abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65311925
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:41 schreef Loedertje het volgende:

[..]
Ah, het gaat dus over SM
Zij doet alsof ze niet wil en hij pakt vervolgens zijn zweep.
en die vent is wel zon lul dat ie dan na de verplichte neukpartij zeikt over het feit dat het eten niet klaar is
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:38 #52
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65312038
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:48 schreef Meh7 het volgende:
Volgens mij gaat het in veel Nederlandse gezinnen er veel heftiger aan toe. De titel is derhalve misleidend op dit punt.
Ik zal je niets vragen over je persoonlijke opvattingen omtrent die corrigerende tikken waar de man uit de OP het over heeft maar wil van je weten of wij in Nederland ergens in een Wet hebben staan dat het in Nederland wel kan. Het feit dát het weleens gebeurt wil nog niet zeggen dat het mag.
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:53:50 #53
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_65312047
quote:
Hoeveel van de mensen die hier gereageerd hebben, hebben de moeite genomen om het filmpje van die gast af te kijken?

In het filmpje heeft hij het over slaan als laatste redmiddel en dan zelfs geeft hij aan dat het slechts om een corrigerende tik mag gaan. Als eerst moet de man de vrouw veelvuldig aanspreken en adviseren om het probleem, zegt hij. Vervolgens moet hij afstand van haar nemen in bed (waarbij hij aangeeft dat hij haar niet uit het bed mag sturen). Als dat niet werkt mag hij haar een tik geven (niet op het gezicht) met de bedoeling weergegeven in de woorden van die imam: ""You are not allowed to bruise them, you are not allowed to make them bleed, this is just to shape them up - 'shape up woman'. Volgens mij gaat het in veel Nederlandse gezinnen er veel heftiger aan toe. De titel is derhalve misleidend op dit punt.

Verder geeft hij nog aan dat het in Australie geen verkrachting is om tegen haar zin met je vrouw seks te hebben:
[..]

http://www.news.com.au/he(...)24945543-661,00.html

Maar uiteraard is het veel leuker om moslim te bashen.

P.S. Graag geen vragen over mijn persoonlijke opvattingen hieromtrent, dat is namelijk offtopic. Ik zal daar dan ook niet op reageren.
Jij hebt dus geen moeite dat een man een corrigerende tik uitdeelt aan zijn vrouw. Vermoedelijk ben je een gefrustreerd eng mannetje dat zijn wil met geweld oplegt aan anderen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Frutsel op 22-01-2009 12:05:32 (rest is overbodig meneer) ]
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 11:54:36 #54
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65312072
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:50 schreef Frutsel het volgende:

[..]

en die vent is wel zon lul dat ie dan na de verplichte neukpartij zeikt over het feit dat het eten niet klaar is
Gelukkig hebben we een magnetron die zelfs voor hem niet zo moeilijk is te bedienen en anders belt ie de shoarmalijn maar
pi_65312087
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef ES57 het volgende:

[..]

Jij hebt dus geen moeite dat een man een corrigerende tik uitdeelt aan zijn vrouw. Vermoedelijk ben je een gefrustreerd eng mannetje dat zijn wil met geweld oplegt aan anderen. .
P.S. Graag geen vragen over mijn persoonlijke opvattingen hieromtrent, dat is namelijk offtopic. Ik zal daar dan ook niet op reageren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 22-01-2009 12:05:46 (quote aangepast) ]
pi_65312118
quote:
Hoeveel van de mensen die hier gereageerd hebben, hebben de moeite genomen om het filmpje van die gast af te kijken?

In het filmpje heeft hij het over slaan als laatste redmiddel en dan zelfs geeft hij aan dat het slechts om een corrigerende tik mag gaan. Als eerst moet de man de vrouw veelvuldig aanspreken en adviseren om het probleem, zegt hij. Vervolgens moet hij afstand van haar nemen in bed (waarbij hij aangeeft dat hij haar niet uit het bed mag sturen). Als dat niet werkt mag hij haar een tik geven (niet op het gezicht) met de bedoeling weergegeven in de woorden van die imam: ""You are not allowed to bruise them, you are not allowed to make them bleed, this is just to shape them up - 'shape up woman'. Volgens mij gaat het in veel Nederlandse gezinnen er veel heftiger aan toe. De titel is derhalve misleidend op dit punt.

Verder geeft hij nog aan dat het in Australie geen verkrachting is om tegen haar zin met je vrouw seks te hebben:
[..]

Als 'laatste redmiddel' tuchtigen. Hoe altruïstisch.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
  donderdag 22 januari 2009 @ 11:58:48 #57
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_65312250
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:54 schreef Meh7 het volgende:
Zwak, dit topic gaat over uitlatingen van een imam en indirect over het slaan van vrouwen. Dan vind ik het niet vreemd dat er naar je persoonlijke opvatting over het slaan van vrouwen gevraagd wordt.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_65312288
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:53 schreef ES57 het volgende:

[..]

Jij hebt dus geen moeite dat een man een corrigerende tik uitdeelt aan zijn vrouw. Vermoedelijk ben je een gefrustreerd eng mannetje dat zijn wil met geweld oplegt aan anderen.
Nu zou ik jou uit willen maken voor een gefrustreerd eng mannetje die nog nooit een moslim in zijn leven heeft gesproken, een echte niet-moslim dus, maar ik vrees dan dat ik Damian, Loedertje onrecht aan doe en me verlaag tot een niveau waar ik nu op reageer ipv participeer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 22-01-2009 12:06:06 (quote aangepast) ]
pi_65312291
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:58 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Zwak, dit topic gaat over uitlatingen van een imam en indirect over het slaan van vrouwen. Dan vind ik het niet vreemd dat er naar je persoonlijke opvatting over het slaan van vrouwen gevraagd wordt.
Dit topic gaat over het nieuwsbericht over een imam die bepaalde uitspraken gedaan zou hebben. Niet om mijn persoonlijke opvattingen over slaan of niet. Neem de moeite om zijn video af te kijken en reageer op zijn punten.
pi_65312335
Het vragen naar iemands mening en het negeren van een vraag staat ten alle tijde voor alle users mits beschaafd vrij, dus niet opblazen aub.
pi_65312459
quote:
Andere moslimleiders en -geestelijken in het gebied hebben inmiddels gereageerd dat deze imam deze uitspraken nooit had mogen doen.
De imam zelf zegt dat zijn uitspraak verkeerd begrepen zijn. (aldus de NOS)
Filmpje via NOS site
pi_65312498
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:00 schreef Triggershot het volgende:
Het vragen naar iemands mening en het negeren van een vraag staat ten alle tijde voor alle users mits beschaafd vrij, dus niet opblazen aub.
Mits ontopic. Dit topic is niet genaamd: 'En, wat vind jij nou van slaan en verkrachten?".
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:07:19 #63
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65312539
De islam zou gebaat zijn bij een centrale doctrine en organisatiestructuur als in het grootste deel van de Christelijke kerk. Dan hebben dit soort gasten weinig meer in de melk te brokkelen.

Nu is het veel te makkelijk voor losgeslagen randfiguren als deze.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65312544
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:05 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Mits ontopic. Dit topic is niet genaamd: 'En, wat vind jij nou van slaan en verkrachten?".
Gast, de reacties die jij post in dit topic hebben al betrekking op jouw persoon, omdat jij selectief filtreert wat je wel / niet wilt posten onder je eigen naam, als dan een tweede vraag over wordt gesteld is dat niet objectief te noemen. Ik kan hier aan Mylene vragen wat zij vind van het slaan van vrouwen en dan is het nog steeds ontopic, zelfs dan behoudt ieder te reageren op elke vraag die ze willen of niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2009 12:10:58 ]
pi_65312562
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef Dagonet het volgende:
De islam zou gebaat zijn bij een centrale doctrine en organisatiestructuur als in het grootste deel van de Christelijke kerk. Dan hebben dit soort gasten weinig meer in de melk te brokkelen.

Nu is het veel te makkelijk voor losgeslagen randfiguren als deze.
Back to 1924 ?
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:08:51 #66
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65312577
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaan we ook over elke Amerikaanse priester die een anti-homopreek houdt een topic op Fok openen waarin we gaan zeiken over priesters in Nederland?
Tuurlijk niet, wat heeft dat nou met de Islam te maken ????
zzz
pi_65312580
Waarom weer een jood erbij halen?
pi_65312622
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:08 schreef Mylene het volgende:
Waarom weer een jood erbij halen?
Volstrekt willekeur, zo beter?
pi_65312655
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:07 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Gast, de reacties die jij post in dit topic hebben al betrekking op jouw persoon, omdat jij selectief filtreert wat je wel / niet wilt posten onder je eigen naam, als dan een tweede vraag over wordt gesteld is dat niet objectief te noemen. Ik kan hier aan een jood vragen wat hij vind van het slaan van vrouwen en dan is het nog steeds ontopic, zelfs dan behoudt ieder te reageren op elke vraag die ze willen of niet.
Ik deed slechts een poging om de posts te beperken tot het onderwerp, namelijk een imam in Australie die bepaalde uitspraken doet. Ik wist tijdens het schrijven al dat er bepaalde users zijn die dan een mogelijkheid zien om het niet meer over de imam te hebben, maar persoonlijk te worden en buiten het onderwerp te treden.
pi_65312689
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:11 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Ik deed slechts een poging om de posts te beperken tot het onderwerp, namelijk een imam in australie die bepaalde uitspraken doet. Ik wist tijdens het schrijven al dat er bepaalde users zijn die dan een mogelijkheid zien om het niet meer over de imam te hebben, maar persoonlijk te worden en buiten het onderwerp te treden.
Je bedoelt tot wat jij vindt wat het onderwerp is, er lezen een aantal mods mee dus dat komt wel goed hoor, probeer het niet te beperken als de mods het niet doen zou ik zeggen. Maar goed, genoeg hierover.
pi_65312719
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:12 schreef Triggershot het volgende:
Je bedoelt tot wat jij vindt wat het onderwerp is, er lezen een aantal mods mee dus dat komt wel goed hoor, probeer het niet te beperken als de mods het niet doen zou ik zeggen. Maar goed, genoeg hierover.
Ik zie ook waarover de mods het in dit topic hebben, zegt al genoeg. Maar inderdaad genoeg hierover. Verder ontopic.
  donderdag 22 januari 2009 @ 12:14:37 #72
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_65312767
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:08 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Back to 1924 ?
Die vat ik effe niet?
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_65312810
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:14 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Die vat ik effe niet?
Je omschrijving laat me denken aan het Kalifaat?
pi_65312857
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:16 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Je omschrijving laat me denken aan het Kalifaat?
Vergane glorie.
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_65312880
quote:

In het filmpje heeft hij het over slaan als laatste redmiddel en dan zelfs geeft hij aan dat het slechts om een corrigerende tik mag gaan. Als eerst moet de man de vrouw veelvuldig aanspreken en adviseren om het probleem, zegt hij. Vervolgens moet hij afstand van haar nemen in bed (waarbij hij aangeeft dat hij haar niet uit het bed mag sturen). Als dat niet werkt mag hij haar een tik geven (niet op het gezicht) met de bedoeling weergegeven in de woorden van die imam: ""You are not allowed to bruise them, you are not allowed to make them bleed, this is just to shape them up - 'shape up woman'.
Het lijkt me dat je elkaar ook gewoon met woorden de waarheid kunt zeggen en niet dat er fysiek geweld bij hoeft te komen. Hij zegt het alsof elke vrouw op een gegeven moment met de handen over haar oren hysterisch schreeuwend in de kamer zit en je ze enkel tot rust kunt krijgen door een ferme tik.
quote:
Volgens mij gaat het in veel Nederlandse gezinnen er veel heftiger aan toe. De titel is derhalve misleidend op dit punt.
Hij zegt toch dat je je vrouw mag slaan? Niet hard, maar dat staat ook niet in de TT. Overigens ken ik weinig (eigenlijke geen) gezinnen waarin lichamelijk geweld gebruikt wordt...
quote:
[..]

Ik denk dat je je Engels wat moet bijschaven. Er staat juist dat je in Australie je vrouwen niet mag dwingen tot seks omdat er wederzijdse goedkeuring moet zijn. Dan stelt hij de vraag: " Hoe kun je je vrouw verkrachten?" alsof een vrouw, met het zeggen van het ja-woord automatisch toestemming geeft om altijd maar ter wille van haar man te staan en de benen te spreiden als hij met een kloppende tampeloerus in zijn broek zit....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')