Ik hoop niet dat dit de aanzet is voor weer een seizoen vol pech.quote:Sam Bird kwam vanaf de tweede plaats matig weg en werd direct verschalkt door Giedo van der Garde. De Nederlander kende echter veel pech, want een teamlid had iets in de sidepot van zijn bolide laten liggen en kon dat net voor het begin van de opwarmronde weghalen. Dat leidde echter wel tot een drive-through, waardoor zijn kansen op een goede klassering over waren.
Verder een opvallende quote van Renger uit de bron:quote:De reputatie van Renger van der Zande als officiële testcoureur groeit snel. Waren het een paar maanden geleden nog de DMSB en FFSA die, als Duitse en Franse autosportbond, de snelle Nederlander vroegen de bandentests voor de Formule 3 Euroseries uit te voeren, nu is het de FIA die de officiële testopdracht voor de zogeheten Balance of Power-tests van het FIA GT3-veld, bij van der Zande heeft neergelegd. Van 1 tot en met 8 April zal hij tien GT3-exemplaren uit het FIA GT3-veld op drie circuits steeds aan een onderling vergelijk onderwerpen.
DTM met Mercedes?quote:Nu is het vooral ook een goede afleiding bij het silly season gevoel waar ik momenteel in zit. Ik heb voor 2011 weliswaar een meerjarig voorcontract getekend voor een vervolgcarrière in een droomklasse, maar niets is zeker in de top van de autosport."
quote:For the past two years, 18-year-old de Jong has competed for the Dutch MP Motorsport team in the Formula Renault 2.0 Eurocup, achieving the necessary successes to make the jump up the order for 2011.
Heeft trouwens een leuke dochterquote:Op maandag 14 maart 2011 19:53 schreef TargaFlorio het volgende:
Nee, die heeft zich al lang bewezen: fabriekscoureur bij BMW, Honda, Prodrive (Ferrari & Aston Martin) en Reiter-Lamborghini.
foto!quote:Op maandag 14 maart 2011 20:06 schreef SjaakVilleneuve het volgende:
[..]
Heeft trouwens een leuke dochter
Jazeker, een gevestigd talent.quote:Op maandag 14 maart 2011 17:34 schreef rubbereend het volgende:
Valt Peter Kox nog onder de noemer talent?
quote:Aber für den bisherigen Persson-Mercedes von Jamie Green, der den Neuwagen von Paul di Resta übernehmen wird, muss man Ersatz finden. Offenbar könnte es beim zweiten Sichtungstest in Estoril am Ende dieses Monats ein niederländisches Shootout um das Cockpit geben. Renger van der Zande bekommt eine zweite Testchance in der C-Klasse, Robert Doornbos soll auch noch auf der Liste der Kandidaten stehen.
Renger van der Zande breekt FIA GT3 test afquote:Jeroen Bleekemolen heeft een sterk debuut met de brute Mercedes SLS achter de rug. Op de voormalige F1-omloop Nurburgring Nordschleife nam de Nederlander deel aan de eerste ronde van de VLN Langstreckenpokal. Achter twee fabrieksbolides van BMW kwam de allroundcoureur samen met Thomas Jager, Jan Seyffarth en Kenneth Heyer als derde over de streep. De snelle SLS toonde direct haar potentie, waardoor Bleekemolen al uitkijkt naar de prestigieuze 24-uursrace in de Groene Hel.
quote:“Hou het er maar op dat ik gisterenavond een mededeling heb gekregen, die mijn agenda op korte termijn op zijn kop zet. In ieder geval moet ik al meteen ergens anders opdraven”, aldus Van der Zande. “Je moet het me maar niet kwalijk nemen dat ik me even in raadselen hul. Eind deze week komen er waarschijnlijk officiële berichten.
Van der Zande naar de DTMquote:Op dinsdag 5 april 2011 14:54 schreef IkWilbert het volgende:
DTM of GP2 voor Renger? Hij houdt het wel spannend...
Was een 1 april grapquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |