Nee, even de bedrijfskantine hier lastig gevallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet die ene bestellen die ik wil hebben he..
een neger gedraaid op de tafel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, even de bedrijfskantine hier lastig gevallen.
Je bent vast wel eens verliefd (geweest).quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de beurs houden dan.
Want voor zover er hier sprake is van speculeren, gaat het je niet goed af.
Nee, ik hen nog geen nieuw munitiequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een neger gedraaid op de tafel?
Ja hoor, meerdere keren zelfs. Maar al een jaar of twee niet meer, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vast wel eens verliefd (geweest).
Frutsquote:
meerdere keren tegelijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere keren zelfs. Maar al een jaar of twee niet meer, eigenlijk.
Indahquote:
Pienselquote:
Ach ja, gelukkig hebben we de foto's feyenoord nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Hij leeft nog he, geen aanslag dus
Dat dan weer nietquote:
mis ik ietsquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Mart? Mag ik zeggen dat het Klonk is?
Ook niet lang meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben we de foto's feyenoord nog
daar moet ik in gepost hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
Dit is geen grapje! U bent nu geselecteerd.
het blijft toch triest, zelfs BeF heeft meer posts door zo'n banner
je bruine haren!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
dat probleem heb ik ook altijd.... heb dan 2 vriendjes gahd als uitzondering... maar voor de rest.. iedereen waar ik verliefd op word is niet wederzijds of hij heeft een vriendin...
o of hij wil mij maar voor 1 ding
Gewoon helemaal overstappen op het vrouwelijke geslacht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
dat probleem heb ik ook altijd.... heb dan 2 vriendjes gahd als uitzondering... maar voor de rest.. iedereen waar ik verliefd op word is niet wederzijds of hij heeft een vriendin...
en de foto's delen met het mannelijk geslacht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon helemaal overstappen op het vrouwelijke geslacht!
Gewoon zelf zijn overhemden laten strijken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
geen idee, weet niet waar het over gaat verder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hoezo, waren mijn kloontjes weer bezig
kutklonenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hoezo, waren mijn kloontjes weer bezig
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kutklonen
ze zouden verboden moeten worden
*proest*quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zelf zijn overhemden laten strijken!
waarom niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef Klonk het volgende:
ik kan verdomme niet eens meer normaal reageren zonder quote...
staan er gelijk weer een paar posts tussen, zodat niemand weet waar het om gaatquote:
dat is lastig inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
staan er gelijk weer een paar posts tussen, zodat niemand weet waar het om gaat
dat moeten we niet hebben nee..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ze zullen toch maar kutten gaan klonen. Kom je die straks overal tegen
jij bent wel een beetje gemeen he..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuitquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje gemeen he..
Als je zondag je was maar thuislaat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
beter als een flapinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuit
Ah, jij kan strijken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je zondag je was maar thuislaat!.
Ik heb ook een hekel aan strijken.
zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
aan jouquote:
dat zeg ik netquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is niet duidelijk zonder quote
voor wie dan ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
:p sorryik dacht dat het misschien handig was dat ik ook wist wie mij ging neuken
![]()
oja.. ik kan niet quoten... dus ik zeg er even bij voor wie
gewoon niet strijken is ook een alternatiev ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voor
Ik doe alleen aan seks met vrouwen die het terugdoen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan jou
tevens mijn klacht hiermee onderstrepend dat je niet zonder quote kunt reageren door dit tempo
Ik ben blij dat je dat er even bij zegtquote:
ja toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
Ik weet van niets hoor! Jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarrenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
KSC volspammen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
Whehe, zijn jullie weer lekker aan het iriterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarren
Nou...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Californium het volgende:
ik weet het ook nietdaarom vraag ik het... weet ik wie ik in mijn slaapkamer ga aantreffen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |