De band die ik net postte?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb een plaat gerequest waar met name Hans ook heel blij van wordt
Queen? Alphabeat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Oeh ! ik heb een vermoeden maar ben zeer benieuwdquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Met prettige clip.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als ik dan toch een britney nummer moet kiezen, Toxic is gewoon goed
Queen of Alphabeat - met boyfriendquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Oh, trouwens: ik kom niet meer naar Eindhovenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:13 schreef Jannekje7 het volgende:
So why'd you wanna go and put starrs in their eyes?
quote:
Wat dan??quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Oh, trouwens: ik kom niet meer naar Eindhoven
Prachtige quote van de dagquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:14 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
http://www.rawbyte.nl/blog/?p=28
Ik vond 'm ook wel erg lekker. die hoor je ook niet zo heel vaakquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef TheZapster het volgende:
Beste nummer van Kiss naar mijn bescheiden mening
Goed is ie hè. Als heel 3FM nou eens 1% meer Corton-muziek wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:18 schreef TheZapster het volgende:
Eric heeft in een kwartier mijn humeur weer helemaal goed gekregen nadat Veenstra het in een kwartier wist te verpesten.
Slaap lekker lieverd!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Accu is leeg, switch naar de Iphone tot mijn Pint leeg is. Dan terug naar B&B en naar Bed.
QFT!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed is ie hè. Als heel 3FM nou eens 1% meer Corton-muziek was![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef Litton-Lane het volgende:
En ook een lekker nummer. maar zo waar! op de dag dat ik het schreef!
Dan heb je beperkte kiss kennisquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Beste nummer van Kiss naar mijn bescheiden mening
Vannacht draaide Eric hem ook alquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:20 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook wel erg lekker. die hoor je ook niet zo heel vaak
* eens.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Goed is ie hè. Als heel 3FM nou eens 1% meer Corton-muziek was![]()
Fijn plaatjequote:Op woensdag 21 januari 2009 22:24 schreef Marc63 het volgende:
Selah Sue 19? Wtf? Wat heeft die gerookt en gezopen om zo'n stem te krijgen?
Ik heb een aantal cd's van ze maar Detroit Rock City is toch echt wel mijn favorietquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan heb je beperkte kiss kennis
Bel je wel de juiste krant voor het juiste nieuwsquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Zal ik de Telegraaf ff bellen? Dit lijkt mij voorpagina nieuws
Maar beste beste is dan minder waardig aan hun andere werkquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik heb een aantal cd's van ze maar Detroit Rock City is toch echt wel mijn favoriet
Zelfs voor die riooljournalistiek is dit non nieuwsquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Is als je op een eigen ruimte zit , internet een beetje betaalbaar en mogelijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:19 schreef Litton-Lane het volgende:
Accu is leeg, switch naar de Iphone tot mijn Pint leeg is. Dan terug naar B&B en naar Bed.
Doe maar ja, primeur!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |