gelijk heb je!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het mijn ook niet he. Dan zeg ik toch niet dat Klonk het is
Nee, even de bedrijfskantine hier lastig gevallen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet die ene bestellen die ik wil hebben he..
een neger gedraaid op de tafel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, even de bedrijfskantine hier lastig gevallen.
Je bent vast wel eens verliefd (geweest).quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op de beurs houden dan.
Want voor zover er hier sprake is van speculeren, gaat het je niet goed af.
Nee, ik hen nog geen nieuw munitiequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
een neger gedraaid op de tafel?
Ja hoor, meerdere keren zelfs. Maar al een jaar of twee niet meer, eigenlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vast wel eens verliefd (geweest).
Frutsquote:
meerdere keren tegelijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja hoor, meerdere keren zelfs. Maar al een jaar of twee niet meer, eigenlijk.
Indahquote:
Pienselquote:
Ach ja, gelukkig hebben we de foto's feyenoord nogquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fruts
Hij leeft nog he, geen aanslag dus
Dat dan weer nietquote:
mis ik ietsquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:37 schreef marcb1974 het volgende:
Mart? Mag ik zeggen dat het Klonk is?
Ook niet lang meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ach ja, gelukkig hebben we de foto's feyenoord nog
daar moet ik in gepost hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:57 schreef Pheno het volgende:
Dit is geen grapje! U bent nu geselecteerd.
het blijft toch triest, zelfs BeF heeft meer posts door zo'n banner
je bruine haren!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
dat probleem heb ik ook altijd.... heb dan 2 vriendjes gahd als uitzondering... maar voor de rest.. iedereen waar ik verliefd op word is niet wederzijds of hij heeft een vriendin...
o of hij wil mij maar voor 1 ding
Gewoon helemaal overstappen op het vrouwelijke geslacht!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
dat probleem heb ik ook altijd.... heb dan 2 vriendjes gahd als uitzondering... maar voor de rest.. iedereen waar ik verliefd op word is niet wederzijds of hij heeft een vriendin...
en de foto's delen met het mannelijk geslacht.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon helemaal overstappen op het vrouwelijke geslacht!
Gewoon zelf zijn overhemden laten strijken!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef Californium het volgende:
geen idee, weet niet waar het over gaat verder.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hoezo, waren mijn kloontjes weer bezig
kutklonenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, hoezo, waren mijn kloontjes weer bezig
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
kutklonen
ze zouden verboden moeten worden
*proest*quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon zelf zijn overhemden laten strijken!
waarom niet?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef Klonk het volgende:
ik kan verdomme niet eens meer normaal reageren zonder quote...
staan er gelijk weer een paar posts tussen, zodat niemand weet waar het om gaatquote:
dat is lastig inderdaad.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
staan er gelijk weer een paar posts tussen, zodat niemand weet waar het om gaat
dat moeten we niet hebben nee..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef marcb1974 het volgende:
[..]ze zullen toch maar kutten gaan klonen. Kom je die straks overal tegen
jij bent wel een beetje gemeen he..quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuitquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje gemeen he..
Als je zondag je was maar thuislaat!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Pien85 het volgende:
Mannen moeten gewoon zélf strijken, en dan mooi mijn kleren ook doen
beter als een flapinquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, ik ben keilief maar een beetje een flapuit
Ah, jij kan strijken?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je zondag je was maar thuislaat!.
Ik heb ook een hekel aan strijken.
zeg!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
moet je aan pien vragen![]()
foei, foei, foei Klonk
aan jouquote:
dat zeg ik netquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
is niet duidelijk zonder quote
voor wie dan ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Californium het volgende:
:p sorryik dacht dat het misschien handig was dat ik ook wist wie mij ging neuken
![]()
oja.. ik kan niet quoten... dus ik zeg er even bij voor wie
gewoon niet strijken is ook een alternatiev ^^quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
de strijk wordt gedaan hier, heb er totaal geen tijd voor
Ik doe alleen aan seks met vrouwen die het terugdoen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
aan jou
tevens mijn klacht hiermee onderstrepend dat je niet zonder quote kunt reageren door dit tempo
Ik ben blij dat je dat er even bij zegtquote:
ja toch ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
Ik weet van niets hoor! Jij?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Californium het volgende:
voor jouw en indah... ik wil ook weten wie mij gaat batsen
maar blijkbaar gaat mart mij batsen
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarrenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
KSC volspammen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef JeffreyW het volgende:
Wat doen jullie vandaag op deze woensdag>
Whehe, zijn jullie weer lekker aan het iriterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:27 schreef Klonk het volgende:
[..]
tot nu toe voornamelijk elkaar verwarren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |