quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Krentenbol. het volgende:
Niemand klagen over dingen hier of in het leven als je zelf niet de oplossing hebt.
hij had meer kloonkunstenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Elmostyle het volgende:
NGsow, jij was toch wel 4 keer zo lang als mij verbannen an dat Crane akkefietje
?
Dokter boem_dikkie, hè.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef Krentenbol. het volgende:
IQM komt bij de dokter
Dokter, ik heb last van mijn rug!
Dokter: Wat is er dan met je rug IQM?
IQM: Dat weet ik niet dokter.
Dokter: Niet zeuren dan!
Ja. En dat is inderdaad precies hetzelfde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is precies wat jij tegen mij zei, ja.
Oh, jij bent het, dan weet ik toch wel dat ik er geen waarde aan moet hechten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Juicyhil het volgende:
TS is een triangeljosti
waarom zitten we hier in het leger?quote:
Mwah, van eentje duurde het best lang voordat jullie het doorhaddenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij had meer kloonkunsten
te opzichtig, dat wel
Leer jij eerst nou maar eens Nederlands, met je 'apendix'.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
En ik ben nog altijd de held van deze SC, IQM is maar een apendix.
owwquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
hij had meer kloonkunsten
te opzichtig, dat wel
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ja. En dat is inderdaad precies hetzelfde.
Je loopt alleen maar te kutten in ONZ. Doe er dan wat aan als je het zo kut vindt.
Nogmaals, ik heb genoeg kritiek geuit en daarbij mogelijke oplossingen gegeven. Ook toen. Ook achter de schermen. En met mij een groep anderen (nu nog steeds). Alleen wordt er niet naar geluisterd. Men wil een andere richting op. Hoe meer views, hoe beter. Daar heb ik tóén ook al tegen geprotesteerd. Maar als er niet geluisterd wordt... dan blijf ik zo nu en dan doorzeuren. Can't blame me. Helemaal niet zo lang het inhoudelijke kritiek is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zeur alleen wanneer je zelf oplossingen brengt IQM.
PM Danny over een nieuwe ONZ mod. PM 'm over dat ONZ dicht moet. Stuur een sollicitatiemail naar Remlof over dat je een geweldig nieuw idee hebt voor ONZ en dat jij dat wel wil leiden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |