abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 15:21:28 #26
163650 Greys
pi_65285398
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Kom ik aan met mijn hok als douche. 1bij1 ofzo
Verschil moet er zijn!

Waar Elizabeth woont is het ook wat gebruikelijker om meerdere badkamers te hebben
Schotland of Ierland toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65285476
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Whehehe dat had ik ook altijd inderdaad.
Vooral met de post/rekeningen behandelen
daar heb ik nou een man voor
mama van 3 kids!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 15:34:04 #28
163650 Greys
pi_65285847
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef Popples het volgende:

[..]

daar heb ik nou een man voor
Als ik dat aan Heer Greys zou overlaten hadden we al een tijdje geen gas-water-licht meer denk ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65285971
Ik hoef dat ook niet aan mijn vriend over te laten. Ik zet rekeningen wel meteen klaar. En alles wat automatisch kan doe ik ook automatisch.
pi_65286098
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:17 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Pauze heeft....

Ja, ik kan er ook niets aan doen. Ik woon in een huis met 5 slaapkamers en 4 badkamers. We hebben 2 grote badkamers, een boven en een beneden, en dan hebben we bij twee slaapkamers een zogenaamde ensuite, dus een badkamer die bij die slaapkamer hoort.

Het is erg luxe, maar ook wel veel werk
4 Plees poetsen is niet bepaald mijn hobby!!
Wow, inmens groot hoor. Stoer.

Dan heb ik ook nog geluk met mijn totale oppervlakte van 50m2.

Net al goed bezig geweest, koelkast + fornuis zijn klaar. En zelfs de helft van de afwas is al weg! Maar dat komt er vanavond na het koken wel weer bij.

pi_65286278
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Whehehe dat had ik ook altijd inderdaad.
Vooral met de post/rekeningen behandelen
In mijn hoofd wordt 'dat moet ik nog betalen' na een tijdje automatisch 'dat heb ik toch al betaald?'.
.

Ik heb nu een 7 mappen plan om mn admin ordelijk en georganiseerd op te bergen. Zondag ben ik de sjaak.
*alvast in schema noteert*
Fok!bejaarde
pi_65286327
Huis met 4 badkamers. We zijn maar met z'n -en. Ruilen tegen het wonen in een kubus? Is ook zeer apart.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 15:45:41 #33
163650 Greys
pi_65286330
Anders had je vanavond na het koken dubbel zo veel afwas Laniboekje,als je die helft nog niet gedaan had!
Kan je niet tijdens het koken, als je pannen staan te pruttelen, vast die paar dingetjes afwassen die al afgewassen kunnen worden? En dan na het eten de rest?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65286472
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:21 schreef Greys het volgende:
Waar Elizabeth woont is het ook wat gebruikelijker om meerdere badkamers te hebben
Schotland of Ierland toch?
Dat vind ik altijd zo dolkomisch in van die slechte home make over programma's. Komen ze kijken bij een gezin met 3 kinderen wat woont in een soort vermolmde lekkende schuur, vragen ze 'wat is nou het grootste probleem voor jullie?'

'We hebben maar 3 badkamers!!'

Het klinkt altijd zo verwend, tot je je bedenkt dat de ene badkamer waarschijnlijk alleen een toilet met fontein is en de andere twee een douchecel met wastafel.
pi_65286723
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 14:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je het schema per dag gewoon van boven naar beneden lijst (bv 'de rode kolom = maandag') dan zie je in feite ook wat je die dag gedaan wilt/moet hebben
Gewoon doen wat voor jou het handigste is! Allemaal losse lijstjes per dag werkt bij mij niet, ik wilde één A4tje met daarop alle dagen en dan zo klein en makkelijk mogelijk. Maar ga jij inderdaad eerst maar eens bevallen!
naja het gaat een beetje om de details zeg maar. Dat als we de vuilnisbak legen dat we ook even boven en in dewc de bakken leeg halen zodat alles in één keer weg kan.
Een kwestie van routine maken zeg maar. Toen we nog met zijn tweetjes waren gingen we meestal op zaterdagochtend samen door het hele huis en dat was dan wel genoeg voorde hele week. Nu met een peuter gaat dat al anders en straks nog meer.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  woensdag 21 januari 2009 @ 15:59:01 #36
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65286873
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef ferrari_rood het volgende:
Huis met 4 badkamers. We zijn maar met z'n -en. Ruilen tegen het wonen in een kubus? Is ook zeer apart.
Den Bosch??
Nee dankjewel

Ik blijf lekker in Ierland op het platteland wonen!!

Overigens is schoonmaken hier wel erg komisch over het algemeen genomen. Voor elk meubelstuk is er zo ongeveer wel een schoonmaakmiddel beschikbaar. Echt ziek hoeveel sprays hier worden gebruikt.

Ikzelf doe het allemaal voornamelijk met azijn, chloor en allesreiniger.
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
pi_65286969
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef Greys het volgende:
Anders had je vanavond na het koken dubbel zo veel afwas Laniboekje,als je die helft nog niet gedaan had!
Kan je niet tijdens het koken, als je pannen staan te pruttelen, vast die paar dingetjes afwassen die al afgewassen kunnen worden? En dan na het eten de rest?
Ja, is wel een mooi plan. Ik heb het nu toch makkelijk, prakkie van gisteren opwarmen dus ik heb eigenlijk best de tijd om die afwas weg te werken als alles op staat. En vaak is er toch niets boeiend te doen/zien rond een uurtje of 18.00u...
pi_65287148
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:11 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Oh, de herkenning
Ik heb laatst maar in de agenda gezet dat ik hetbed vna mijn dochter had verschoond
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_65287179
quote:
Mijn schema voor vandaag:
- badkamer grote beurt
- toilet kleine beurt (dagelijks)
- afstoffen
- stofzuigen en dweilen
- tafel opruimen en schoonmaken (dagelijks want het is een tafel met glazen blad)
- vaatwasser (dagelijks)
- Aanrecht en gasfornuis schoonmaken (dagelijks)
- Het grote raam in de woonkamer lappen en dan zijn alle ramen gedaan voor deze maand
Nu de buitenkant nog.
- Kwartiertje honden kammen (dagelijks)
Het raam en de badkamer moeten wachten. Ik duik nu eerst met de honden het bos in.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65287318
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 15:59 schreef ElizabethR het volgende:

Ikzelf doe het allemaal voornamelijk met azijn, chloor en allesreiniger.
Ik heb mezelf een karcher stoommachine kado gegeven...
Werkt perfect!

Daarna met een lekker geurtje en schoon doekje erover heen...hmmmm.....
Dan is het ook echt schoon!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_65287496
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

Ja, is wel een mooi plan. Ik heb het nu toch makkelijk, prakkie van gisteren opwarmen dus ik heb eigenlijk best de tijd om die afwas weg te werken als alles op staat. En vaak is er toch niets boeiend te doen/zien rond een uurtje of 18.00u...
En als ik de tijd had om dit berichtje te posten dan kon ik ook meteen maar even daad bij het woord voegen. De afwas is nu helemaal klaar.

pi_65287862
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef maok het volgende:
Ik doe uiteraard weer mee. Ik zit er ook nog aan te denken om zo'n IKEA ding te kopen Ik moet alleen nog even kijken of ik hem op kan hangen in de meterkast want de plek is wel handig zo bij de voordeur. Ow, ik bedenk nu dat ik hem ook wel aan de radiator op kan hangen.
Aan de binnenkant van je kastdeur is zo'n ding reuze handig, mooi uit het zicht ook nog.
Ik moet weer eens een nieuwe kopen, hij liet op den duur los en voordat ie weer vastgeplakt zit was ie spoorloos...
Gauw weer eens naar Ikea dus!
Zolang er was is, is er leven.
pi_65288185
Ik was bij de Ikea gisteren maar ik kon ze niet vinden. Rotwinkel.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_65288264
Allemaal uitverkocht, veelbekeken topic dit
Zolang er was is, is er leven.
pi_65288362
Ik wilde laatst nog een kast halen bij de IKEA (net verhuisd en heb afstand gedaan van mijn hangkast en wil een ladekast). Op internet hadden ze de kast nog op voorraad, kom ik bij de IKEA aan hadden ze inderdaad alle kasten in alle kleuren op voorraad. Behalve die van mij dus...

Dus nu is mijn boekenkastje tijdelijk nog een klerenkast. Rotzooitje maar dat moet dan maar even totdat ik de echte kast heb. Af en toe is IKEA niet handig nee...
pi_65291264
Tvp!!
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:36:44 #47
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_65291500
Als je trouwens je voegen in de badkamer weer lekker schoon wilt hebben zonder veel moeite te doen dan raad ik dat zwaar chemische voegenreinigerspul van HG aan. Sprayen en wegwezen anders wordt je vergast door de stank, een raam open kan dan ook echt geen kwaad, en als je terugkomt zijn alle vieze plekjes weer weg!!! Het is niet echt milieuvriendelijk maar wel makkelijk.

Dweilen doe ik trouwens met een dweildoek op een stok en die doek die was ik elke keer uit in een emmertje. Er zit ook een flacon op de steel van de stok waar je water met schoonmaakspul in kunt doen en dan kunt sprayen en dweilen maar die is kapot. Het water loopt er ook uit wanneer ik het niet wil dus dan maar water in een emmertje.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_65291526
tvp maar weer hier is het schema nog niet ingevoerd
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 21 januari 2009 @ 18:37:56 #49
163650 Greys
pi_65291543
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:17 schreef Laniboekje het volgende:

[..]

En als ik de tijd had om dit berichtje te posten dan kon ik ook meteen maar even daad bij het woord voegen. De afwas is nu helemaal klaar.

Ohhhh wat zal jij lekker zitten vanavond!
quote:
Op woensdag 21 januari 2009 16:37 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik was bij de Ikea gisteren maar ik kon ze niet vinden. Rotwinkel.
Kon je geen geel t-shirt aanschieten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 21 januari 2009 @ 18:41:58 #50
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_65291632
Handig zo'n schema! Ga dat ook maar eens proberen aangezien mijn badkamer al weken schreeuwt om aandacht
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')