Ik had niet het idee dat het geluid veel en veel te hard stond. Maar ik stond dan ook achterin bij de bar.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:57 schreef Manta_Ray het volgende:
Die uitvoering van Fireworks was echt enorm vet! Ik vond het alleen wel jammer dat My Girls totaal niet liep, het leek wel alsof er een soort van leegte in het nummer zat. Verder was het optreden wel erg goed.
Zijn hier trouwens meer mensen die vinden dat het geluid echt veel en veel te hard stond?
quote:Op woensdag 18 maart 2009 17:08 schreef RedGuy het volgende:
Bedankt voor de tip, emokid.
Cymbals Eat Guitars hebben echt een leuk album gemaakt!.
Even quoten, omdat het kan. Ofzo.quote:Op woensdag 18 maart 2009 13:54 schreef pfaf het volgende:
L'Amour van Stuurbaard Bakkebaard is echt geniaal!
Klinkt goed jaquote:Op donderdag 19 maart 2009 14:23 schreef pfaf het volgende:
[..]
Even quoten, omdat het kan. Ofzo.
Mensen, echt een parel van Nederlandse bodem!Een beetje aandacht voor het Nederlandse product mag wel.
Is dat een manier om mij er naar te laten luisteren?quote:Op donderdag 19 maart 2009 20:54 schreef emokid het volgende:
Wel ERG veel Pavement/Built to Spill in Cymbals Eat Guitars trouwens..
Haha, ik ging er wel van uit dat je deze plaat even ging proberen.quote:Op donderdag 19 maart 2009 21:10 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Is dat een manier om mij er naar te laten luisteren?![]()
Maar 'Wind Phoenix' is alvast een prettige kennismaking (stond een paar weken terug op de Forkcast), dus ik zal de rest van de plaat ook maar eens gaan beluisteren!
Ik vind het een lekkere plaatquote:Op woensdag 18 maart 2009 14:31 schreef Z het volgende:
Er is een nieuwe Dan Deacon. Daar moet je natuurlijk maar net van houden maar als je dit filmpje kijkt:
http://pitchfork.com/tv/#/episode/116-dan-deacon/1
Is het misschien (nog) beter. Fantastische studio ...
Ik ga er ook wel heen in de Melkweg. Vooral omdat The Veils nogal een goede live reputatie hebben.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 15:40 schreef frame-saw het volgende:
Finn Andrews (van The Veils) dus was gister echt zó vet. Ik denk dat ik in de Melkweg weer ga. Verder was 'the next best thing' (volgens Eric Corton) echt niet the next best thingDe zang irriteerde nogal. The Golden Silvers heetten ze geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |