals hij zelf zei, Wilders mag ook niet van mening zijn dat de Koran te vergelijken is met Mein Kampf. Terwijl Wilders gelijk heeft. En daarom herhaal ik zijn uitspraak: Ik, Theodor Holman, vind de Koran net zo erg als Mein Kampf", aldus Holman in zijn column vandaag in de krant.
pi_65327497
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

* LeeHarveyOswald rol alluminiumpapier en medicatie tegen paranoide gedachten overhandigt
Speciaal voor jou, o zo intelligente :

Straatrovers wreken slachtoffer

http://www.telegraaf.nl/b(...)n_slachtoffer__.html

BRUNSSUM - De politie heeft twee straatrovers (16 en 19 jaar) uit Brunssum opgepakt die na hun straf wraak hadden genomen op hun slachtoffer omdat deze aangifte had gedaan. Dat liet de politie donderdag weten.

De twee mishandelden in november een 33-jarige man uit Brunssum in het bijzijn van zijn vriendin, en namen hem zijn gsm af. Ze waarschuwden de beroofde geen aangifte te doen, anders zouden wraakacties volgen. Het slachtoffer deed toch aangifte en het tweetal werd opgepakt en veroordeeld. Vervolgens namen ze wraak door tot twee keer toe de auto van de vriendin van het slachtoffer te vernielen en een ruit van haar woning in te gooien. Het duo is ingesloten en heeft bekend.
pi_65327986
Ik zal het alvast maar zeggen; 'Joost Zwagerman is een rechtse klapjosti'.
Zo dan hebben we dat alvast gehad kunnen we over de inhoud hebben.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65328057
Zonet in het nieuws:
quote:
Enquête: 53% is voor vervolging Wilders

53% van de Nederlanders vindt het terecht dat Geert Wilders vervolgd gaat worden voor zijn uitspraken over de islam en over moslims.

Enquête

Dat blijkt uit een enquete van TNS NIPO, in opdracht van RTL Nieuws. 44% vindt de vervolging onterecht. Ruim zes op de tien Nederlanders (63%) vinden dat Wilders te ver gaat met zijn uitspraken over moslims en de Islam, 35% vindt van niet.

Publieke debat

Twee op de drie Nederlanders (66%) vinden dat er geen verschil bestaat tussen hetgeen een politicus in het publieke debat mag zeggen en hetgeen een burger mag zeggen. 21% vindt dat een politicus méér mag zeggen, 13% is van mening dat een politicus juist mínder mag zeggen.
(bron)

En ik schaar me bij de meerderheid. Ook Wilders moet zich gewoon aan de wet houden. En als hij echt onschuldig is wordt hij toch wel vrijgesproken.
  donderdag 22 januari 2009 @ 20:05:20 #89
236109 Machiavelli.
er is geen betere!
pi_65328476
Nou, voor zover de vrijheid van meningsuiting.

Waarom worden al die haatzaaiende Imams niet vervolgd dan, een handelsboycot van Iran hoeven we geen last van te hebben. Oh ja, ze zijn geen staatsburger daarom!
Ik ben geen PVV aanhanger, maar vrijheid van meningsuiting met beperkingen is geen vrijheid van meningsuiting. Je moet maar tegen kritiek kunnen in de moderne samenleving en als het uit de extremistische hoek komt weet de meerderheid van de bevolking sowieso wel beter.
De waarheid is slechts een illusie, opgewekt door een gebrek aan alcohol.
pi_65328846
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Machiavelli. het volgende:

Waarom worden al die haatzaaiende Imams niet vervolgd dan, een handelsboycot van Iran hoeven we geen last van te hebben. Oh ja, ze zijn geen staatsburger daarom!
Ik ben geen PVV aanhanger, maar vrijheid van meningsuiting met beperkingen is geen vrijheid van meningsuiting. Je moet maar tegen kritiek kunnen in de moderne samenleving en als het uit de extremistische hoek komt weet de meerderheid van de bevolking sowieso wel beter.
Let op, nog 1 keer: Hij wordt aangeklaagd. Jij kan die haatzaaiimams ook aanklagen. Geert Wilders kan dat ook. Die moeten dan ook voorkomen. Waarom zou "grootleidergeert"niet voor moeten komen? Omdat hij toevallig een rare witte kuif heeft?
pi_65328861
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Voor de 2e keer, pleur op met je denigrerende retoriek.
[..]

Noem jij maar eens 1 reden waarom wel.
Omdat er een aanklacht is ingedient misschien? zoals altijd gebeurt, als er een aanklacht is ingedient?
pi_65329216
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dat betekend dat de helft van de Nederlanders eigenlijk te achterlijk zijn om uberhaupt te stemmen. Het is een goed deel van de rechtsstaat dat (ook een politicus) na het doen van bepaalde uitspraken voor de rechter komt. Die kan dan bepalen wat mag en niet.
Juist, de mensen die voor het berechten van Wilders zijn zouden ze het stemrecht moeten ontnemen
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65329278
Goede zaak dit, kan er voor eens en altijd duidelijk gemaakt worden dat Wilders dit soort uitspraken
moet kunnen doen in Nederland.

Mocht dat niet zo zijn dan is het wat mij betreft gelijk exit voor elke haatimam, zonder pardon.
pi_65329760
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Machiavelli. het volgende:

Waarom worden al die haatzaaiende Imams niet vervolgd dan,
Waarom denkt iedereen dat dit niet gebeurd?

Of denk je dat alle imams haatzaaien?
Er zijn in Nederland al verschillende processen geweest tegen imams.
pi_65329841
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Igen het volgende:
Zonet in het nieuws:
[..]

(bron)

En ik schaar me bij de meerderheid. Ook Wilders moet zich gewoon aan de wet houden. En als hij echt onschuldig is wordt hij toch wel vrijgesproken.
Nu is het wachten op de eerste zegt dat die 53% uit moslims bestaat.
pi_65329967
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Nu is het wachten op de eerste zegt dat die 53% uit moslims bestaat.
Die 53% bestaat uit moslims

Je vroeg erom
pi_65330113
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:

[..]

Waarom denkt iedereen dat dit niet gebeurd?
Omdat er een beeld wordt geschapen alsof religieuze mensen net iets belangrijker zijn voor de wet.
pi_65330313
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Omdat er een beeld wordt geschapen alsof religieuze mensen net iets belangrijker zijn voor de wet.
Juist.
pi_65330647
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het is dat je zelf het woord geschetst gebruikt, maar ik vind het ook raar dat er in de media geen aandacht is voor deze uitspraken: Die wat mij betreft veel erger zijn dan die 'beledigende' uitspraken van de islam. De combinatie van de twee maakt het mijns inziens gevaarlijk.

"Ik wil discrimineren."
Geert Wilders, radiointerview, NIO

"Ik vind wel dat er minder moslims moeten zijn in Nederland.
Ik vind de ideologie van de islam abject, fascistisch en fout."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Autochtonen planten zich minder snel voort dan allochtonen. Nu zitten allochtonen, overwegend moslims, voornamelijk in de grote steden. Over twintig jaar zitten ze overal, van Apeldoorn tot Emmen en van Weert tot Middelburg".
Geert Wilders, interview in De Pers, 27 november 2007

"Niet uit haat, maar uit trots en zelfbehoud van onze Nederlandse identiteit en onze westerse waarden, verdedig ik een immigratiestop uit islamitische landen."
Geert Wilders, Het Nieuwsblad (Vlaams), 9 februari 2008

"Het is volstrekt onwenselijk dat Amsterdam maar liefst 177 nationaliteiten telt".
Geert Wilders, AT5, 22/8/2007

"Stuur de moslims die problemen veroorzaken het land uit,
met familie en al."
Geert Wilders, HP/De Tijd, 12 december 2007

“Waarom durven wij niet te zeggen dat moslims zich aan ons moeten aanpassen, omdat onze normen en waarden nu eenmaal van een hoger, beter, prettiger en humaner beschavingsniveau zijn? Niks integratie, assimilatie! En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.”
Geert Wilders, Volkskrant, 1 februari 2004

Voor nog meer sappige uitspraken:
http://www.watwilwilders.nl/uitsluiten.html
pi_65330918
quote:
Enquête: 53% is voor vervolging Wilders
Op het moment dat ik zo'n percentage lees dan begin ik te twijfelen aan mezelf, "begin ik nou echt te malen". Het enige dat me er nog van weerhoudt om door te draaien is dat de ongetwijfeld flut-enquete van TNS/NIPO "toevallig" niet aan te klikken is op de website. TNS/NIPO heeft al eerder wat bedenkelijke cijfertjes laten zien, neem het ze niet kwalijk want ze moeten wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')