Ja hoor schat. Altijd hetzelfde; eerst begin je zelf iedereen die andere keuzes maakt dan jij af te kankeren, er komt weerwoord, en dan ga je het weer zo draaien dat wij het hebben gedaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef r8ality het volgende:
Maar zonder lening/hypo/lease-auto kan je je zaakjes niet goed geregeld hebben en ben je zwaar ongelukkig.
Ik lees dezelfduh boeken als SQ.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Reaal kan het niet goed verteren dat andere mensen hun zaakjes beter hebben geregeld dan hij. In plaats van dat te accepteren kankert -ie alles de grond in, om zichzelf ervan te kunnen overtuigen dat hij de enige is die het goed doet en de rest van de wereld nietZoiets
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja hoor schat. Altijd hetzelfde; eerst begin je zelf iedereen die andere keuzes maakt dan jij af te kankeren, er komt weerwoord, en dan ga je het weer zo draaien dat wij het hebben gedaan
Doen ze bij amaranta in de klas ook
Nee, dat komt door de manier waarop je het zelf brengt. Jij generaliseert werkelijk alles. Dan kun je hetzelfde terug verwachten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.
Probeer eerst maar even om uit je eigen wereldje te komenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
Maar moppie, verf ze anders even blond, dan klopt mijn hokje weer.
Ik generaliseer heul niks. Alleen denk je dat altijd, omdat dat in jouw hokje past. Over generaliseren gesproken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de manier waarop je het zelf brengt. Jij generaliseert werkelijk alles. Dan kun je hetzelfde terug verwachten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Stomme A2 werkwerken. Van mij van de grond direct weer bevriezen, kunnen ze ten minste niet heien.
Spookrijderquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef r8ality het volgende:
[..]
Het komt wel altijd zo over dat ik nooit gelijk heb, en de rest wel. Which is not. Daarom krijg je dit soort reacties.
Fotoos!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Stomme A2 werkwerken. Van mij van de grond direct weer bevriezen, kunnen ze ten minste niet heien.
Moet je het wel goed doen SQquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef Levitation het volgende:
Waar het hart van vol is. Ik ben zelf druk aan het werkwerken.quote:
Kende je die nog niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef r8ality het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster.
Neequote:
Daar hebben wij schijt aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe dat nou eens niet!!! !
Ik houd niet van poeppraat
Juist jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef gr8w8 het volgende:
Spaghetti monster is oid, nu is de atheist-buscampagne hip. Londen, Barca, greece, die moet hier in de veluwe
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Het enige wat je even uit je hoofd moet zien te krijgen is dat ik blond ben
Voel je je te goed voor poepen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef JaniesBrownie het volgende:
Doe dat nou eens niet!!! !
Ik houd niet van poeppraat
Ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor poepen?
Iedereen poept
duh, zij niet ,want ze is een vrouw.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Voel je je te goed voor poepen?
Iedereen poept
Die opmerking is zoooo 2001quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
duh, zij niet ,want ze is een vrouw.
Boh nou, als je helemaal vol zit en je heel de tijd loopt te knijpen en het er echt uit MOET!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! Poepen kan fijner zijn dan sex.
Preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh nou, als je helemaal vol zit en je heel de tijd loopt te knijpen en het er echt uit MOET!!!
Dat voelt zo lekker als je het kwijt bent
goh, dat wist ik nog niet zeg. Bedankt voor deze enerverende informatie.quote:
Waarom reageer jij altijd zo sereneus op alles?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
goh, dat wist ik nog niet zeg. Bedankt voor deze enerverende informatie.
Teh visualsquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Boh nou, als je helemaal vol zit en je heel de tijd loopt te knijpen en het er echt uit MOET!!!
Dat voelt zo lekker als je het kwijt bent
Tuurlijk, en vrouwen laten geen boeren, peuteren niet in hun neus en etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
duh, zij niet ,want ze is een vrouw.
omdat jij dat als zodanig interpreteert....quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Waarom reageer jij altijd zo sereneus op alles?
Dan is het toch geen snelweg meer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef r8ality het volgende:
Nog zo'n wereldvreemde politicus: "Snelheid ring Amsterdam naar 50 km/h"
inderdaad... alsof jij ooit zeurende pijn hebt aan je anuskringspier omdat je er een enorme bolus doorheen hebt moeten drukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Tuurlijk, en vrouwen laten geen boeren, peuteren niet in hun neus en etc.
Ow ja, het ligt aan mij, da's waar ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
omdat jij dat als zodanig interpreteert....(zie discussie van veel topics geleden)
Ik laat meer scheten dan m'n ventquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef kipmetbiefstuk het volgende:
[..]
Tuurlijk, en vrouwen laten geen boeren, peuteren niet in hun neus en etc.
Jij bent ook papperig dan je ventquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat meer scheten dan m'n vent
trek die buttplug er eens uitquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik laat meer scheten dan m'n vent
Diarreegolf teistert Europaquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom hier pas weer als het niet meer over poep gaat
boeit me niet waar ie ook inzit...trek er maar uitquote:
ik praat over browniesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik kom hier pas weer als het niet meer over poep gaat
Ik hoop dat dat toch echt saté of een kroket in de vorm van isquote:
Ik gok op natgemaakte ontbijtkoekquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat toch echt saté of een kroket in de vorm van is.
Forward naar dutroux@penitentiaireinrichtingenbelgie.bequote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Fijne moeder ben je dan, als je dit soort foto's van je kinderen online pleurt
Omdat jij blond bent?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef -moppie- het volgende:
http://tbn1.google.com/im(...)week/hpbimg/drol.JPG
Waarom laat ie mn plaatje niet zien
Omdat: [img] [/img]quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef -moppie- het volgende:
http://tbn1.google.com/im(...)week/hpbimg/drol.JPG
Waarom laat ie mn plaatje niet zien
retro seekerquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef r8ality het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vliegend_Spaghettimonster.
het slaat nergens op dat je geen anoes of teletub tubgirl mag laten zien.quote:
Ik heb er al 500 gewint.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:54 schreef FUFR het volgende:
ok, ik heb weer een lcd-tv gewint!
Maar geen een gekregen wed ikquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef bleiblei het volgende:
God non de... SQ is weer plaatjes aan het posten hoor.
Gelijk is dit hele topic weer NSFW/NSFMI
Wat dat betreft is hij een echte hoer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef FUFR het volgende:
ik snap niet dat die kale die adverts hier toestaat...
Zo zie je maar, alles voor geld..
Er is geen img. img.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:50 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Omdat: [ [url= ]afbeelding[/url] ]
tuurlijk, alles ligt aan jou. Vraag maar aan r8alquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow ja, het ligt aan mij, da's waar ook
Zo moeilijk is het niet, heusquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er is geen img. img.![]()
En ik ben niet blond![]()
Nu begin ik zelfs te twijfelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:57 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Er is geen img. img.![]()
En ik ben niet blond![]()
colt zegt dat ie bijna gaan twijffelen.... en ik ben niet BLONDquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
waar de neuk heb jij het over?
Maar je typt niet eens iets nuttigs, dus doe dan niet typenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef Levitation het volgende:
Snorry voor mijn beroerde getyper. Ben gehaast.
Hebben we het weer over mij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef MrWilliams het volgende:
niet blond, wel eigenwijs
zolang je geen foto's van jezelf post blijf ik je blondt noemenquote:
nee, je hebt het over img. img. en ik heb geen idee wat je er mee wil zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:04 schreef -moppie- het volgende:
[..]
colt zegt dat ie bijna gaan twijffelen.... en ik ben niet BLOND
ehquote:
Fantastisch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef Mex_ het volgende:
Eva eet een bammetje pindakaas
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
nou, vooruitomdat jij het bent
Dat is al de derde keerquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
JB: wat heb je nu weer gedaan!
Huis in de fik na ruzie over brownie
Geen probleem, duurt alleen wat langer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En, krijgt ze het weg? Plakspul
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
JB: wat heb je nu weer gedaan!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef Levitation het volgende:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:00 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Nergenst overheen komen... gewoon jezelf blijven , brand is erger !
Owww wacht ...Huis in de fik na ruzie over brownie
Ik ben aan het werkwerken, je weets. Geen tijd om terug te lezen.quote:
Ik heb het druk.quote:
Was het niks afgelopen vrijdag? Of is het komende vrijdag?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was dan ook alleen maar ter illustratie.
En ik BEN single![]()
JB hij zit je topics na te lezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was het niks afgelopen vrijdag? Of is het komende vrijdag?
Haar Ehv topics zeker.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:37 schreef -moppie- het volgende:
[..]
JB hij zit je topics na te lezen![]()
Sla hem
Komende vrijdagquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:36 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Was het niks afgelopen vrijdag? Of is het komende vrijdag?
sl..quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
En afgelopen vrijdag was ik ook met iemand
Je had toch een mokkel in Almere?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het was dan ook alleen maar ter illustratie.
En ik BEN single![]()
Is dat bekend bij diegene bij wie je "gewoon" een hapje gaat eten?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Komende vrijdag
Maar dat wordt niks hoor
Is gewoon een hapje eten en niet meer
meteen dumpen die handel inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze moest zelf de helft van de rekening betalen.
Welke gemeente?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:30 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik heb het druk.![]()
Heb je die gemeente met die filmpjes nog geschreven?
Emanicipatiequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:45 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Ze moest zelf de helft van de rekening betalen.
Ik blijf me verbazen over je gebrek aan mensenkennis bij mannenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet echt niks meer zeggen he
Die van vrijdag was erg leuk, daar ga ik al maanden mee om en we liggen elkaar heel goed.
Dat zou wel meer kunnen worden, maar we zijn allebei voorzichtig.
En ja, degene met wie ik vrijdag wat ga eten weet dat weldie weet nl ook van die man waar ik het hierboven over heb.
Eh, en je vaste neukert dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Komende vrijdag
Maar dat wordt niks hoor
Is gewoon een hapje eten en niet meer
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Deurne.
Levi: vanavond, eerder geen tijd voor gehad
Man, klinkt als 40+quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik moet echt niks meer zeggen he
Die van vrijdag was erg leuk, daar ga ik al maanden mee om en we liggen elkaar heel goed.
Dat zou wel meer kunnen worden, maar we zijn allebei voorzichtig.
En ja, degene met wie ik vrijdag wat ga eten weet dat weldie weet nl ook van die man waar ik het hierboven over heb.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heeft Deurne stadsrechten gegeven
Okee, volgende om over te rellen.quote:
Wie heeft het over een stad? we hadden het over een gemeente.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wie heeft Deurne stadsrechten gegeven
Mex_ zit sinds zijn eerste mx5 toch al in de midlife crisis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:54 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Okee, volgende om over te rellen.
Ik vind dat "De Valk" wel een hoog shizzle, frizzle, njizzle gehalte hebben.
Zit je nu al in de midlife crisis?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Mex_ zit sinds zijn eerste mx5 toch al in de midlife crisis.
sorry puntje preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:56 schreef Levitation het volgende:
[..]
Wie heeft het over een stad? we hadden het over een gemeente.
dat bedoel ik marietje preciesquote:
Ik blijf me verbazen over het feit dat jij denkt dat ik achterlijk benquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over je gebrek aan mensenkennis bij mannen![]()
.
Maar goed! Jouw feestje.
ligt eraan op welk vlakquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik blijf me verbazen over het feit dat jij denkt dat ik achterlijk ben
daarom eet ik mee en pak ik niet zelfquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:13 schreef Mex_ het volgende:
Denk aan de lijn!
Het gaat nog steeds naar binnen hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daarom eet ik mee en pak ik niet zelf
Uit dat kleine zakje?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:15 schreef -moppie- het volgende:
[..]
daarom eet ik mee en pak ik niet zelf
Dat doe je altijd als het om mij en mannen gaatquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:09 schreef bleiblei het volgende:
[..]
ligt eraan op welk vlak.
Op relationeel/mannen/sex vlak? Ja, dat denk ik. Maar dat heb je ook al ruimschoots bewezen.
Voor de rest doe je het best aardig hoor.
geintje JB, ik zit te stoken.
een handjevolquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:17 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Uit dat kleine zakje?![]()
[ afbeelding ]
huhquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik weet niet wat ik hier mee maak! Net gewoon drie auto's verkocht.![]()
![]()
![]()
Ow, maar je was singlequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe je altijd als het om mij en mannen gaat
ben nu alweer een paar maanden met dezelfde![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:18 schreef ColtZ40 het volgende:
Ik weet niet wat ik hier mee maak! Net gewoon drie auto's verkocht.![]()
![]()
![]()
Ja, ben ik ook.quote:
OMG babelfishquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook.
Ik begrijp het zelf ook niet altijd even goed
Maar hij is leuk
En:
[ afbeelding ]
AU!
Nouwquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:22 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
Je gaat te lang met BB... Het leven is niet alleen lego en dinkytoys.
Het zal me een worst wezenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef Montagui het volgende:
FC Eindhoven... de stekker eruit?
WTF is FC Eindhoven?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:23 schreef Montagui het volgende:
FC Eindhoven... de stekker eruit?
Nou, er sprong hier net wel een stop en toien zat ik ineens voor een zwart scherm en de radio ging uitquote:
fuck zeg... noem het wat je wilt, maar single zijn en al een paar maanden iets met iemand hebben gaat imo niet samen. je hebt iets met iemand of je hebt niets met niemand, maar niet allebei.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ben ik ook.
Ik begrijp het zelf ook niet altijd even goed
Maar hij is leuk
In JB's geval is dat minder handigquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef MrWilliams het volgende:
Durf die knoop eens door te hakken/sprong te wagen/etc...
Why?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
In JB's geval is dat minder handig
snap SQ's reaktie niet, maar okee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:30 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
fuck zeg... noem het wat je wilt, maar single zijn en al een paar maanden iets met iemand hebben gaat imo niet samen. je hebt iets met iemand of je hebt niets met niemand, maar niet allebei.
Durf die knoop eens door te hakken/sprong te wagen/etc...
O, nu wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Combinatie van relatieverleden en kinderen
Kortom, jullie houden elkaar aan het lijntje en aan het eind is er 1tje aan het huilen en neukt de ander lekker verder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Okee, snap SQ's reaktie niet, maar okee.
Bovendien zijn we met zn tweeën he, hij moet ook willen.
En ik heb iets met hem, maar geen 'relatie-relatie' ik weet niet precies wat het wel is... Het voelt goed iig, maar ik ga me niet volledig aan hem binden als ik niet weet of er toekomst in zit. (hoewel ik steeds meer voor hem val)
(Of, dat weet ik nog niet zeker)
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebtquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:36 schreef Mex_ het volgende:
JB je bent/blijft gaaf, ik geniet van je uitspraken [ afbeelding ]
Dat weet ik niet, het kan natuurlijk ook gewoon zijn dat we allebei voorzichtig zijn (verleden enzo)quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Kortom, jullie houden elkaar aan het lijntje en aan het eind is er 1tje aan het huilen en neukt de ander lekker verder.
Ik ken die grappen. Niet my kinda relatie.
Dat weet ik dus nog niet.quote:
Ik ben nu ook wel benieuwdquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee waar je het over hebt
op geen toekomst?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet.
Het lijkt er wel steeds meer op...
Ik weet het niet.
hoe vaak heb je het hier al met hem over gehad?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat weet ik dus nog niet.
Het lijkt er wel steeds meer op...
Ik weet het niet.
Zeg maar het tegenovergestelde van Febs humoristische emailtjequote:
Wel juistquote:
Nee, dat ga ik idd niet doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
mensen mensen, JB kent deze meneer van Fok, kans is groot dat hij mee leest, dus ze gaat neem ik aan niet alles hier neer plempen
Vooral onduidelijk voor mij jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg maar het tegenovergestelde van Febs humoristische emailtje.
Om onduidelijke redenen is JB wél grappig.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:41 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Zeg maar het tegenovergestelde van Febs humoristische emailtje.
Om onduidelijke redenen is JB wél grappig.
mijn ervaring: de relatie eindigt. Reden: te weinig communicatie over verwachtingen jegens elkaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wel juist
Maar ik weet niet hoe hij het ziet.
We kijken het gewoon nog even aan
En dat bevalt me eigenlijk wel
Je hebt geen humor nodig om uitgelachen te wordenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb wel ooit een soort van stand-up gedaan waarbij de hele zaal (20 man oid) helemaal in een deuk lag!
Misschien heb ik mn roeping gemist!
Jouw ervaring boeit me nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
mijn ervaring: de relatie eindigt. Reden: te weinig communicatie over verwachtingen jegens elkaar.
Dat vind ik wel een mooiequote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt geen humor nodig om uitgelachen te worden
Dat bedoel ik, dat kan ik heel goedquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je hebt geen humor nodig om uitgelachen te worden
Ik heb de ervaring dat je met zoon halve relatie niet de verbondenheid hebt die hoort als je samen door het leven wil gaan. Ergo, 1 van de 2 wordt heftig verliefd waar de ander van schrikt, of 1 van de 2 komt een leukere tegen en zegt auf wiedersehen. Er komt iig. nooit (mijn ervaring!) een goede volwassen relatie uit.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw ervaring boeit me niet
Het gaat hier om mijn ervaring, niet om die van jou
En tot nu toe is mijn ervaring goed en zeg ik: ik kijk het nog even aan
(Niet te lang, want daar heb ik nou ook weer geen zin in..)
*besteld*quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat vind ik wel een mooie.
Die gaat op een tegeltje.
zo te lezen hebben jij en r8al toch heel wat meer gemeen dan ik dachtquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jouw ervaring boeit me niet
Het gaat hier om mijn ervaring, niet om die van jou
En tot nu toe is mijn ervaring goed en zeg ik: ik kijk het nog even aan
(Niet te lang, want daar heb ik nou ook weer geen zin in..)
Ja, OF je komt erachter dat je elkaar allebei leuker vindt dan verwacht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ik heb de ervaring dat je met zoon halve relatie niet de verbondenheid hebt die hoort als je samen door het leven wil gaan. Ergo, 1 van de 2 wordt heftig verliefd waar de ander van schrikt, of 1 van de 2 komt een leukere tegen en zegt auf wiedersehen. Er komt iig. nooit (mijn ervaring!) een goede volwassen relatie uit.
Het zou me een setje maken zegquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
zo te lezen hebben jij en r8al toch heel wat meer gemeen dan ik dacht
Ik ga niet te lang wachten omdat ik mezelf pijn doe als ik ECHT gek op hem word en hij blijkt er niet voor open te staan...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef bleiblei het volgende:
Maar omdat je al aangeeft, niet te lang etc. weet je nu al dat er geen toekomst zit in deze relatie en komt het erop neer dat je gewoon lekker aan het rondsletten bent en idd. single bent. Maar kweek dan niet de verwachting dat je er voor open staat.
Hij is niet openminded genoegquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zou me een setje maken zeg
Sorryquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, OF je komt erachter dat je elkaar allebei leuker vindt dan verwacht.
MIJN ervaring
(okee, toen was ik 15 oid, maar toch)
en halve relatie? Het is gewoon begonnen als sex...
Voor nu is het even goed zo.
Echt, wat zijn jullie een stelletje zeikerds.
Ik zeg: tis goed
Jullie zeggen: Nee!!!!Tis niet goed!!!!
Uitkijken!!!! Dit gaat fout!!!!
Laat mij toch even lekker genieten zonder dat ik me druk hoef te maken en probeer me geen onzekerheden aan te praten. Ik vroeg niet om 'goede' raad, zo gauw ik graag een hoop negativiteit over me uitgestort wil krijgen, doe ik dat wel, okee?
[edit] Zie reactie hieronder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Het zou me een setje maken zeg
Ho ho, binnen de slaapkamer wel, daarbuiten nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij is niet openminded genoeg
Nee hoor schatquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:03 schreef r8ality het volgende:
[..]
Qua sex zou het dan weer prima passen.
Zie editquote:
Hoe weet jij dat nou? Misschien vindt hij het ook wel fijn om z'n vriendin de slaapkamer door te meppenquote:
PM'squote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien vindt hij het ook wel fijn om z'n vriendin de slaapkamer door te meppen
ik heb niks besteld en geen tegelcheckert, wat was die link ook alweer?quote:
Niet voor jou hoorquote:
Ik wil meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Misschien vindt hij het ook wel fijn om z'n vriendin de slaapkamer door te meppen
JB, ga niet in op bb's gezeik, doe gewoon lekker waar je zin in hebt, geniet ervan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, OF je komt erachter dat je elkaar allebei leuker vindt dan verwacht.
MIJN ervaring
(okee, toen was ik 15 oid, maar toch)
en halve relatie? Het is gewoon begonnen als sex...
Voor nu is het even goed zo.
Echt, wat zijn jullie een stelletje zeikerds.
Ik zeg: tis goed
Jullie zeggen: Nee!!!!Tis niet goed!!!!
Uitkijken!!!! Dit gaat fout!!!!
Laat mij toch even lekker genieten zonder dat ik me druk hoef te maken en probeer me geen onzekerheden aan te praten. Ik vroeg niet om 'goede' raad, zo gauw ik graag een hoop negativiteit over me uitgestort wil krijgen, doe ik dat wel, okee?
Dank jequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:10 schreef Mex_ het volgende:
[..]
JB, ga niet in op bb's gezeik, doe gewoon lekker waar je zin in hebt, geniet ervan!
Why?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:15 schreef Mex_ het volgende:
* Mex_ heeft een electrische peper en zout molen besteld
http://www.kerststerren.nu/quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kerststerren?
Ik snap er met de seconde minder van
[ afbeelding ]
Zal tzelfde zijn als tintelingen en dat soort sites, ik had voorjouquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kerststerren?
Ik snap er met de seconde minder van
[ afbeelding ]
Wat zit waaropquote:
Is ie niet goed meer dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef r8ality het volgende:
Godver, net ff op howstuffworks zitten kijken hoe een automaatbak werkt, maar das nog geen kattenpis.
Ik WIL je ook niets bewijzen, vind het alleen vervelend als mensen me zomaar uit het niets goede raad gaan zitten geven over iets waar ik me zelf heel erg goed bij voel en dat van mij helemaal niet anders hoeft te zijn/gaan dan het nu is/gaat.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:23 schreef MrWilliams het volgende:
nou zeg JB beetje overtrokken reactie niet? Je hoeft mij niets te bewijzen.
Ik wilde weten wat je nou precies bedoelt met dat je single bent en al twee maanden een relatie hebt. Ik ken mensen waarbij dat werkt en dat werkt bij jou blijkbaar ook. Die ik ken vinden het prima als hun vriend/-in af en toe een ander pakt. Ik ken ook mensen met een los-vaste (sex)relatie, die al maandenlang een prima (1-op-1) relatie met elkaar hebben.
Ik merkte alleen op dat het mijn ervaring is (zowel uit eerste en tweede hand) dat als je niet over je relatie praat en de onderlinge verwachtingen die je daarin naar elkaar hebt, dat het dan in mijn ervaring in alle gevallen mis is gegaan. Dit zou je als een verbeterpunt in je relatie op kunnen pakken, als aanval op de manier waarop je relaties hebt of als [vul maar in]. Die keuze is aan jou.
Dus als je mijn mening/ervaring wilt interpreteren als gezeik: prima.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Dan bestel je een tas.
-Maar ze hebben geen goeie, die tas mag maar, even kijken, ohaja hier, 55x40x20
heb jij da, nee? hij mag maar 20 cm zijn hoor
quote:
sorry, dat was niet de bedoeling.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik WIL je ook niets bewijzen, vind het alleen vervelend als mensen me zomaar uit het niets goede raad gaan zitten geven over iets waar ik me zelf heel erg goed bij voel en dat van mij helemaal niet anders hoeft te zijn/gaan dan het nu is/gaat.
Nou. Jij bent die geheime lover van jb ieg niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
sorry, dat was niet de bedoeling.
Ga je naar de US?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:30 schreef amaranta het volgende:
Dan bestel je een tas.
-Maar ze hebben geen goeie, die tas mag maar, even kijken, ohaja hier, 55x40x20
heb jij da, nee? hij mag maar 20 cm zijn hoor
zal ik zeggen dat ik het ook niet ben...of ligt dat wel in de verwachting?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou. Jij bent die geheime lover van jb ieg niet.
* gr8w8 zoekt verder.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef MrWilliams het volgende:
[..]
sorry, dat was niet de bedoeling.
Had ik al gezegdquote:Hij vraagt regalmatig naar de kindjes, wil weten wat ik wil in het leven, troost me als ik me kut voel, heeft begrip voor mn rare kronkels, laat me praten, laat me lachen, laat me nadenken over mezelf...
Hij is ECHT goed voor me op het moment. En als het niet meer wordt, tja, dan wordt het niet meer, maar dan heb ik wel genoten van de tijd die we samen door hebben gebracht.
Het is echt geen geheim hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:34 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nou. Jij bent die geheime lover van jb ieg niet.
* gr8w8 zoekt verder.
ik zeg het wel ff dan voor de duidelijkheid....het is Dannyquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is echt geen geheim hoor
Iedereen weet het zo ongeveer al
Er zijn zat getrouwde siamese tweelings. Chang en Eng Bunker hadden zelfs 22 kinderenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:31 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Volgens mij is iedereen single geboren.
Op die paar uitzonderingen uit Siam na dan, maar die hebben geen seks. Tenminste daar wil ik me geen voorstelling van maken.
quote:...they spent alternating nights with their wives in their own houses and together fathered 22 children (10 were Chang's, 12 were Eng's).
De nieuwe kast toch?quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is echt geen geheim hoor
Iedereen weet het zo ongeveer al
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:33 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Een echte ambtenaar is dat voor en stopt op 95%
quote:1 BladCadeau 75,00 75,00
5 Donatie KiKa 1,00 5,00
1 Norländer Voyager toilettas 40,00 40,00
2 Peper- of zoutmolen RVS 60,00 120,00
je bent een faalmbtenaarquote:
gewoon neucken, verder niks.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
snap SQ's reaktie niet, maar okee.
We zijn met zn tweeën he, hij moet ook willen.
En ik heb iets met hem, maar geen 'relatie-relatie' ik weet niet precies wat het wel is... Het voelt goed iig, maar ik ga me niet volledig aan hem binden als ik niet weet of er toekomst in zit. (hoewel ik steeds meer voor hem val)
(Of, dat weet ik nog niet zeker)
ik ben het ook niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zal ik zeggen dat ik het ook niet ben...of ligt dat wel in de verwachting?
nog 2 daags!quote:
zeg je dat ook straks tegen mini FUFR als ze 16 is?quote:
ja, waarom niet? ik was 11, ik ben niet heiliger dan de paus of zo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zeg je dat ook straks tegen mini FUFR als ze 16 is?
Had het topic gelezen. Heerlijk kansloze sletjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
http://xx-mooie-meiden-xx.hyves.nl/#
daar staan wijfs tussen waar mijn spreekwoordelijke hond me nog af zou schoppen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Wat een zooitje sletten bij elkaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik geloof er geen reet vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, waarom niet? ik was 11, ik ben niet heiliger dan de paus of zo.
als het maar geen marokkaan is en met enige bescherming
Prikpilquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef FUFR het volgende:
[..]
ja, waarom niet? ik was 11, ik ben niet heiliger dan de paus of zo.
als het maar geen marokkaan is en met enige bescherming
ja of DE pilquote:
Dat stuk door duitsland is wel oersaai volgens mij, voor de rest een gave uitdaging voor mens (en in jou geval) machinequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:46 schreef r8ality het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/European_route_E45
Keer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |