quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:22 schreef p_iglet het volgende:hihi schema's, hier niet dus

Op het kdv eten ze geloof ik rond half12 en gaan daarna slapen.
Hier thuis is er geen pijl op te trekken, Pepijn gaat naar bed als hij moe is dat kan 11uur zijn maar ook pas om 15.00. Lunch is meestal voor het slapen, maar als hij vroeg slaapt ook wel erna.
Wanneer het ons uitkomt dus

Enige nadeel van zo vroeg lunchen op het kdv is dat ik een verschrikkelijk hongerig ventje ophaal rond 6en. Ik moet echt boterhammen ofzo meenemen, anders krijst ie de boel bij elkaar om etuh!!! tot we thuis zijn.
Om 11.30 3 boterhammen en om 15.00 een tuitbeker yoghurt en een soepstengel is niet genoeg om het tot 7 uur vol te houden.
Hier wordt ook half 12 gegeten en dan slapen.
Thuis probeer ik me eraan te houden, maar het wordt altijd later.
P_iglet, krijgen ze geen middag hapje meer? Eli krijgt altijd nog vlaflip rond 5 uur of zo.
Vanochtend, toen ik hem wegbracht vertelde ik dat eli aan de dunne was, krijg ik de respons:
"

daar hoef je je geen zorgen over te make, het heerst hier

" op een hele vrolijke noot.
Nou, ik word er niet vrolijk van als mijn kind niet lekker is, en dan kan het me niet schelen of het een kdv-virus is. dus dat is niet vrolijk

maar wegbrengen ging weer prima. beetje mopperen, maar toen vond hij zijn politieauto en was alles weer goed