Kalenders en Mensen hebben in spirituele-morele zin geen enkel verband met elkaar..quote:Op donderdag 22 januari 2009 11:34 schreef Olep het volgende:
Dat sommige mensen nog zo denken, het is 2009..![]()
Soms lijkt het alsof we weer even jaren terug in de tijd zijn.
Logisch dat jij ze niet kent, vrouwen zijn onwijs goed in het verbergen van hun blauwe plekken .quote:Op donderdag 22 januari 2009 12:18 schreef DivineJester het volgende:
Hij zegt toch dat je je vrouw mag slaan? Niet hard, maar dat staat ook niet in de TT. Overigens ken ik weinig (eigenlijke geen) gezinnen waarin lichamelijk geweld gebruikt wordt...
Zoals meneer de Imam stelt is er geen reden om het te verbergen, want dan is het toegestaan,. maar alleen als de voruw de man blijkbaar zo tot wanhoop dringt dat er niets anders mogelijk is. Ik weet ook wel dat ikmbijzonder weinig zicht heb op huiselijk geweld in Nederland, maar de post waar ik op reageer beweert dat er in Nederland de situatie zo is dat er " regelmatig" op los geslagen wordt. En daar heb ik mijn hele sterke twijfels bij, afgaande van wat ik om me heen zie.quote:Op donderdag 22 januari 2009 15:17 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Logisch dat jij ze niet kent, vrouwen zijn onwijs goed in het verbergen van hun blauwe plekken .
Er heftiger aan toe gaan dan het 3-stappenplan van de Imam uitleggen als er regelmatig op los slaan is overdrijven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:17 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Zoals meneer de Imam stelt is er geen reden om het te verbergen, want dan is het toegestaan,. maar alleen als de voruw de man blijkbaar zo tot wanhoop dringt dat er niets anders mogelijk is. Ik weet ook wel dat ikmbijzonder weinig zicht heb op huiselijk geweld in Nederland, maar de post waar ik op reageer beweert dat er in Nederland de situatie zo is dat er " regelmatig" op los geslagen wordt. En daar heb ik mijn hele sterke twijfels bij, afgaande van wat ik om me heen zie.
Stellen dat het hier in Nederland regelmatiger heftiger aan toegaat dan het driestappenplan slaat ook nergens op. In de meetse gevallen zal er in een ruzie gescholden worden, met deuren gegooid, maar fysiek geweld zal weinig voorkomen. Daar ben ik van overtuigd.quote:Op donderdag 22 januari 2009 16:22 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Er heftiger aan toe gaan dan het 3-stappenplan van de Imam uitleggen als er regelmatig op los slaan is overdrijven.
deze is ook typischquote:
Nee, dat zijn dronken jongeren die aan het provoceren zijn en onwetend gefilmd worden.quote:Op donderdag 22 januari 2009 20:58 schreef Triggershot het volgende:
net zoals dit 'typisch' is voor de jood?
Onwetend gefilmd, kijk nog eens goed. Beiden komen btw van TV.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:04 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Nee, dat zijn dronken jongeren die aan het provoceren zijn en onwetend gefilmd worden.
Dat andere fragment komt gewoon van de tv. Wel even een groot verschil.
Helemaal niet, beide zijn erg triest. Alleen vind ik een driejarige die geïndoctrineerd wordt net wat erger als dronken jongeren. Ik ben ook jong geweest en weet wat het is om te provoceren.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:05 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Onwetend gefilmd, kijk nog eens goed. Beiden komen btw van TV.
Maar goed, je gaat automatisch voor de één een selectief excuus zoeken.
Men zou eerder kunnen stellen dat het in geval van dat meisje eerder sprake is van 'onwetend' iets zeggen op TV. Hoe dan ook een kant bestempelen als 'typisch' terwijl beide kanten tot hetzelfde idioterie in staat zijn en dit ook doen getuigt niets meer dan van selectiviteit.quote:Op donderdag 22 januari 2009 21:14 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Helemaal niet, beide zijn erg triest. Alleen vind ik een driejarige die geïndoctrineerd wordt net wat erger als dronken jongeren. Ik ben ook jong geweest en weet wat het is om te provoceren.
Predikt men dan niet meer *gij zult u voortplanten tot uw baarmoeder ermee stopt* ?quote:Op donderdag 22 januari 2009 18:40 schreef Gia het volgende:
En ja, ook in Nederlandse gezinnen komt zoiets voor, maar het wordt niet in de kerk gepreekt dat je je vrouw mag slaan als ze ongehoorzaam is.
Wat een droge opmerkingquote:Op donderdag 22 januari 2009 22:07 schreef knowall het volgende:
Lekker boeiend, moet je als vrouw maar niet met een reli-fundi trouwen. Eigen schuld.
Dan weet jij niet goed hoe het princiepe uithuwelijken werkt.quote:Op donderdag 22 januari 2009 22:07 schreef knowall het volgende:
Lekker boeiend, moet je als vrouw maar niet met een reli-fundi trouwen. Eigen schuld.
Mensen die zo dom zijn iets proberen te leren via theorie(horen) is onbegonnen werk..Die moeten voelen, het liefst met een zweep, in zoutzuur gedrenkt, die over hun rug gelegd wordt door een reli-chauvinist, en tot de vellen erbij hangen..quote:Op vrijdag 23 januari 2009 03:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan weet jij niet goed hoe het princiepe uithuwelijken werkt.
Een anti-homopreek is ook te vergelijken met verkrachtingquote:Op donderdag 22 januari 2009 11:43 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Gaan we ook over elke Amerikaanse priester die een anti-homopreek houdt een topic op Fok openen waarin we gaan zeiken over priesters in Nederland?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |