abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65316371
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef Olep het volgende:
Dat sommige mensen nog zo denken, het is 2009..
Soms lijkt het alsof we weer even jaren terug in de tijd zijn.
Kalenders en Mensen hebben in spirituele-morele zin geen enkel verband met elkaar..
Anders kon iemand noch zijn tijd vooruit zijn, of gedateerd zijn. Bovendien is modern c.q. conservatief een zéér relatief begrip..Onderzoek alles en behoudt het goede. En sla onderdrukkers de hersens in, ongeacht afkomst, geslacht of religie..
I am the law !
pi_65316419
iesj koeltoer!
  † In Memoriam † donderdag 22 januari 2009 @ 15:17:13 #103
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65319086
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef DivineJester het volgende:

Hij zegt toch dat je je vrouw mag slaan? Niet hard, maar dat staat ook niet in de TT. Overigens ken ik weinig (eigenlijke geen) gezinnen waarin lichamelijk geweld gebruikt wordt...
Logisch dat jij ze niet kent, vrouwen zijn onwijs goed in het verbergen van hun blauwe plekken .
pi_65321220
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Logisch dat jij ze niet kent, vrouwen zijn onwijs goed in het verbergen van hun blauwe plekken .
Zoals meneer de Imam stelt is er geen reden om het te verbergen, want dan is het toegestaan,. maar alleen als de voruw de man blijkbaar zo tot wanhoop dringt dat er niets anders mogelijk is. Ik weet ook wel dat ikmbijzonder weinig zicht heb op huiselijk geweld in Nederland, maar de post waar ik op reageer beweert dat er in Nederland de situatie zo is dat er " regelmatig" op los geslagen wordt. En daar heb ik mijn hele sterke twijfels bij, afgaande van wat ik om me heen zie.
pi_65321372
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Zoals meneer de Imam stelt is er geen reden om het te verbergen, want dan is het toegestaan,. maar alleen als de voruw de man blijkbaar zo tot wanhoop dringt dat er niets anders mogelijk is. Ik weet ook wel dat ikmbijzonder weinig zicht heb op huiselijk geweld in Nederland, maar de post waar ik op reageer beweert dat er in Nederland de situatie zo is dat er " regelmatig" op los geslagen wordt. En daar heb ik mijn hele sterke twijfels bij, afgaande van wat ik om me heen zie.
Er heftiger aan toe gaan dan het 3-stappenplan van de Imam uitleggen als er regelmatig op los slaan is overdrijven.
pi_65321661
Oh, dus daar draait het allemaal om. SEKS. Zeg dat dan meteen.

"Ik wist het wel."
  Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2009 @ 16:35:41 #107
7889 tong80
Spleenheup
pi_65321740
Ik vraag me af wat ie goed vindt bij kinderen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65321748
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Er heftiger aan toe gaan dan het 3-stappenplan van de Imam uitleggen als er regelmatig op los slaan is overdrijven.
Stellen dat het hier in Nederland regelmatiger heftiger aan toegaat dan het driestappenplan slaat ook nergens op. In de meetse gevallen zal er in een ruzie gescholden worden, met deuren gegooid, maar fysiek geweld zal weinig voorkomen. Daar ben ik van overtuigd.

Maar goed, het gaat niet om mij of de mate waarin NLse vrouwen geslagen worden, het gaat erom dat er wéér een imam met ongelukkige uitspraken in het nieuws komt die achteraf worden afgezwakt als: Zo had ik het niet bedoeld. Ik denk dan: Zeg dan wat je bedoelt.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2009 @ 16:39:01 #109
7889 tong80
Spleenheup
pi_65321865
In hun thuisland kan het allemaal.

Vrouwen binnenhouden is nog het minste.

Leven ze in grotten ?

Vrouwen aan hun haar slepen naar de grot is toch toegestaan ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 22 januari 2009 @ 18:40:52 #110
3542 Gia
User under construction
pi_65326046
Hier worden vrouwen ook gedwongen binnenshuis gehouden.

Was laatst nog een docu van op tv over een meisje dat in Nederland was opgegroeid, heel modern, maar dat na haar huwelijk geen leven meer had. Alles was stiekem gefilmd als manlief de deur uit was. Uiterlijk niet zichtbaar en stem vervormd.
En ik geloof echt niet dat zij de enige is.

En ja, ook in Nederlandse gezinnen komt zoiets voor, maar het wordt niet in de kerk gepreekt dat je je vrouw mag slaan als ze ongehoorzaam is.

Dat er monsters van kerels zijn is mij bekend, maar om dit te doen, omdat het van de imam mag, is belachelijk.
Zo'n imam moet direct worden aangeklaagd.
En de koran, die dit nog voorschrijft ook, zou verboden moeten worden.
  Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2009 @ 19:11:57 #112
7889 tong80
Spleenheup
pi_65327109
Jeetje die fragmenten

pi_65327169
Achja, de religie van vrede
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65329305
weer zo'n achterlijke Imam.
Niet geschoten is altijd mis..
Ach Margrietje, de Rozen zullen bloeien..
pi_65329657
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 19:11 schreef tong80 het volgende:
Jeetje die fragmenten

deze is ook typisch

En dan zeggen dat Wilders haatzaait
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65329789

net zoals dit 'typisch' is voor de jood?
pi_65329939
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef Triggershot het volgende:

net zoals dit 'typisch' is voor de jood?
Nee, dat zijn dronken jongeren die aan het provoceren zijn en onwetend gefilmd worden.
Dat andere fragment komt gewoon van de tv. Wel even een groot verschil.
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_65329986
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Nee, dat zijn dronken jongeren die aan het provoceren zijn en onwetend gefilmd worden.
Dat andere fragment komt gewoon van de tv. Wel even een groot verschil.
Onwetend gefilmd, kijk nog eens goed. Beiden komen btw van TV.
Maar goed, je gaat automatisch voor de één een selectief excuus zoeken.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 22-01-2009 21:06:27 ]
  Trouwste user 2022 donderdag 22 januari 2009 @ 21:06:31 #119
7889 tong80
Spleenheup
pi_65330014
pi_65330231
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Onwetend gefilmd, kijk nog eens goed. Beiden komen btw van TV.
Maar goed, je gaat automatisch voor de één een selectief excuus zoeken.
Helemaal niet, beide zijn erg triest. Alleen vind ik een driejarige die geïndoctrineerd wordt net wat erger als dronken jongeren. Ik ben ook jong geweest en weet wat het is om te provoceren.
pi_65330324
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:

[..]

Helemaal niet, beide zijn erg triest. Alleen vind ik een driejarige die geïndoctrineerd wordt net wat erger als dronken jongeren. Ik ben ook jong geweest en weet wat het is om te provoceren.
Men zou eerder kunnen stellen dat het in geval van dat meisje eerder sprake is van 'onwetend' iets zeggen op TV. Hoe dan ook een kant bestempelen als 'typisch' terwijl beide kanten tot hetzelfde idioterie in staat zijn en dit ook doen getuigt niets meer dan van selectiviteit.
pi_65331952
Lekker boeiend, moet je als vrouw maar niet met een reli-fundi trouwen. Eigen schuld.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 02:02:25 #123
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65337573
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Gia het volgende:

En ja, ook in Nederlandse gezinnen komt zoiets voor, maar het wordt niet in de kerk gepreekt dat je je vrouw mag slaan als ze ongehoorzaam is.
Predikt men dan niet meer *gij zult u voortplanten tot uw baarmoeder ermee stopt* ?
Voortplanten d.m.v. neuken welteverstaan., De imam noemt het beestje tenminste bij hun naam, hup mannen, neuken.
  † In Memoriam † vrijdag 23 januari 2009 @ 02:03:43 #124
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_65337587
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:07 schreef knowall het volgende:
Lekker boeiend, moet je als vrouw maar niet met een reli-fundi trouwen. Eigen schuld.
Wat een droge opmerking

Je hebt ergens wel een punt .
pi_65338054
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 22:07 schreef knowall het volgende:
Dan weet jij niet goed hoe het princiepe uithuwelijken werkt.
pi_65486526
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

Dan weet jij niet goed hoe het princiepe uithuwelijken werkt.
Mensen die zo dom zijn iets proberen te leren via theorie(horen) is onbegonnen werk..Die moeten voelen, het liefst met een zweep, in zoutzuur gedrenkt, die over hun rug gelegd wordt door een reli-chauvinist, en tot de vellen erbij hangen..
I am the law !
pi_65498354
quote:
Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaan we ook over elke Amerikaanse priester die een anti-homopreek houdt een topic op Fok openen waarin we gaan zeiken over priesters in Nederland?
Een anti-homopreek is ook te vergelijken met verkrachting

Als je toch vergelijkt, moet je die imam en priesters ook vervolgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')