Tip opslaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 18:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Welkom!
Het handigst voor je badkamer, als die al weken schreeuwt om aandacht (agossie!) is denk ik:
- alles van de grond halen, in de gang zetten
- alle losse frummels van de bad/douche rand halen (flesjes, potjes, e.d)
- alle losse meuk boven en rond je wastafel halen
Zo kan je lekker kwistig tekeer gaan met schoonmaakspul zonder dat je bang hoeft te zijn dat je iets om kwakt! En dan zet je meteen je toilet indien aanwezig in de badkamer ff in de bleek, wc borstel in de pot laten staan. Lekker de rest soppen.
En daarna zet je alles één voor één terug en kijk je meteen of er geen lege shampooflessen wegkunnen. En geef potjes creme even een veegje met een hygiënisch doekje (soms plakken de deksels van dat soort potjes en zijn ze stoffig enzo) voordat je ze terug zet.
*bling bling!*
Als je dit een keertje gedaan hebt kan je het daarna echt makkelijk bijhouden
En sorry voor eventueel ongevraagd advies
Maar ik vind badkamers dankbare objecten, die knappen altijd zo enorm op van een poetsbeurtje!
ik heb al mijn plastic tasjes in een groter tasje gepropt en aan de binnenkant van de meterkast gehangen met zo'n haak die je over de deur heen hangt zeg maar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was bij de Ikea gisteren maar ik kon ze niet vinden. Rotwinkel.
Ik gebruik een microvezeldoekje met een sopje (water met spiritus ofzo) en droog de ramen daarna met een droog microvezeldoekje. Werkt PERFECT!! Heb de tip trouwens hier op FOK! gevonden..quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:11 schreef P.F het volgende:
Hoe lap je ook alweer je ramenMet een sponsje werden ze zo vlekkerig!
Allesreiniger laat juist weer een vetfilmpje na op de ramen, dus vanzelf strepen en vlekken. Azijn is echt een wondergoedje! Daar doe ik de ramen mee. Vuil vliegt eraf en alles volkomen streeploos.quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:28 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik had alles reiniger in een spuit, beetje wrijven met een nat sponsje en een en al vlek
Maar gelukkig komt m'n mama vrijdag
zelfs daarvoor hebben wij een schema gemaaktquote:Op donderdag 22 januari 2009 07:50 schreef kleinetrom het volgende:
wat ik ook prettig vind, is op zondag boodschappen doen.
dan haal ik voor 4 dagen alles in huis, weet je wat je moet gaan eten en hoef je daar niet meer aan te denken.
voor de verse en vergeten dingetjes ga ik dan naar de "dichtbijsupermarkt". wel zo handig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |