quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:50 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Nee maar dan heb je het wel geprobeerd
Er komen alleen maar irritaties van als er niets gezegd wordt vind ik dan. En daarbij moet een kind dat ook leren.
Het 'excuus' dan leren ze voor zichzelf opkomen ben ik ook niet zo voor hoor. Dat leren ze nog op tientallen andere manieren waar jij niet bij bent. Bijv als ze naar school gaan enzo......
Ik vind het dan zo... als gemakzucht klinken
quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:27 schreef DeLiedje het volgende:
Bedankt nog voor de reacties op floortjes vlekjes... Ze had de dagen erna koorts maar is nu weer beter gelukkig.
Nu heb ik de griep en voelde me zo beroerd dat ik mijn ouders gebeld heb, die zijn 2 dagen hier geweest en hebben Floortje nu meegenomen naar brabant voor 2 dagen...![]()
Voor het eerst zonder mijn meisje 'zo lang'...
Vind er niks aan, maar voel me zo beroerd dat het ook wel heel fijn is... Even lekker in bed en op de bank onder een dekentje heel de dag... en uitslapen zo lang als nodig is...![]()
Ziek zijn en mama zijn kan niet zo goed samen
* DeLiedje is het eensquote:foto Op woensdag 21 januari 2009 19:53 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Wat een takkegriep heerst er toch !
Je man werkt in de achtertuin ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:07 schreef Maneki.Neko het volgende:
Nou zeg! Ik heb geluk dat mijn man in de achtertuin werkt en erg flexibel is, anders had ik een heel groot probleem gehad de afgelopen weken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop