Geen idee, m'n moeder doet het beheer over koelkast en vriezer...quote:
Bah, neequote:
Lekkerquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt![]()
Ik heb Baopao's gehaald![]()
Vraag het haar dan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, m'n moeder doet het beheer over koelkast en vriezer...
[..]
Bah, nee
Oh.quote:
Jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
onder het motto: waarom ? omdat het kan
tof
Wasn't mequote:Op woensdag 21 januari 2009 17:50 schreef Pheno het volgende:
En welke rasmongool kon niet rijden op de afslag A1-A30?
Kan je morgen de collega's makkelijk uit je buurt houden!quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:23 schreef Pheno het volgende:
Zo, ik ruik me een portie naar knoflook. Waarom is dat spul zo lekker?
Krijgt hij ook geen massages meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je morgen de collega's makkelijk uit je buurt houden!
Morgen twee vergaderingenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:25 schreef OA het volgende:
[..]
Kan je morgen de collega's makkelijk uit je buurt houden!
*steekt vinger in keel.quote:
6 tenen er in gesmetenquote:
Niet op het tapijt!! dat krijg je er echt nooit meer uit die luchtquote:
quote:
Ik heb geen tapijt. Vloerverwarmingquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet op het tapijt!! dat krijg je er echt nooit meer uit die lucht
Maar het is zo lekkerquote:
Maar het is zo veelquote:
Wanneer ga je voor mij koken?quote:
Mwoa, 2 avocados, een peper (met zaadjes en al). Dan moet je er wat meer bij doen om het nog te proevenquote:
BBQ?quote:
Eens, maar je kan het ook lichtelijk overdrijven..quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, 2 avocados, een peper (met zaadjes en al). Dan moet je er wat meer bij doen om het nog te proeven
quote:
Ervaring?quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet op het tapijt!! dat krijg je er echt nooit meer uit die lucht
Dat scheeltquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tapijt. Vloerverwarming
Nah, kan wel wat bijgerechten maken indien nodig.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Je gaat knoflook bbq-en? Barbaar!
Altijd leuk nieuws.quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik sta zo in de rij bij de kassa bij de Spar. Zit er een oude bekende achter de kassa, uit de tijd dat ik daar zelf nog gewerkt heb (2 maanden eind 2000). Leukff babbelen natuurlijk. En ik zie dat ze alles met 1 hand doet, dus ik vraag: "Wat heb je met je hand?"
-"Oh ik heb vorig jaar een herseninfarct gehad. Meeste doet het weer aardig, maar niet alles dus"
Ik zou echt niet weten dat ik dan zou moeten zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus ik sta zo in de rij bij de kassa bij de Spar. Zit er een oude bekende achter de kassa, uit de tijd dat ik daar zelf nog gewerkt heb (2 maanden eind 2000). Leukff babbelen natuurlijk. En ik zie dat ze alles met 1 hand doet, dus ik vraag: "Wat heb je met je hand?"
-"Oh ik heb vorig jaar een herseninfarct gehad. Meeste doet het weer aardig, maar niet alles dus"
"quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik zou echt niet weten dat ik dan zou moeten zeggen
jeumigquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoiets was het bij mij ook geworden inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Ow joh tering, dat wist ik niet
"
Jaja, kindjes maken vergt een hele planning tegenwoordigquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:41 schreef Klonk het volgende:
Klonkette en ik leggen net ff de agenda´s naast elkaar en komen tot de conclusie dat we volgende week 1 avond samen zijn
ik ben maandag en dinsdagavond weg, zij heeft woensdag en vrijdagavond een etentje met de zaak/afdeling
Getver, nou heb ik meteen geen honger meerquote:
Sfeerverlagend inderdaadquote:
Haren tijdens het beffenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |