Van eerdere verhalen heb ik begrepen van nietquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt geen spaarvarkentje met wat spaarcentjes erin?
Dat heeft 'ie allemaal geïnvesteerd in NMLK meetings en bier!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:04 schreef MissMSX het volgende:
Goede vraag.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waarom houden ze het eerst in en gaan ze het vervolgens weer terugstorten?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die willen nog wel eens apart uitbetaald worden als je weg gaat.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:10 schreef Q. het volgende:
Ik zie op het overzicht ook mijn verkochte verlofdagen niet staan, zouden er wel bij moeten staan. Prutsers.
HRM had mij gemeld dat het met het loon verrekend zou worden.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die willen nog wel eens apart uitbetaald worden als je weg gaat.
Jij krijgt ook 15 miljard van de de staat over 2 maanden?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:13 schreef Q. het volgende:
Ik snap inmiddels wel hoe mijn bedrijf zich in de laatste week van september voelde.
Volgens mij is dat technisch best lastig. Je hebt nog een week te werken en daar weten ze de uren niet van.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:14 schreef Q. het volgende:
[..]
HRM had mij gemeld dat het met het loon verrekend zou worden.
Jawel, ze vroegen me eind december al hoeveel dagen ik nog vrij wilde nemen in januari en aan de hand daarvan kreeg ik meteen al een brief met het aantal uren wat ik nog over had (zo'n 80).quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat technisch best lastig. Je hebt nog een week te werken en daar weten ze de uren niet van.
Mijn spaarrekening is gelukkig goed gevuld.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hou je er vast rekening mee dat je waarschijnlijk iets te weinig belasting betaald in 2009
Ja dat is een leuke voorspelling maar ze weten het niet zeker.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Jawel, ze vroegen me eind december al hoeveel dagen ik nog vrij wilde nemen in januari en aan de hand daarvan kreeg ik meteen al een brief met het aantal uren wat ik nog over had (zo'n 80).
Volgens mij is dat de enige categorie die ze bij ons hebben. Ga er maandag meteen achteraan.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gewoon een stage HRM loper getroffen die valse beloftes heeft gedaan
crisis = bier op?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]!
Die twee euro die er in zat heb ik er bij de laatste crisis uit gehaald.
Verstandigquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is dat de enige categorie die ze bij ons hebben. Ga er maandag meteen achteraan.
Waar?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:25 schreef CherryLips het volgende:
Wat een gekut zeg.
Nee, jij?quote:
Nogal. Eerst maar eens de belangrijkste laatste aanmaningen gaan invertariseren. Ziggo kan wachten, tv kijk ik toch bijna niet.quote:
Gebak op?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:41 schreef Q. het volgende:
Het was wel echt een enorm bizarre dag op het werk vandaag zeg. Jammer alleen dat ik er hier geen details over mag posten..
En niet eens op gebak getrakteerdquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega op staande voet ontslagen. En nee, Josti helaas niet.
De hond!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Gisteren was ie jarig, toen ook niet..
Had hij de backup van fok gisternacht niet gestartquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Collega op staande voet ontslagen. En nee, Josti helaas niet.
Zo gaat het bij ons ook. En je kan dan een paar maanden wachten op je geld want je krijgt het pas terug als de NS het overgemaakt heeft en dat schijnt ook wel even te duren (kan ook komen om onze salarisadministratie ook niet zo snel is met opsturen van gegevensquote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:06 schreef AirwiN het volgende:
Waarom houden ze het eerst in en gaan ze het vervolgens weer terugstorten?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:51 schreef Q. het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-trojaans-paard.html
Net gisteren de illegale versie van iWork 09 geinstalleerd.!
Daar ben ik nooit bang voor.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 @ 18:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]![]()
De positieve kant van het verhaal is dat door dat kutgeintje met je salaris er in ieder geval geen geld op je rekening staat dat ze achter je rug om overschrijven...
Waarom heb je geen potje?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:09 schreef Q. het volgende:
[..]!
Die twee euro die er in zat heb ik er bij de laatste crisis uit gehaald.
Hoe kom je daar zo bij?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:00 schreef dawg het volgende:
Air! jij hebt een toffe verzameling cd's.
Ik had hem gevraagd of hij een lijstje had van zijn/jullie verzameling cd's. En ben het een beetje door aan het kijken, vandaar.quote:
De Zwelbast zit in het weerquote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:04 schreef Thisbe het volgende:
Nou anders had ik wel een rare dag.
Een kwart van ons kantoorpersoneel is verdwenen.
Inmiddels is 'ie alweer verouderd...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:06 schreef dawg het volgende:
Ik had hem gevraagd of hij een lijstje had van zijn/jullie verzameling cd's. En ben het een beetje door aan het kijken, vandaar.
Is het werk bij jullie ook teruggelopen? Ik kan mij diverse posts herinneren waarin jij aangeeft dat het schreeuwend druk was / is.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:04 schreef Thisbe het volgende:
Nou anders had ik wel een rare dag.
Een kwart van ons kantoorpersoneel is verdwenen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |