Hij heeft vrij moeten vragen van werk, je kunt er ook voor zorgen dat er tig reserveringen zijn voor 12 maart in het restaurant waar hij werktquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:03 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Groot gelijk!
Maar ga dan een beetje vroeg naar je broertje en steek m aan zodat hij niet meer gaat
Schijnbaar wel want ik ben ook al negatieve reacties tegengekomenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat nummer te haten dan?.
Als ik dan toch een britney nummer moet kiezen, Toxic is gewoon goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef MichielV het volgende:
Antwoord op de TT: Killers, duh. Maar neemt niet weg dat ik Circus heel vet vind. (En Crazy ook).
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef MichielV het volgende:
Antwoord op de TT: Killers, duh. Maar neemt niet weg dat ik Circus heel vet vind. (En Crazy ook).
Dat magquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef MichielV het volgende:
even duoblokje kopen en vragen of je ook even wat stroom mag leashenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:02 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Zit met de MacBook. Maar op de plaats waar ik stroom kan jatten, zit iemand anders....
Ik vind het andersom. En Jazzanova en Mr. Oizo staan ook in mn lijstje met beste platen van 2009.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:06 schreef TheVulture het volgende:
Dit is echt de beste plaat van het moment, gevolgd door de single van De Staat
Welke van Oizo? Ik volg hem totaal niet, maar wat ik altijd hoor klinkt tof.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik vind het andersom. En Jazzanova en Mr. Oizo staan ook in mn lijstje met beste platen van 2009.
Dat zou ook gemeen zijn!quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:05 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij heeft vrij moeten vragen van werk, je kunt er ook voor zorgen dat er tig reserveringen zijn voor 12 maart in het restaurant waar hij werkt
of gewoon de stekker van een lampje eruit jassenquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
even duoblokje kopen en vragen of je ook even wat stroom mag leashen
Lovers in Japan is al veel langer uit, maar ook nog niet in Nederlandquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:07 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Dat mag. Vanaf wanneer kunnen jullie trouwens een single draaien? Bijvoorbeeld Life in Technicolor II van Coldplay, heeft absoluut hitpotentie, maar de single is pas 1 dag uit in het VK. Kunnen jullie hem in NL dan ook draaien?
Two Takes It.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:08 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Welke van Oizo? Ik volg hem totaal niet, maar wat ik altijd hoor klinkt tof.
Klopt, maar dat was niet echt een "grote" release geloof ik. Wel een briljant nummer, live vooralquote:Op woensdag 21 januari 2009 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Lovers in Japan is al veel langer uit, maar ook nog niet in NederlandDie zou dus nog eerst moeten komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |