Tot nu toe is het wel vaker langsgekomen dat hij dingen zich dingen niet meer herinnert, dus ik blijf bij m'n standpunt dat hij het zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 10:45 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wie weet blijkt Walter een enorm gat in zijn geheugen te hebben en toch meer met de boel te maken te hebben dan hij zelf weet, maar vooralsnog is hij volgens mij gewoon iemand die heel dicht bij het vuur heeft gezeten.
Dat werd toch al enigszins uitgelegd in de serie? Bij Dunham is de limiet voor het leren van vaardigheden weggevaagd, waardoor ze in principe veel meer kan dan normale mensen, die een natuurlijke limiet hebben. Blijkbaar heeft dat spul wel als gevolg dat je niet kan acteren, maar wie maalt daar om als je met je gedachten lampjes kunt uitzettenquote:Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef PeRi het volgende:
Oeii wat een spannende aflevering weer. Ben errug benieuwd waar die troep die ze in Dunham gespoten hebben vroeger, naar gaat leiden.
Ik vind het nog veel schokkender dat hij was vergeten dat hij dat boek zelf geschreven heeftquote:Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef dapluiz het volgende:
Hij was toch zelfs vergeten dat hij die teleportatie machine had gemaakt ?
Verslag van NY Comic Con panel.quote:They spent a lot of time trying to get the Observer on the platform at the inauguration of President Obama. I kid you not
quote:
Ik heb ook nog serieus gezocht daar, ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Toen ik hem niet kon vinden heb ik pas op die link van Breuls gekliktquote:Op donderdag 12 februari 2009 23:37 schreef DJKoster het volgende:
[..]
http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c
Zoeken maar!
Wat? Geen afleveringen meer?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef rthls het volgende:
Hmm, 7 april pas een nieuwe aflevering
quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voorlopig nog niet nee
Name Return date Days till return
Fringe 2009-03-17 27
Ben er eigenlijk wel zeker van dat Walter het manuscript zelf heeft geschreven.quote:Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef rthls het volgende:
Mooie aflevering en ik denk idd ook dat Walter het manuscript heeft geschreven! Vage shit met meerdere universums.
Na deze aflevering krijgen we natuurlijk weer een paar fillers, maar die zijn ook vermakelijk genoeg
Volgens www.fox.com/fringe pas op Tuesday Apr 7 (edit: moet natuurlijk fox.com zijnquote:Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:
[..]
voorlopig nog niet nee
Name Return date Days till return
Fringe 2009-03-17 27
mischien een andere want zover ik weet komt het op die datim die ik hierboven vermeldequote:Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef rthls het volgende:
[..]
Volgens www.fok.com/fringe pas op Tuesday Apr 7
Het kan dan toch ook dat zijn toenmalige labpartner het manuscript heeft geschreven?quote:Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Ben er eigenlijk wel zeker van dat Walter het manuscript zelf heeft geschreven.
Op het einde van de aflevering wordt in het manuscript duidelijk ingezoomd op het woord 'reality', waarbij de 'Y' iets hoger staat. Wanneer Walter het woord 'Ability' typt op zijn typemachine zie je ook duidelijk dat de letter 'Y' hoger staat dan de rest. Wat dus inhoud dat het manuscript op die machine is geschreven.
Voor mij duidelijk bewijs dat Walter het zelf geschreven heeft.
Dat kan idd ook.quote:Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef GustavFTW het volgende:
[..]
Het kan dan toch ook dat zijn toenmalige labpartner het manuscript heeft geschreven?
Dat is wel een vrij essentiëel deel van het verhaal hoorquote:Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Paul99 het volgende:
[..]
Dat kan idd ook.
Wist niet dat Walter een labpartner heeft gehad. Lees het nu net pas...
William Bell bedoelde ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef sbientje het volgende:
massive dynamic volgens mij, wel goed
Hmm. dan heb ik dat vrij essentiëel deel een beetje gemist geloof ikquote:Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat is wel een vrij essentiëel deel van het verhaal hoor
Z'n partner was William Bell, de oprichter van Massive Dynamics. Over de naam begin ik nu te twijfelen
Helemaal mee eens, ze heeft ook zo'n dode, nietszeggende uitdrukking in haar gezicht. Alsof het haar allemaal weinig kan schelen.quote:Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef Zhenar het volgende:
Ik vind het verhaal van de serie best tof, maar die hoofdpersoon vind ik zóó niet-boeiend, dat ik nooit echt warm loop voor een aflevering. Terwijl Walter en zijn zoon weer wel leuk zijn; zelfs dat assistentje vind ik leuker danOlivia
Ze hadden daar echt een betere actrice voor moeten casten en haar een wat meer interessante persoonlijkheid moeten geven
ik heb er niets over gehoord, ben ook wel benieuwdquote:Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef northernlight81 het volgende:
Vannacht weer. Belachelijke pauzes.
Is er al iets bekent over een 2 seizoen?
Bronquote:1: OBSERVER
2: CHILD
3: AEGER [? -- AETHER would make more sense for the episode]
4: ROGUE
5: SURGG [should be SURGE?]
6: CELLS
7: CODES
8: TAKEN
9: VOICE
10: TRADE
11: SAVED
12: BISHOP