abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65292625

In het nieuwe sci-fi drama Fringe van J.J. Abrams (Lost, Alias), bundelen FBI-agente Olivia Dunham (Anna Torv, The Secret Life of Us) en wetenschapper Peter Bishop (Joshua Jackson, Dawson's Creek) hun krachten onder leiding van hoofd van de 'Fringe'-afdeling Phillip Broyles (Lance Reddick, The Wire, Oz) om paranormale zaken te onderzoeken.

Ze krijgen hulp van Peters vader, Walter (John Noble, Lord of the Rings), een briljante (wellicht gestoorde) wetenschapper die zijn dagen in een psychiatrisch verzorgingstehuis sleet na een verkeerd afgelopen experiment met dodelijke afloop.

Fringe behandelt zowel paranormale mysteries en mythologiën, als de relaties tussen de personages.

Fringe begint op dinsdag 9 september met de 2 uur durende pilot en zal daarna wekelijks te zien zijn.

Algemene Informatie:
  • Officiële Site
  • Fringe op IMDb
  • Fringe op TV.com
  • Fringe Op Wikipedia

Fansites:
  • FringeTVSeries.com
  • Fringe-TV.com
  • Fringe-Forum.com
  • FringeTV.Blogspot.com

Trailers & Interviews:
  • Trailer - YouTube
  • YouTube - FringeOnline

Deze OP staat hier en is daar tevens aan te passen.
  • pi_65292808
    Fringe .
    Whatever I want.
    pi_65292880
    TVP

Even snel de laatste aflevering kijken
      woensdag 21 januari 2009 @ 19:29:33 #4
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65293179
    Leuke serie tot dusver.
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_65296512
    Mooi dat het weer begonnen is

Leuke aflevering, moet er wel weer inkomen. Nog maar even die recap kijken dan.

Walter trouwens weer met een paar grappige opmerkingen
    Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
      woensdag 21 januari 2009 @ 22:04:11 #6
    27454 InTrePidIvity
    Looks like it's broken...
    pi_65298731
    Kwam even niet door het begin heen vanmiddag, vanavond nog maar een keer proberen.
    ...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
    [Tournament] Beste Remake
    pi_65317563
    Oeh hij was weer leuk! En spannend.
    En ik ben echt een beetje verliefd op Walter. In het stiekem dan.
    pi_65319818
    Fringe

Na EP02 van Lost ga ik EP11 van Fringe kijken.

Walter
    pi_65348946
    best vette serie ben bij ep6 atm
    <hr>
    pi_65420366
    Net de nieuwste ep gekeken en het blijft boeiend.
    Een van mijn favoriete series toch wel
    pi_65421642
    Ah hij is er weer. Mooi, die ga ik vanavond kijken!
      woensdag 28 januari 2009 @ 10:59:34 #12
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65484435
    Wederom een toffe intro
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
      woensdag 28 januari 2009 @ 11:14:03 #13
    228569 feelsgoodman
    esse est percipi
    pi_65484887
    Ik zie hem nogsteeds niet op usenet, what the hell.
    pi_65487362
    Tvp zonder te kijken, vanavond weer
    pi_65496350
    Ik zal Ep12 vanavond even kijken
    pi_65504043
    Net ep 12 gezien. Het viel me op dat de Macbook van Olivia Windows draaide... Zou dat met opzet zijn gedaan? Bijvoorbeeld omdat Apple misschien voor dit soort beelden geen toestemming geeft?
    pi_65514416
    Stomme filler deze week. Alleen Walter is elke aflevering geniaal .
    Amen.
    pi_65517245
    Walter idd weer geniaal
    pi_65524416
    Bij X-files (om de vergelijking maar weer eens te maken) werd ook een langdurend verhaal gecombineerd met cases van een aflevering. Ik vind dat wel lekker afwisselend, zag dit dus ook niet als een filler.
    Vooral de karakters maken in deze aflevering ontwikkeling door, is ook wel eens prettig.
    Wat een geniale serie (en ja, nog steeds verliefd op Walter!)
    pi_65566030
    Leuke aflevering. Je zag natuurlijk van ver aankomen dat Peter Walter weer in genade aan zou nemen Vooral omdat Olivia dat zei nadat die zoon zijn vader in bescherming nam.
      Admin zondag 1 februari 2009 @ 13:02:28 #21
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65620258
    Ik heb de laatste paar afleveringen the Observer niet meer gezien. Was die er ook niet of heb ik 'm gewoon gemist?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65620862
    quote:
    Op zondag 1 februari 2009 13:02 schreef Breuls het volgende:
    Ik heb de laatste paar afleveringen the Observer niet meer gezien. Was die er ook niet of heb ik 'm gewoon gemist?
    Jawel: http://fringepedia.net/index.php?title=Observer

Ik heb hem ook gemist
    pi_65621088
    Hij wordt steeds moeilijker te vinden idd.

De laatste 2 afleveringen loopt er iemand in de achtergrond die slechts vaag op The Observer lijkt (hij heeft een lange jas aan en een koffer bij zich, dat is het wel zo'n beetje).
    pi_65628685
    wel leuke serie dit.. afgelopen aflevering veel beter dan die daarvoor over dat virus, die vond ik heel slecht
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_65629575
    quote:
    Op donderdag 29 januari 2009 12:31 schreef Guppi het volgende:
    Bij X-files (om de vergelijking maar weer eens te maken) werd ook een langdurend verhaal gecombineerd met cases van een aflevering. Ik vind dat wel lekker afwisselend, zag dit dus ook niet als een filler.
    Vooral de karakters maken in deze aflevering ontwikkeling door, is ook wel eens prettig.
    Wat een geniale serie (en ja, nog steeds verliefd op Walter!)
    Eens

Als je elke aflevering aan het 'grote verhaal' besteed wordt dat ook snel saai. Tot nu toe hebben ze een mooie afwisseling met wat 'monster of the week' afleveringen. Sowieso word ik een beetje moe van de gewoonte om elke aflevering van een tv-serie waarin niet minstens drie plotwendingen zijn geweest die alle mysteries verklaren direct als filler weg te wuiven.
    pi_65722460
    quote:
    A spokesperson for Anna Torv has just confirmed to us that the Fringe star secretly married Mark Valley, who plays her love interest on the Fox show.

OK, "love interest" may be simplifying things just a wee bit. Mark plays her ex-lover John Scott, who turned out to be evil and died, but then came back to the series through hallucinations. (Just another day in the world of JJ Abrams.)

So when and where did the wedding ceremony go down? And more importantly, who even knew these two were together at all?

Though Torv's rep declined to provide futher details, sources on the show tell us that the small, private ceremony took place over the holidays.

The pair has been quietly dating for several months--so quietly that many of their fellow cast and crew members weren't aware they were together. (And neither did the press.)

We're told the ceremony took place within days of Mark's 45th birthday. Anna is 30.

What do you think of this real-life coupling? Anyone else surprised?
      woensdag 4 februari 2009 @ 10:04:19 #27
    27454 InTrePidIvity
    pi_65722987
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]
    Toevallig, na de aflevering van vandaag
    Toffe aflevering weer, met een mooie intro Alleen vind ik het raar dat ze zo vaak in die tank kruipt, zo gevaarlijk is het dus toch ook weer niet...
      woensdag 4 februari 2009 @ 10:13:04 #28
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65723246
    quote:
    Op woensdag 4 februari 2009 09:45 schreef Mr.Silencer het volgende:

[..]
    Ik ben eerder verbaasd dat zij pas 30 is, wat een oude kop heeft ze dan al
    pi_65760972
    Coole aflevering weer .

Ik vind het altijd zo tof dat ze alles lekker gedetailleerd laten zien wat er gebeurd, bijvoorbeeld die vent die uitgroeide tot dat monster . .
    Whatever I want.
      donderdag 5 februari 2009 @ 11:37:20 #30
    48870 Abbadon
    Gevallen Engel
    pi_65761066
    Weer een aflevering met een hoog 'WTF ' gehalte!!

Ik moet toch wel redelijk vaak aan Alias denken bij deze serie...and that's a good thing!
    Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
    pi_65770866
    wel een erg zoetsappig einde zeg

maar was wel een grappige aflevering vond ik
    Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
    pi_65821073
    Ik weet niet wat het is maar het pakt me tot nu toe nog niet echt. Vind alleen Walter eigenlijk een goed personage. De rest is allemaal een beetje bordkarton, al proberen ze er krampachtig diepgang in te gooien. Ik denk vooral dat het door de keuze van het hoofdpersonage komt. Ze heeft gewoon niet genoeg acteertalent om het geloofwaardig te brengen en komt heel kil en onsympathiek op me over.

Ook de manier waarop ze het uitgewerkt hebben met al die fillers en telkens een klein beetje arc spreekt me totaal niet aan. Dit deed Abrams met Alias ook wel maar daar werd de boel redelijk gered door de geloofwaardige personages en het intrigerende plot. Het Fringe-verhaal pakt me gewoon niet, ik ben niet nieuwsgierig naar de nieuwe aflevering. Telkens aan het begin (dat altijd wel gruwelijk goed uitgewerkt is) denk ik: dit wordt eindelijk de episode waar ik op zit te wachten maar na twintig minuten verslapt m'n aandacht dan toch weer. Ik hoop echt dat binnenkort het omslagpunt komt, anders verliezen ze mij als vaste kijker.
    Amen.
      woensdag 11 februari 2009 @ 10:01:37 #33
    27454 InTrePidIvity
    pi_65940241
    quote:
    Op zaterdag 7 februari 2009 00:49 schreef Jivis het volgende:
    Ik weet niet wat het is maar het pakt me tot nu toe nog niet echt. Vind alleen Walter eigenlijk een goed personage. De rest is allemaal een beetje bordkarton, al proberen ze er krampachtig diepgang in te gooien. Ik denk vooral dat het door de keuze van het hoofdpersonage komt. Ze heeft gewoon niet genoeg acteertalent om het geloofwaardig te brengen en komt heel kil en onsympathiek op me over.

Ook de manier waarop ze het uitgewerkt hebben met al die fillers en telkens een klein beetje arc spreekt me totaal niet aan. Dit deed Abrams met Alias ook wel maar daar werd de boel redelijk gered door de geloofwaardige personages en het intrigerende plot. Het Fringe-verhaal pakt me gewoon niet, ik ben niet nieuwsgierig naar de nieuwe aflevering. Telkens aan het begin (dat altijd wel gruwelijk goed uitgewerkt is) denk ik: dit wordt eindelijk de episode waar ik op zit te wachten maar na twintig minuten verslapt m'n aandacht dan toch weer. Ik hoop echt dat binnenkort het omslagpunt komt, anders verliezen ze mij als vaste kijker.
    Zo dacht ik er in het begin ook over, maar na de laatste twee afleveringen moet ik toch zeggen dat het me wel heeft 'gepakt' nu
    Vandaag ook weer, de case zelf was best tof (gaaf in beeld gebracht ) en de story arc werd weer wat ingewikkelder en interessanter met Olivia die dus abnormale hersencapaciteiten heeft en met Walter die klaarblijkelijk de schrijver is van het anonieme manuscript

Toffe ontwikkelingen en ik ben toch blij dat ik ben blijven kijken
    pi_65941008
    Die Walter is echt een leuke vent. Lach me kapot met hem!
    pi_65944571
    Inderdaad een goeie aflevering vandaag, het begint me ook steeds meer te 'pakken'.
      woensdag 11 februari 2009 @ 12:17:52 #36
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65944667
    The Observer was wel heel duidelijk in beeld dit keer
    pi_65945206
    Geweldige aflevering

Kom maar op met die aliens
    pi_65951166
    top aflevering, veel beter dan de vorige imo
    pi_65956222
    Wow, multiple 47

Etage 47, de teller van de bom verspring naar 03:47 als ze aan komen lopen, er zitten 47 lampjes op de bom
    pi_65969978
    Hele fijne aflevering inderdaad. Beter gaan ze op deze toer verder in plaats van al die kansloze fillers .
    Amen.
    pi_65970088
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 12:17 schreef Adelante het volgende:
    En een andere observer toch ? Tenminste, deze leek gewoon haar op ze hoofd te hebben
    Verder wel tof dat ze nu idd verder gaan met een rode draad (wat was het nou ongeveer, 2 universums die samen komen en waarvan er maar 1 uiteindelijk kan blijven bestaan?)
    En dat manifesto zou ik ook wel willen lezen
      Admin donderdag 12 februari 2009 @ 00:49:13 #42
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65972587
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 12:17 schreef Adelante het volgende:
    Ja, ik zag 'm eindelijk een keer.

Overigens een goed verhaal, dit. Die ZFT-achtergrond, de recruitment van Olivia, dat gebeuren met die lampjes. Walter die ontdekt dat het ZFT-document op Harvard geschreven is. Lekker veel verhaal, lekker mysterieus.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65974383
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 00:49 schreef Breuls het volgende:

[..]

Walter die ontdekt dat het ZFT-document op Harvard geschreven is.
    Sterker nog, volgens mij kwam hij erachter dat hij dat document zelf had geschreven
    pi_65977236
    quote:
    Op woensdag 11 februari 2009 23:32 schreef dapluiz het volgende:

[..]

En een andere observer toch ? Tenminste, deze leek gewoon haar op ze hoofd te hebben
    Hij had een hoed op

quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Sterker nog, volgens mij kwam hij erachter dat hij dat document zelf had geschreven
    Of het is geschreven door William Bell
      Admin donderdag 12 februari 2009 @ 10:45:21 #45
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65978035
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 07:32 schreef dapluiz het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook heel even, maar hij leek de tekst, qua inhoud, niet te herkennen toen hij het las. Dus het zal Bell inderdaad wel zijn. Het hangt immers allemaal samen: Walters experimenten, Bells onderzoek, Massive Dynamic die alles weet en doet met Bells onderzoek en criminelen die al die zaken gebruiken om er zelf beter van te worden.

Wie weet blijkt Walter een enorm gat in zijn geheugen te hebben en toch meer met de boel te maken te hebben dan hij zelf weet, maar vooralsnog is hij volgens mij gewoon iemand die heel dicht bij het vuur heeft gezeten.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65979341
    Oeii wat een spannende aflevering weer. Ben errug benieuwd waar die troep die ze in Dunham gespoten hebben vroeger, naar gaat leiden.

Toffe kerel trouwens, die Jones. Met zn selfmade stoorzender .
    Whatever I want.
    pi_65984089
    Waarom is dit topic nog maar bij nr. 2. Fringe is fucking super
    Liv
    Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
      donderdag 12 februari 2009 @ 13:40:50 #48
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_65984369
    Ben benieuwd hoeveel episodes we nog krijgen van seizoen 1, we zitten al bij 14 en meestal is met 15/16 afleveringen de koek op en moeten we weer wachten op najaar 2009.
    pi_65985230
    Aflevering 15 pas in April: http://www.fox.com/fringe/
      Admin donderdag 12 februari 2009 @ 14:06:39 #50
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65985282
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 13:40 schreef Adelante het volgende:
    Ben benieuwd hoeveel episodes we nog krijgen van seizoen 1, we zitten al bij 14 en meestal is met 15/16 afleveringen de koek op en moeten we weer wachten op najaar 2009.
    "Meestal" duurt een volledig seizoen ongeveer 22 afleverigen. Als een serie niet verder komt dan de initiele run zijn het 13 afleveringen.

Hoe kom jij aan 14/15?
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_65986146
    ik begrijp echt niets van die uitzenddatums, ze blijven maar heen en weer schuiven (niet alleen met fringe, ook met andere series)...
    pi_65988486
    http://fringe.wikia.com/wiki/Nina_Sharp
    Was helemaal vergeten dat zij een robot arm had
      donderdag 12 februari 2009 @ 15:43:34 #53
    27454 InTrePidIvity
    pi_65988673
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 10:45 schreef Breuls het volgende:

[..]

Wie weet blijkt Walter een enorm gat in zijn geheugen te hebben en toch meer met de boel te maken te hebben dan hij zelf weet, maar vooralsnog is hij volgens mij gewoon iemand die heel dicht bij het vuur heeft gezeten.
    Tot nu toe is het wel vaker langsgekomen dat hij dingen zich dingen niet meer herinnert, dus ik blijf bij m'n standpunt dat hij het zelf geschreven heeft
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 11:25 schreef PeRi het volgende:
    Oeii wat een spannende aflevering weer. Ben errug benieuwd waar die troep die ze in Dunham gespoten hebben vroeger, naar gaat leiden.
    Dat werd toch al enigszins uitgelegd in de serie? Bij Dunham is de limiet voor het leren van vaardigheden weggevaagd, waardoor ze in principe veel meer kan dan normale mensen, die een natuurlijke limiet hebben. Blijkbaar heeft dat spul wel als gevolg dat je niet kan acteren, maar wie maalt daar om als je met je gedachten lampjes kunt uitzetten
    pi_65990277
    Hij was toch zelfs vergeten dat hij die teleportatie machine had gemaakt ?
    pi_65990518
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 16:21 schreef dapluiz het volgende:
    Hij was toch zelfs vergeten dat hij die teleportatie machine had gemaakt ?
    Ik vind het nog veel schokkender dat hij was vergeten dat hij dat boek zelf geschreven heeft
    of bell natuurlijk maar ik hoop van niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door EvilMarc op 12-02-2009 16:32:53 ]
    pi_65993154
    Laatste aflevering net gekeken, en eindelijk komt de grote verhaallijn een beetje op gang lijkt het.
    Jammer dat de volgende pas zo laat komt
    pi_65993174
    Mooie aflevering en ik denk idd ook dat Walter het manuscript heeft geschreven! Vage shit met meerdere universums.

Na deze aflevering krijgen we natuurlijk weer een paar fillers, maar die zijn ook vermakelijk genoeg
      Admin donderdag 12 februari 2009 @ 20:16:37 #58
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_65998670
    quote:
    They spent a lot of time trying to get the Observer on the platform at the inauguration of President Obama. I kid you not
    Verslag van NY Comic Con panel.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_66000300
    quote:
    Ik heb hem niet gezien
    pi_66000751
    dat zou wel supervet geweest zijn
    pi_66000870
    quote:

Leuk aflevering. Nu weten we weer meer over het main-verhaal
    Ik blijf erbij dat Walter meer weet en straks the-bad-guy wordt
    pi_66006453
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef EvilMarc het volgende:

[..]

Ik heb hem niet gezien
    http://gigapan.org/viewGi(...)899496648c2b4b06233c

Zoeken maar!
    pi_66006699
    quote:
    Ik heb ook nog serieus gezocht daar, ik vond dat ik dat mezelf verplicht was. Toen ik hem niet kon vinden heb ik pas op die link van Breuls geklikt
      Admin vrijdag 13 februari 2009 @ 00:17:32 #64
    725 crew  Breuls
    Bad Wolf
    pi_66007556
    Ik neem aan dat het ze niet gelukt is. Zou wel tof geweest zijn.
    I am a leaf on the wind.
    Watch how I soar.
    pi_66200163
    Hmm, 7 april pas een nieuwe aflevering
    pi_66200295
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 15:17 schreef rthls het volgende:
    Hmm, 7 april pas een nieuwe aflevering
    Wat? Geen afleveringen meer?
      woensdag 18 februari 2009 @ 16:34:47 #67
    194233 Friday12
    Originele kloon
    pi_66203482
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 15:20 schreef andre347 het volgende:

[..]

Wat? Geen afleveringen meer?
    voorlopig nog niet nee

Name Return date Days till return
    Fringe 2009-03-17 27
    pi_66204993
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

voorlopig nog niet nee

Fringe 2009-03-17 27
    pi_66213758
    quote:
    Op donderdag 12 februari 2009 17:35 schreef rthls het volgende:
    Mooie aflevering en ik denk idd ook dat Walter het manuscript heeft geschreven! Vage shit met meerdere universums.

Na deze aflevering krijgen we natuurlijk weer een paar fillers, maar die zijn ook vermakelijk genoeg
    Ben er eigenlijk wel zeker van dat Walter het manuscript zelf heeft geschreven.
    Op het einde van de aflevering wordt in het manuscript duidelijk ingezoomd op het woord 'reality', waarbij de 'Y' iets hoger staat. Wanneer Walter het woord 'Ability' typt op zijn typemachine zie je ook duidelijk dat de letter 'Y' hoger staat dan de rest. Wat dus inhoud dat het manuscript op die machine is geschreven.
    Voor mij duidelijk bewijs dat Walter het zelf geschreven heeft.
    pi_66213856
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 16:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

voorlopig nog niet nee

Fringe 2009-03-17 27
    Volgens www.fox.com/fringe pas op Tuesday Apr 7 (edit: moet natuurlijk fox.com zijn )

[ Bericht 12% gewijzigd door rthls op 19-02-2009 10:59:18 ]
      donderdag 19 februari 2009 @ 10:10:05 #71
    194233 Friday12
    Originele kloon
    pi_66227356
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 21:33 schreef rthls het volgende:

[..]

Volgens www.fok.com/fringe pas op Tuesday Apr 7
    mischien een andere want zover ik weet komt het op die datim die ik hierboven vermelde
    pi_66237121
    quote:
    Op woensdag 18 februari 2009 21:30 schreef Paul99 het volgende:

[..]

Ben er eigenlijk wel zeker van dat Walter het manuscript zelf heeft geschreven.
    Op het einde van de aflevering wordt in het manuscript duidelijk ingezoomd op het woord 'reality', waarbij de 'Y' iets hoger staat. Wanneer Walter het woord 'Ability' typt op zijn typemachine zie je ook duidelijk dat de letter 'Y' hoger staat dan de rest. Wat dus inhoud dat het manuscript op die machine is geschreven.
    Voor mij duidelijk bewijs dat Walter het zelf geschreven heeft.
    Het kan dan toch ook dat zijn toenmalige labpartner het manuscript heeft geschreven?
    pi_66247387
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 14:17 schreef GustavFTW het volgende:

[..]

Het kan dan toch ook dat zijn toenmalige labpartner het manuscript heeft geschreven?
    Dat kan idd ook.
    Wist niet dat Walter een labpartner heeft gehad. Lees het nu net pas...
      donderdag 19 februari 2009 @ 20:16:39 #74
    27454 InTrePidIvity
    pi_66250892
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 18:49 schreef Paul99 het volgende:

[..]

Dat kan idd ook.
    Wist niet dat Walter een labpartner heeft gehad. Lees het nu net pas...
    Dat is wel een vrij essentiëel deel van het verhaal hoor
    Z'n partner was William Bell, de oprichter van Massive Dynamics. Over de naam begin ik nu te twijfelen
    pi_66251901
    massive dynamic volgens mij, wel goed
      donderdag 19 februari 2009 @ 20:44:56 #76
    27454 InTrePidIvity
    pi_66252089
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 20:40 schreef sbientje het volgende:
    massive dynamic volgens mij, wel goed
    William Bell bedoelde ik
    pi_66286619
    quote:
    Op donderdag 19 februari 2009 20:16 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Dat is wel een vrij essentiëel deel van het verhaal hoor
    Z'n partner was William Bell, de oprichter van Massive Dynamics. Over de naam begin ik nu te twijfelen
    Hmm. dan heb ik dat vrij essentiëel deel een beetje gemist geloof ik
      maandag 23 februari 2009 @ 13:26:33 #78
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_66371417
    tvp, heb nog niet alles gezien
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
    pi_66381037
    Tvp, moet er ook nog wat kijken voor ik bij ben.
    pi_66386935
    Nou je hebt alle tijd.. wij moeten weer wachten...
      maandag 23 februari 2009 @ 22:03:46 #81
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_66389461
    Ik vind het verhaal van de serie best tof, maar die hoofdpersoon vind ik zóó niet-boeiend, dat ik nooit echt warm loop voor een aflevering. Terwijl Walter en zijn zoon weer wel leuk zijn; zelfs dat assistentje vind ik leuker dan Olivia Ze hadden daar echt een betere actrice voor moeten casten en haar een wat meer interessante persoonlijkheid moeten geven
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
    pi_66389872
    Goede serie, heb onlangs alle episodes gezien! In het begin vond ik agent Broyles heel irritant, maar nu is hij wel goed te pruimen.
    Ik vind Ana Torv juist wel goed gecast. Hoewel ze redelijk knap en blond is, vind ik haar niet standaard, maar toch wel wat hebben!
    In het echt is ze trouwens getrouwd met agent John Scott
    In life you achieve what you thínk you deserve
      dinsdag 24 februari 2009 @ 01:40:40 #83
    125461 Sc0tTy
    Kiss the sound!
    pi_66395915
    haha leuke trivia , persoonlijk vind ik Olivia geen goede maar ook geen slechte cast, Walter is idd meesterlijk
    Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
    pi_66398659
    ik vind anna wel echt een matige actrice, maar ach..d at neem ik maar op de koop toe
    pi_66404042
    quote:
    Op maandag 23 februari 2009 22:03 schreef Zhenar het volgende:
    Ik vind het verhaal van de serie best tof, maar die hoofdpersoon vind ik zóó niet-boeiend, dat ik nooit echt warm loop voor een aflevering. Terwijl Walter en zijn zoon weer wel leuk zijn; zelfs dat assistentje vind ik leuker dan Olivia Ze hadden daar echt een betere actrice voor moeten casten en haar een wat meer interessante persoonlijkheid moeten geven
    Helemaal mee eens, ze heeft ook zo'n dode, nietszeggende uitdrukking in haar gezicht. Alsof het haar allemaal weinig kan schelen.
    Amen.
      donderdag 26 februari 2009 @ 19:48:20 #86
    50634 Houniet
    ik ruik vet lekker
    pi_66492247
    Ik ga deze volgen .
    Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
    Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
    pi_66508867
    Idd een leuk artikel. Paar aannemelijke suggesties
    pi_66697465
    En nu mag het wel weer beginnen!
      woensdag 4 maart 2009 @ 17:20:01 #90
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_66697509
    34 dagen, 3 uur en 40 minuten.
    pi_66701787
    jeuz wat lang nog :S
    pi_67045118
    dus nu nog 24 dagen..
    pi_67711575
    Dinsdag beginnen we weer

Ben benieuwd naar de nieuwe ep.
      zondag 5 april 2009 @ 19:59:58 #94
    101884 PeRi
    Allons-y!
    pi_67738047
    Kan niet wachten !
    Whatever I want.
      zondag 5 april 2009 @ 21:19:57 #95
    251119 Rainesz
    flets outz
    pi_67740520
    Ben benieuwd.
    jammer dat ze een dikke maand pauze hebben gehad,maar hoop dat ze het verhaallijn iig ijzersterk door gaan zetten!!
    Tough Times Never Last, But Tough People Do!
    pi_67793007
    Vannacht weer. Belachelijke pauzes.
    Is er al iets bekent over een 2 seizoen?
    pi_67798067
    quote:
    Op dinsdag 7 april 2009 14:05 schreef northernlight81 het volgende:
    Vannacht weer. Belachelijke pauzes.
    Is er al iets bekent over een 2 seizoen?
    ik heb er niets over gehoord, ben ook wel benieuwd
    pi_67798136
    Yeah

Fringe
    pi_67821647
    Was een goede aflevering. Ik had een keer geen moeite om die kale man te vinden.
    pi_67824721
    Ik voelde me best wel dom toen ik verrast werd door het einde

Hopelijk gaan we daar nou eens mee verder, dat interesseert me meer dan de case of the week.

Trouwens, elke aflevering bevat een code die een hint moet geven over het grotere verhaal (aldus een van de makers). Die code is gisteren eindelijk gebroken. Dit waren de verborgen woorden per aflevering:
    quote:
    1: OBSERVER
    2: CHILD
    3: AEGER [? -- AETHER would make more sense for the episode]
    4: ROGUE
    5: SURGG [should be SURGE?]
    6: CELLS
    7: CODES
    8: TAKEN
    9: VOICE
    10: TRADE
    11: SAVED
    12: BISHOP
    13: AVIAN
    14: OLIVIA
    15: WALTER
    Bron

Ik word er niet veel wijzer van eerlijk gezegd.

[ Bericht 32% gewijzigd door Symer op 08-04-2009 12:29:34 ]
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')