Nu was deze site al eerder door mij gepost. Is een hyves voor vrouwen die zichzelf knap genoeg vinden om zich aan te melden bij de "mooie meiden van nederland hyves"
Nu wordt het nog leuker. Ze gaan nu ook ruzie maken over mekaars uiterlijk
Komtie.
meisje genaamd rosaly heeft zich aangemeld met foto en al met de melding:
quote:
Dan komt een zogenaamde "AB'HM 271108:" die het er allemaal niet mee eens is en meld het volgende:
quote:
Dan komt er wat getetter uit een hoek dat het niet aan haar is om dat te beslissen.
vervolgens doet breezah 3 Snezana der intreden met het volgende:
quote:
dan moet jij ook accepteren allesa of hoe je naam ook is dat je zelf ook lelijk bent. je zet zo veel make up op die kut gezichtje van je , dat je je lelijkheid verbergt ;-)
be natural and call then urself a beauty niet eerder ! dit noem je dus feiten. grow up ! http://94.100.116.72/4259(...)25999064_6_bVjN.jpeg
en dan Breezah 2 AB'HM 271108 weer:
quote:
Snezana zullen we het niet even over jou rotkop hebben. Doe normaal haha, ik loop ook gewoon over straat zonder makeup dus kom nie praten, bij mijn foto's zitten ook foto's waarbij ik geen makeup op heb. Dus don't talk shit.
Breezah 3 Snezana weer:
quote:
hahahahahaha of jij nou make up gebruikt of niet je blijft kanker lelijk :-d
het enigste wat ik gebruik is eyeliner en mascara en thats it. volgens mij zit er een beetje te veel poeder op je neus meid ;-)
en ik kan je fotos niet zien en ik wens het niet te zien. dat zal me ogen zeker niet veel goeds doen LELIJKERD :-d
Klacht: ik heb pijn in me buikspieren..
Subklacht: ik me soms best schaam voor de mensheid.
Ja weer een hyves topic.. Maar kon jullie dit echt niet onthouden..
[ Bericht 3% gewijzigd door Goofisch op 21-01-2009 15:38:16 ]
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.