quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald rol alluminiumpapier en medicatie tegen paranoide gedachten overhandigt
Kijk! Weer een vooroordeel over de wat rechtserstemmende mens bevestigdquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Zeg heiknurft, jij hebt ook niet bepaald vooraan in de rij gestaan toen intelligentie werd uitgedeeld.
Pleur eens lekker op met je denigrerende retoriek.
Alsjeblieft zeg, doe niet zo dom.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kijk! Weer een vooroordeel over de wat rechtserstemmende mens bevestigd![]()
Noem 1 reden waarom Wilders zich niet zou moeten verantwoorden voor de rechter?
jip en janneke uitleg: Waarom zou meneer Geert niet naar Meneer rechter moeten, om daar uit te leggen wat hij verteld heeft en wat hij daarmee bedoelde, zodat de rechter kan besluiten, of meneer Geert fout zat, of niet? Dat moet namelijk ook, als meneer Geert iemand zou vermoorden. Dan gaat de rechter ook kijken, of meneer geert fout zat, of niet. En wordt er ook niet zonder in de zaak te verdiepen gelijk een oordeel gevestigd, schuldig danwel onschuldig.
Voor de 2e keer, pleur op met je denigrerende retoriek.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:53 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Kijk! Weer een vooroordeel over de wat rechtserstemmende mens bevestigd![]()
Noem 1 reden waarom Wilders zich niet zou moeten verantwoorden voor de rechter?
jip en janneke uitleg:
Noem jij maar eens 1 reden waarom wel.quote:Waarom zou meneer Geert niet naar Meneer rechter moeten, om daar uit te leggen wat hij verteld heeft en wat hij daarmee bedoelde, zodat de rechter kan besluiten, of meneer Geert fout zat, of niet? Dat moet namelijk ook, als meneer Geert iemand zou vermoorden. Dan gaat de rechter ook kijken, of meneer geert fout zat, of niet. En wordt er ook niet zonder in de zaak te verdiepen gelijk een oordeel gevestigd, schuldig danwel onschuldig.
Nee, dat is vrij afgebakend hoor. Waarom zou je ook het oproepen tot geweld ook moeten accepteren als belediging ook mag? "Dood hem" vind ik niet zo subjectief klinken....quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Oproep tot daadwerkelijk geweld is dan eveneens subjectief.
Spijker en kop.quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:59 schreef Lemmeb het volgende:
![]()
Als dit de manier is waarop politiek correct Nederland het fenomeen Geert Wilders onschadelijk probeert te maken, dan gaat men nog van een hele koude kermis thuiskomen. Wilders gaat echt niet zomaar opgeven. En mocht het toch zover komen, dan komt er na hem gewoon weer een ander. Nogal wiedes ook, want aan de onderliggende oorzaken voor de opkomst van zijn ideologie (oprukkende islam, criminaliteit onder allochtonen, discriminatie van autochtonen) wordt nog steeds niks gedaan.
Ja, die ook als zij de uitspraken herhalen.quote:Op donderdag 22 januari 2009 13:06 schreef SCH het volgende:
[..]
En bisschoppen en de kardinaal die de Paus volgen in zijn uitspraken over homoseksualiteit ook?
Speciaal voor jou, o zo intelligentequote:Op donderdag 22 januari 2009 17:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
* LeeHarveyOswald rol alluminiumpapier en medicatie tegen paranoide gedachten overhandigt
(bron)quote:Enquête: 53% is voor vervolging Wilders
53% van de Nederlanders vindt het terecht dat Geert Wilders vervolgd gaat worden voor zijn uitspraken over de islam en over moslims.
Enquête
Dat blijkt uit een enquete van TNS NIPO, in opdracht van RTL Nieuws. 44% vindt de vervolging onterecht. Ruim zes op de tien Nederlanders (63%) vinden dat Wilders te ver gaat met zijn uitspraken over moslims en de Islam, 35% vindt van niet.
Publieke debat
Twee op de drie Nederlanders (66%) vinden dat er geen verschil bestaat tussen hetgeen een politicus in het publieke debat mag zeggen en hetgeen een burger mag zeggen. 21% vindt dat een politicus méér mag zeggen, 13% is van mening dat een politicus juist mínder mag zeggen.
Let op, nog 1 keer: Hij wordt aangeklaagd. Jij kan die haatzaaiimams ook aanklagen. Geert Wilders kan dat ook. Die moeten dan ook voorkomen. Waarom zou "grootleidergeert"niet voor moeten komen? Omdat hij toevallig een rare witte kuif heeft?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Machiavelli. het volgende:
Nou, voor zover de vrijheid van meningsuiting.![]()
Waarom worden al die haatzaaiende Imams niet vervolgd dan, een handelsboycot van Iran hoeven we geen last van te hebben. Oh ja, ze zijn geen staatsburger daarom!![]()
Ik ben geen PVV aanhanger, maar vrijheid van meningsuiting met beperkingen is geen vrijheid van meningsuiting. Je moet maar tegen kritiek kunnen in de moderne samenleving en als het uit de extremistische hoek komt weet de meerderheid van de bevolking sowieso wel beter.
Omdat er een aanklacht is ingedient misschien? zoals altijd gebeurt, als er een aanklacht is ingedient?quote:Op donderdag 22 januari 2009 17:56 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Voor de 2e keer, pleur op met je denigrerende retoriek.
[..]
Noem jij maar eens 1 reden waarom wel.
Juist, de mensen die voor het berechten van Wilders zijn zouden ze het stemrecht moeten ontnemenquote:Op donderdag 22 januari 2009 17:32 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dat betekend dat de helft van de Nederlanders eigenlijk te achterlijk zijn om uberhaupt te stemmen. Het is een goed deel van de rechtsstaat dat (ook een politicus) na het doen van bepaalde uitspraken voor de rechter komt. Die kan dan bepalen wat mag en niet.
Waarom denkt iedereen dat dit niet gebeurd?quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:05 schreef Machiavelli. het volgende:
Nou, voor zover de vrijheid van meningsuiting.![]()
Waarom worden al die haatzaaiende Imams niet vervolgd dan,
Nu is het wachten op de eerste zegt dat die 53% uit moslims bestaat.quote:Op donderdag 22 januari 2009 19:46 schreef Igen het volgende:
Zonet in het nieuws:
[..]
(bron)
En ik schaar me bij de meerderheid. Ook Wilders moet zich gewoon aan de wet houden. En als hij echt onschuldig is wordt hij toch wel vrijgesproken.
Die 53% bestaat uit moslimsquote:Op donderdag 22 januari 2009 21:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Nu is het wachten op de eerste zegt dat die 53% uit moslims bestaat.
Omdat er een beeld wordt geschapen alsof religieuze mensen net iets belangrijker zijn voor de wet.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Waarom denkt iedereen dat dit niet gebeurd?
Juist.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er een beeld wordt geschapen alsof religieuze mensen net iets belangrijker zijn voor de wet.
Het is dat je zelf het woord geschetst gebruikt, maar ik vind het ook raar dat er in de media geen aandacht is voor deze uitspraken: Die wat mij betreft veel erger zijn dan die 'beledigende' uitspraken van de islam. De combinatie van de twee maakt het mijns inziens gevaarlijk.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat er een beeld wordt geschapen alsof religieuze mensen net iets belangrijker zijn voor de wet.
Op het moment dat ik zo'n percentage lees dan begin ik te twijfelen aan mezelf, "begin ik nou echt te malen". Het enige dat me er nog van weerhoudt om door te draaien is dat de ongetwijfeld flut-enquete van TNS/NIPO "toevallig" niet aan te klikken is op de website. TNS/NIPO heeft al eerder wat bedenkelijke cijfertjes laten zien, neem het ze niet kwalijk want ze moeten wel.quote:Enquête: 53% is voor vervolging Wilders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |