Tsjakka!quote:Op dinsdag 22 september 2009 15:02 schreef jortkeldert het volgende:
[..]
Jij krijgt van mij de award begrijpend lezen
Werk je hier?quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met natuurlijk een parasol in 't midden
Is ie onklaar gemaaktquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef centenbakkie het volgende:
Mijn zooitje
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb inderdaad een weckpot met mobieltjes
Idd, rare luiquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
Valt me op dat veel fok!kers een geweer in hun kamer hebben, onklaar of niet
pipa`s zijn inquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
Ik wil ook zo'n zoek ding voor op't strandquote:Op donderdag 24 september 2009 17:36 schreef centenbakkie het volgende:
Mijn zooitje
[ [url=
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ik heb inderdaad een weckpot met mobieltjes
Zitten die cd's aan de muur in zo'n doorzichtig vakjes-ding? Ik zoek er namelijk ook nog 1, maar alles wat ik vind is te klein voor cd's (bedoeld voor foto's).quote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kopen? 130 euroquote:Op donderdag 24 september 2009 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n zoek ding voor op't strand
onklaar ja, heeft geen zin om eentje te kopen die het doet aangezien de schietvereniging waar ik kom hun kogelvanger niet dik genoeg is om dat type patronen te vangen :pquote:Op donderdag 24 september 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
quote:
Zuchtquote:werk je hier?
Nee, dat waren kapotte cd's, met dubbelzijdige tape aan de muur geplakt.quote:Zitten die cd's aan de muur in zo'n doorzichtig vakjes-ding? Ik zoek er namelijk ook nog 1, maar alles wat ik vind is te klein voor cd's (bedoeld voor foto's).
Jah, dat weet ikquote:
Laat je toch niet zo uit je tent lokkenquote:Op vrijdag 25 september 2009 08:56 schreef MissSpooky het volgende:
[..]
Zucht't zijn gewoon (kerst)lampjes in paars, rood, blauw, en groen. Maar die laatste hadik toen niet aan gezet.
[..]
Nee, dat waren kapotte cd's, met dubbelzijdige tape aan de muur geplakt.
Wat een superleuke kamer !quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn paleis(foto's gemaakt op verschillende momenten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd!quote:Op donderdag 1 oktober 2009 14:37 schreef Breathtaking het volgende:
Mijn paleis(foto's gemaakt op verschillende momenten):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
het is maar goed dat die lampjes niet voor je raam hangenquote:Op donderdag 24 september 2009 17:14 schreef MissSpooky het volgende:
Mijn kamertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zou ik idd ook niet bij de ikea gehaald hebben nee.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 @ 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
Je kamer was veeeeeel handiger geweest zonder dat schuine dak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |