Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wildequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben arrogant genoeg om te beweren dat ik dat wel kan. Daar tegenover staat dat ik niet iedere vrouw wil geven wat zij wil.
Nee man, die onduidelijkheid zorgt voor een mooie scheiding tussen de haves en de have-nots.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wilde
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
@CG: Kijk eens zelfs de TT is eraan gewijd!
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Het is nooit goed inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.
[..]
Juist!
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Kluts, hoe ging het gisteren eigenlijk met je sollicitatie?
Autoquote:
Wat voor sollicitatie had je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
was iedereen maar gewoon duidelijk. gewoon direct. dit zit er in mijn hoofd, dit denk ik, dit zou ik graag willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Hoi!quote:
Wat was de uitslag dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.quote:
Mooi, mooi. Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
quote:
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan, goed bezig!![]()
wat sprong er echt uit die test? wat had je nooit verwacht?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek.
Oke danquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritantquote:
doet iedereen!quote:
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritant(ook al wordt dat er uit gehaald, maar toch)
Leuke zulke testen. Antwoorden waar je niets mee kan maar toch een keuze uit moete maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Dan leg je iets verkeerd uit. En dan ligt d fout bij jezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
doet iedereen!
vraag: iemand begrijpt jouw uitleg niet, zelf niet na 10 keer uitleggen
uw reactie?
1: ik blijf geduld houden en probeer het nog een keer
2: godverdomme ben je dom ofzo? rot op!
iedereen denkt bij zichzelf 2, maar vult in 1
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.quote:
Misschien weet auto meer over dit soort testen. Dus auto hoe werken dit soort testen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.
Oh, maar in grote lijnen klopt het ook wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Je moet gewoon een goede middenweg kiezen. Met vragen als hoeveel geduld heb je bij uitleg kan je moeilijk zeggen: ik zeg dat ie op moet rotten!!
Maar verder moet je wel zorgen dat het karakterbeeld wel bij je hoort.
Zo'n simpel testje stelt geen reet voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef Kluts het volgende:
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.
Profielteksten moeten kort en krachtig zijn. Als het meteen vijf pagina's aan zweverige tekst is sla ik het meteen over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:
Hoeveel waarde hechten de singles aan zulke vragenlijsten / profielteksten op datingsites?
Zelfs als het qua uiterlijk precies je type is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef Q. het volgende:
Profielteksten moeten kort en krachtig zijn. Als het meteen vijf pagina's aan zweverige tekst is sla ik het meteen over.
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
Kluts waarneer krijg je te horen of je bent aangenomen?
Ik kijk meer naar de profieltekst dan de vragenlijsten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:
Hoeveel waarde hechten de singles aan zulke vragenlijsten / profielteksten op datingsites?
Vooral dan! Dan is er iets mis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als het qua uiterlijk precies je type is?
En in hoeverre is jouw ervaring dat die tekst de persoon daadwerkelijk goed omschrijft?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk meer naar de profieltekst dan de vragenlijsten.
Succes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.
Zie het als een uitdaging!quote:
Spannend!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.
Maar dat is niet wat ik vroeg. Zoals je zelf al zegt stelt het geen reet voor, dus wat is dan het nut ervan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Zo'n simpel testje stelt geen reet voor
Bij een echte psychologische test filteren ze die zaken er uit (of naja, doen ze een poging) en stellen ze de stellingen niet zo zwart wit (zo komt het bij Kluts haar test over, hoe ze het omschrijft). Al blijven er altijd wel een paar inzitten, maar dat zijn dan de uitschieters en die halen ze er ook uit
Ik zou hier werkelijk geen antwoord op kunnen geven omdat ik het gewoon niet weet. Aangezien ik nog nooit iemand van zo'n site in het echt gesprokken heb. Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En in hoeverre is jouw ervaring dat die tekst de persoon daadwerkelijk goed omschrijft?
Nee, om haar zonder die lap tekst te lezen toch om je vinger te winden.quote:
Wat dat betreft sluit ik wel bij Q. aan. Hoe minder tekst, des te kleiner de kans dat er leugens of verfraaiingen van de werkelijkheid in staan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou hier werkelijk geen antwoord op kunnen geven omdat ik het gewoon niet weet. Aangezien ik nog nooit iemand van zo'n site in het echt gesprokken heb. Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.
Ik kom nooit op datingsites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Dat is het altijd. Zelfs met wat ze vertellen als je de persoon wel in levende lijve ziet. Wat dat betreft moet je het niet lezen als de waarheid, maar proberen de persoon erachter te destilleren uit hoe ze ervoor kiezen zichzelf te presenteren. Zelfs als het een copy-paste is van een ander profiel, dan nog is het hun keuze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.
Ik denk al; ik zie gewoon mijn eigen tekstquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kom nooit op datingsites.![]()
Maar ik zou er weinig waarde aan hechten, je moet maar afwachten of het ook allemaal echt zo is, en wat je verder zelf al zegt: Veel zaken zijn toch anders (sociaal wenselijk) of ze zetten het er zo neer dat je het anders kan interpreteren en daar kom je alleen maar achter als je de persoon spreekt
Maar helemaal geen tekst is ook niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dat betreft sluit ik wel bij Q. aan. Hoe minder tekst, des te kleiner de kans dat er leugens of verfraaiingen van de werkelijkheid in staan!
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar helemaal geen tekst is ook niet goed.![]()
Waar moet een goede tekst voor een profielsite aan voldoen?
Dat maakt het dus moeilijk voor mij. Ik zie dat soort dingen dus niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het altijd. Zelfs met wat ze vertellen als je de persoon wel in levende lijve ziet. Wat dat betreft moet je het niet lezen als de waarheid, maar proberen de persoon erachter te destilleren uit hoe ze ervoor kiezen zichzelf te presenteren. Zelfs als het een copy-paste is van een ander profiel, dan nog is het hun keuze.
"Hey, je bent een lekker wijf maar jammer van dat gedram op je profiel. Neuken?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, om haar zonder die lap tekst te lezen toch om je vinger te winden.
Dat valt best wel mee auto. Ik snap globaal wat jij bedoelt. En dat is voldoende toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk al; ik zie gewoon mijn eigen tekst
Maar goed; de vraag was van iemand anders hoorHaha.
&. over die psychologische testen; daar is langer over nagedacht, maar zo'n test krijg je nooit waterdicht, maar je kan wel bepaalde grenzen inbouwen. Wat vaak gedaan wordt, is dat men zegt; Het doel van deze test is "doel A', maar eigenlijk testen ze "doel B". Ga jij dus antwoord geven richting "doel A", dan hebben ze je zo door en halen ze je gegevens gewoon uit een onderzoek. Bij een persoonlijkheidstest is dit anders en houden ze, normaal, een slag om de arm.
ik ben vandaag slecht in uitleggen, zoals je al merkt![]()
![]()
Niks aan toe te voegen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.
Het is dus eigenlijk gewoon reclame maken voor jezelf. Je moet jezelf verkopen op een datingsite. En laat dat nu precies iets zijn waarin ik niet zo goed ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef Q. het volgende:
"Hey, je bent een lekker wijf maar jammer van dat gedram op je profiel. Neuken?"
Check. Check. Dat valt gelukkig te leren, zeker in schriftelijke vorm waar je de tijd ervoor kan nemen is dat redelijk snel te doen (in levende lijve ook, maar dat is lastiger).quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk gewoon reclame maken voor jezelf. Je moet jezelf verkopen op een datingsite. En laat dat nu precies iets zijn waarin ik niet zo goed ben.
Control C, Control V ook goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"
Dat geeft de discussie die ik met Kluts had over wie nu het snelste de vingers gericht en doelmatig over een toetsenbord kon laten vliegen een geheel andere ladingquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Check. Check. Dat valt gelukkig te leren, zeker in schriftelijke vorm waar je de tijd ervoor kan nemen is dat redelijk snel te doen (in levende lijve ook, maar dat is lastiger).
Die ander natuurlijk, zonder jouw foto gezien te hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.
Dan moet je hetzelfde profiel nemen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.
Dat is lang geleden, dat je het nog weet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat geeft de discussie die ik met Kluts had over wie nu het snelste de vingers gericht en doelmatig over een toetsenbord kon laten vliegen een geheel andere lading.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ander natuurlijk, zonder jouw foto gezien te hebben.
Dat is ook precies de bedoeling. Gewoon twee dezelfde profielen alleen een verschillende foto's. En dan kijken welk profiel er meer reacties krijgt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je hetzelfde profiel nemen.
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.quote:
Er stond pas een artikel in de krant dat spelfouten de grootste afknappers zijn op datingsites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een profiel aan met mij eigen foto enzo.
Sterker nog, reken er op dat er na verloop van tijd iemand contact met jou opneemt (mits je voor het andere profiel de knappere foto genomen hebt) om jou te beschuldigen van plagiaat. Zelfs als duidelijk te zien is dat jij er zelf twee dagen eerder mee wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.
Of hij kiest juist dit:quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.
Ik koester al onze gesprekkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Kluts het volgende:
Dat is lang geleden, dat je het nog weet!
Maar nu je het zegt, ja!![]()
Nee, gewoon een normale foto. Misschien wil jij, je foto ter beschikking stellen voor dit experiment?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En gegeven dat iedereen het doet en niemand zo perfect is als ze schetsen, stel je jezelf op achterstand door eerlijk te zijn. Soms is het leven zo mooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Iedereen doet zich altijd beter voor dan dat hij of zij is. Vooral op internet is het makkelijk een beeld over jezelf naar buiten toe te presenteren.
Smooth, maken jullie aantekeningen heren?quote:
Oh, dan heb ik pech denk ik. Want ik maak nog al eens een spelfout hier en daar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Er stond pas een artikel in de krant dat spelfouten de grootste afknappers zijn op datingsites.
Een van de fascinerende elementen aan gesprekken is dat, in tegenstelling tot stalken, de andere partij daar ook actief bij betrokken is. Probeer het eens uit, zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef Q. het volgende:
[..]
En ik dacht dat ik stalkerig over kwam.
Aangezien ik getrouwd ben, lijkt mij dat niet zo heel verstandig. Je weet maar nooit welke bekende op zo'n site mee leest...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef tijnbrein het volgende:
Nee, gewoon een normale foto. Misschien wil jij, je foto ter beschikking stellen voor dit experiment?
Dan krijg je pas weinig reacties! Al die vrouwen denken dan "Oh, die heeft me al een keer geneukt maar verder wilde hij niets.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik pech denk ik. Want ik maak nog al eens een spelfout hier en daar.
En dat kan ook gebeuren. Maar dat neemt niet weg dat het een leuk experiment is om een keer te doen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Sterker nog, reken er op dat er na verloop van tijd iemand contact met jou opneemt (mits je voor het andere profiel de knappere foto genomen hebt) om jou te beschuldigen van plagiaat. Zelfs als duidelijk te zien is dat jij er zelf twee dagen eerder mee was.
Het klinkt wel heel erg euh... sociaal, L. Dat kan ik niet aan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een van de fascinerende elementen aan gesprekken is, dat in tegenstelling tot stalken, de andere partij daar ook actief bij betrokken is. Probeer het eens uit, zou ik zeggen.
Doe maar niet. Daar wordt ik al mee vergeleken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of hij kiest juist dit:
[ afbeelding ]
Ik heb nu wel mezelf aan het huilen gemaakt
Iemand anders uit dit topic is ook goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Aangezien ik getrouwd ben, lijkt mij dat niet zo heel verstandig. Je weet maar nooit welke bekende op zo'n site mee leest...
AirwiN zit hier enkel en alleen voor het Lourdes-effect. Oh. En om de leukste vrouwen hier alsnog weg te halen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand anders uit dit topic is ook goed.
Ik dacht dat jij ook single was.
Op RP kreeg nooit reacties.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:26 schreef Q. het volgende:
[..]
Dan krijg je pas weinig reacties! Al die vrouwen denken dan "Oh, die heeft me al een keer geneukt maar verder wilde hij niets.. "
Die stier heeft in ieder geval meer ervaring dan die andere Herman. En stier Herman is veel groter geschapen dan die andere Herman.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wist niet dat ie dood was
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stier_Herman
Die had ik dan liever gehad dan dat geval op de vorige pagina
Had ik al verteld dat ik lui ben?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef automatic_ het volgende:
Ik denk al; ik zie gewoon mijn eigen tekst
Ik volg je wel hoor. Maar toch, ook =>quote:&. over die psychologische testen; daar is langer over nagedacht, maar zo'n test krijg je nooit waterdicht, maar je kan wel bepaalde grenzen inbouwen. Wat vaak gedaan wordt, is dat men zegt; Het doel van deze test is "doel A', maar eigenlijk testen ze "doel B". Ga jij dus antwoord geven richting "doel A", dan hebben ze je zo door en halen ze je gegevens gewoon uit een onderzoek. Bij een persoonlijkheidstest is dit anders en houden ze, normaal, een slag om de arm.
ik ben vandaag slecht in uitleggen, zoals je al merkt![]()
![]()
Dit dus. Heb zelf ook wel eens zwaardere tests gehad voor assessments, maar vaak blijft het kiezen uit meerdere zaken waar je jezelf totaal niet in kan vinden. Dat geeft toch een verkeerd beeld van iemand, in mijn ogen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ik heb trouwens nog wel een vraag over een bepaalde psychologische test. Bij die test daar kan ik met sommige antwoorden helemaal niks. En daarom kies ik dan maar een antwoord. Maar dat maakt het resultaat van die test toch onbetrouwbaar als je bij sommige vragen maar iets kiest.
Wat leg je het toch weer negatief uit. Ik wil jullie in de praktijk laten zien hoe het ook anders kan. Met jouw negativisme kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
AirwiN zit hier enkel en alleen voor het Lourdes-effect. Oh. En om de leukste vrouwen hier alsnog weg te halen.
Maar heeft het ook effect op ons singles dan? En welke leuke vrouwen heeft Airwin dan al weg gehaald?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Q. het volgende:
[..]
AirwiN zit hier enkel en alleen voor het Lourdes-effect. Oh. En om de leukste vrouwen hier alsnog weg te halen.
Dat is aantoonbaar niet waar. Alleen niet aan een wenselijke vrouw. Het kan altijd negatiever tenslotte.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat leg je het toch weer negatief uit. Ik wil jullie in de praktijk laten zien hoe het ook anders kan. Met jouw negativisme kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.
Jullie.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat leg je het toch weer negatief uit. Ik wil jullie in de praktijk laten zien hoe het ook anders kan. Met jouw negativisme kom je natuurlijk nooit aan de vrouw.
Waarom zit jij hier eigenlijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef Litpho het volgende:
Dat is aantoonbaar niet waar. Alleen niet aan een wenselijke vrouw. Het kan altijd negatiever tenslotte.
Natuurlijk. Net zoals leukere foto's effect hebben op de kansen van jouw datingprofiel. Wel oplettenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar heeft het ook effect op ons singles dan?
Wij, minderwaardige levensvormen, voelen ons zo nederig in uw aanwezigheid.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie de schoen past...quote:
Ben je nou blij? Zie wat jij allemaal aanricht in de wereld?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Huis in de fik na ruzie over brownie
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef Q. het volgende:
Wij, minderwaardige levensvormen, voelen ons zo nederig in uw aanwezigheid..
Absoluut niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
:w
weer een dagje werken erop zitten, wat een leven heb ik toch
Ik lees dat er concrete voorstellen worden gemaakt, de moeite waard om terug te lezen?
Het was een concreet voorstel, maar het blijft behelpen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:38 schreef Duimelot het volgende:
:w
weer een dagje werken erop zitten, wat een leven heb ik toch
Ik lees dat er concrete voorstellen worden gemaakt, de moeite waard om terug te lezen?
het concrete voorstel is dus afgewezen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het was een concreet voorstel, maar het blijft behelpen...
Oke dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
Natuurlijk. Net zoals leukere foto's effect hebben op de kansen van jouw datingprofiel. Wel opletten.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:41 schreef Duimelot het volgende:
het concrete voorstel is dus afgewezen?
geen idee, weet niet wanneer ik tijd heb!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:44 schreef dawg het volgende:
[..]
Wanneer kom je je nieuwe pumps laten zien?
Ja, is goed. Je hebt mijn nummer.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen idee, weet niet wanneer ik tijd heb!
Zal kijken voor je, goed ?
Dat doe ik dus ook altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:51 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, is goed. Je hebt mijn nummer.
En ik nodig haar dan bij mij uit. Dus nodig jezelf bij die mannen uit dan. Vinden ze vast niet erg.
De eerste keer afspreken op neutraal terrein. Op het moment dat het klikt dan kan eens worden bekeken of de persoon in kwestie mag weten waar je huis woont.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb best wel moeite met mensen (vooral mannen waar ik meer mee heb dan gewoon vriendschap) voor het eerst bij me thuis uit te nodigen, daar voel ik me ongemakkelijk bij.
Dat heeft bepaalde redenen waar ik verder niet op inga.
Hoe doen jullie dat?
Ja, dat kan bij mij na maaaaanden nog een probleem zijnquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De eerste keer afspreken op neutraal terrein. Op het moment dat het klikt dan kan eens worden bekeken of de persoon in kwestie mag weten waar je huis woont.
ik heb geen mannen waar ik meer dan gewoon vriendschap mee hebquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb best wel moeite met mensen (vooral mannen waar ik meer mee heb dan gewoon vriendschap) voor het eerst bij me thuis uit te nodigen, daar voel ik me ongemakkelijk bij.
Dat heeft bepaalde redenen waar ik verder niet op inga.
Hoe doen jullie dat?
Gewoon niet doen dan. Jouw huis, jij moet je er prettig kunnen voelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, dat kan bij mij na maaaaanden nog een probleem zijn
Alohaquote:
Wat Air zegt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan. Jouw huis, jij moet je er prettig kunnen voelen.
Ja, alleen soms heb ik dus dat ik wel graag wil, maar dat er nog een barriere is zeg maar...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gewoon niet doen dan. Jouw huis, jij moet je er prettig kunnen voelen.
Ligt ook aan de man. Jeweet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, dat kan bij mij na maaaaanden nog een probleem zijn
Die barrière is er vast niet voor niks...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja, alleen soms heb ik dus dat ik wel graag wil, maar dat er nog een barriere is zeg maar...
Ik moet daar toch eens overheen zien te komen
ok maar met vrouwen heb ik zowiezo nooit meerquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, alleen soms heb ik dus dat ik wel graag wil, maar dat er nog een barriere is zeg maar...
En @ Duimelot: Ik heb dat niet ALLEEN bij mannen waar ik meer mee heb, maar daar is het wel het ergste mee
Overigens doe ik het ook niet als ik me er neit prettig bij voel hoor
Nee, klopt, het komt wel ergens vandaan, maar dan nog is het lastig...quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die barrière is er vast niet voor niks...
Nergenst overheen komen... gewoon jezelf blijven , brand is erger !quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
En @ Duimelot: Ik heb dat niet ALLEEN bij mannen waar ik meer mee heb, maar daar is het wel het ergste mee
Overigens doe ik het ook niet als ik me er neit prettig bij voel hoor
Mijn gevoel zei vannacht: Kom hier slapenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok maar met vrouwen heb ik zowiezo nooit meer
als je je er niet prettig bij voelt moet je t niet doen, maar als je dat niet prettige gevoel als niet prettig ervaart (snap je m nog?) dan zou ik er wel aan gaan werken.
Ik weet echter de reden niet he dus kan er verder weinig over zeggen.
Gewoon je gevoel volgen
Gewoon je tijd nemen. Niet onderschatten, etc.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, ook, maar ook aan de relatie die ik met die man heb
Ik weet het welquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Gewoon je tijd nemen. Niet onderschatten, etc.
en verder zal ik er hier niet op ingaan
euh bedoel niet alleen je lust gevoel gheghequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn gevoel zei vannacht: Kom hier slapen
Shop zequote:
Zo erg is het niet met mequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef ArTiC het volgende:
weer iemand anders JB of weer dezelfde?
ben ook gevlucht uit dat andere topic![]()
Omdat je bang bent dat als het uitgaat de kinderen gaan hechten aan de man ?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh bedoel niet alleen je lust gevoel gheghe
nou ja misschien is komen slapen dan meteen weer een grote stap...
ik persoonlijk nodig geen mannen ook niet vriendschppelijk uit als de kids er zijn, op een enkele na dan die gewoon al veel langer in ons leven zijn dat is dan weer anders.
nou, ik kan het niet echt bijhouden zeg maarquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo erg is het niet met me
Ja, dat was niet koel
Ja, daar had ik het dan ook niet overquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
euh bedoel niet alleen je lust gevoel gheghe
nou ja misschien is komen slapen dan meteen weer een grote stap...
ik persoonlijk nodig geen mannen ook niet vriendschppelijk uit als de kids er zijn, op een enkele na dan die gewoon al veel langer in ons leven zijn dat is dan weer anders.
Dr valt niets bij te houden, het is al maanden dezelfdequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef ArTiC het volgende:
[..]
nou, ik kan het niet echt bijhouden zeg maar![]()
ik veroordeel je niet ofzo, tis jouw leven
ik weet van niks? of wel?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dr valt niets bij te houden, het is al maanden dezelfde
Jullie doen allemaal net alsof ik elke week een ander heb(Vooral bb
)
Ik merk er anders niks van JB. Wat bedoel je precies?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
)
nee omdat ik het niet gezond vind voor mijn kids om met jan en alleman geconfronteerd te worden als er geen sprake is van iets serieus.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:08 schreef MaartenHaarlem het volgende:
[..]
Omdat je bang bent dat als het uitgaat de kinderen gaan hechten aan de man ?
was ook niet heel serieus bedoeld hoor;)quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, daar had ik het dan ook niet over
En dat was geen lust, op dat moment was ik met vanalles bezig in mn hoofd, maar niet met sex
En komen slapen is dan niet zo'n grote stap meer, als ie toch eenmaal binnen is ...
Nee, hier niet, in mn andere SCquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:12 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik merk er anders niks van JB. Wat bedoel je precies?
nu begrijp ik die discreetie waar ze het gister over hadden van de mensen hierquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
)
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee omdat ik het niet gezond vind voor mijn kids om met jan en alleman geconfronteerd te worden als er geen sprake is van iets serieus.
ik zit in een fase in mn leven waarin ik heel veel nieuwe mensen leer kennen maar betekend niet dat ze allemaal in mijn leven blijven he, de mensen die blijven hangen gaan mijn kids vast ook nog wel leren kennen.
ik had het niet eens zozeer over een vaste relatie dus, maar ook op dat gebied zal het rustig aan gebeuren.
zo..ik stel gewoon een vraag en veroordeel niemand...bedankt voor de verwijtenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nu begrijp ik die discreetie waar ze het gister over hadden van de mensen hier
als je eens niet discreet bent doe je t gelijk met iedereen!?
Ahh okquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, hier niet, in mn andere SC
@ ArTiC: En klopt, het valt wel mee, maar ALS ik eens een keer iets zeg over een man oid, krijg ik meteen vanalles over me heen![]()
Volledig terecht. Bij een ouder die zijn of haar kids niet op die manier op de eerste plaats zet, zou ik toch echt gaan twijfelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee omdat ik het niet gezond vind voor mijn kids om met jan en alleman geconfronteerd te worden als er geen sprake is van iets serieus.
ik zit in een fase in mn leven waarin ik heel veel nieuwe mensen leer kennen maar betekend niet dat ze allemaal in mijn leven blijven he, de mensen die blijven hangen gaan mijn kids vast ook nog wel leren kennen.
ik had het niet eens zozeer over een vaste relatie dus, maar ook op dat gebied zal het rustig aan gebeuren.
Dat was niet persoonlijk naar jou toequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo..ik stel gewoon een vraag en veroordeel niemand...bedankt voor de verwijten
ik las het ook een beetje als een steek onderwaterquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:19 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zo..ik stel gewoon een vraag en veroordeel niemand...bedankt voor de verwijten
bleiblei, Eindhoven topic.quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:24 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ga weer voor even. werk aan de winkel
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:20 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik las het ook een beetje als een steek onderwater
kan zijn dat dat niet zo bedoeld was maar zo werd het wel gelezen, geen verwijt verder hoor
correctiequote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nooit van gehoord (gelukkig geloof ik)
kan gebeuren daar heb ik nou nooooooooit last vanquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ok, fijn...was idd niet zo bedoeld...ik druk me soms wat ongelukkig uit..sociale handicap enzo
Dat heb je goed voor elkaar! Als je dat nou altijd voor elkaar krijgtquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
zo dat is makkelijk, mn kinderen zijn voor mij aan t stofzuigen
Wat kost het om jouw kids bij mij te laten stofzuigen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
En zo hoort het ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:28 schreef Duimelot het volgende:
vrees dat als ze het altijd MOETEN dat de lol er snel vanaf isquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:31 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat heb je goed voor elkaar! Als je dat nou altijd voor elkaar krijgt
foto?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:34 schreef Kluts het volgende:
Ik vind mijn nieuwe hairdo bij nader inzien niet echt geweldig.
Er staat er wel een in mijn fobo, de eerste met het groene truitje.quote:
wat had je er van gehoopt dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Er staat er wel een in mijn fobo, de eerste met het groene truitje.
Het is niet heel lelijk, maar gewoon niet wat ik ervan gehoopt had.
Misschien is je hairdo gewoon niet zo fotogeniek als de rest.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde het wat meer Victoria Beckham achtig, wat schuiner naar voren zegmaar en dan achter kort. Maar dat kon niet met mijn haar ofzo.quote:
Ik wil niet slijmen ofzo, maar ik vind het welquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat zal het zijn.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Misschien is je hairdo gewoon niet zo fotogeniek als de rest.
wacht op Q. ...
dat wil je welquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil niet slijmen ofzo, maar ik vind het wel, die foto
Kappers die je kapsel verprutsen... Ik weet er alles van...quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Kluts het volgende:
Ik wilde het wat meer Victoria Beckham achtig, wat schuiner naar voren zegmaar en dan achter kort. Maar dat kon niet met mijn haar ofzo.
ahzo sja als je dus eigenlijk een ander kapsel wilde dan kan t tegenvallenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik wilde het wat meer Victoria Beckham achtig, wat schuiner naar voren zegmaar en dan achter kort. Maar dat kon niet met mijn haar ofzo.
Dank je.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ahzo sja als je dus eigenlijk een ander kapsel wilde dan kan t tegenvallen
maar vind op de foto wel leuk uitzien
wie nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dank je.
Het is ook niet heel lelijk, maar het is naar mijn mening een beetje truttig. Maar ik ben gewoon een ijdeltuit.
Een heel ingewikkeld verhaal iig, ik ben opgehouden met luisteren bij het gedeelte: het kan niet door je kruin. Ofzo.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie niet
ik heb dat nu ook ik heb een pony en wil t zo graag anders maar dat duurt gewoon enorm lang :S
komt vanzelf wel goed weer
maar waarom kon t niet zoals zij t heeft?
Jammer is dat altijdquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrees dat als ze het altijd MOETEN dat de lol er snel vanaf is
Ze hoeven er ook geen plezier aan te beleven hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
vrees dat als ze het altijd MOETEN dat de lol er snel vanaf is
ja en als je t nu eenmaal bent mag jejezelf best laten zienquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind mijn haar nogal gauw goed
En ik wil wel nieuwe foto's in mn fobo zetten eigenlijk, maar de foto's die ik heb, vind ik niet zo geschikt, dat zijn foto's die ik heb gemaakt om mn outfit aan iemand te kunnen laten zien en die vind ik overkomen als: Kijk mij eens mooi zijn![]()
Kijk, CG komt met de oplossingquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze hoeven er ook geen plezier aan te beleven hoor
Ja, maar dan staat t zo aandachtshoerderig vind ik dan weerquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja en als je t nu eenmaal bent mag jejezelf best laten zien
Dat zijn de betere foto'squote:Op woensdag 21 januari 2009 13:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, maar dan staat t zo aandachtshoerderig vind ik dan weer
Ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kappers die je kapsel verprutsen... Ik weet er alles van...
Ik ben nogal een praktisch denkerquote:
zo kom je al dagen over dus we raken er aan gewent!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik wil wel nieuwe foto's in mn fobo zetten eigenlijk, maar de foto's die ik heb, vind ik niet zo geschikt, dat zijn foto's die ik heb gemaakt om mn outfit aan iemand te kunnen laten zien en die vind ik overkomen als: Kijk mij eens mooi zijn![]()
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
zo kom je al dagen over dus we raken er aan gewent!
Ik heb er eentje voor je opgelost geloof ikquote:
Dat etaleer je inderdaad maar weereensquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben nogal een praktisch denker
Mail ze maar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind mijn haar nogal gauw goed
Is dat zo?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:55 schreef rival het volgende:
[..]
zo kom je al dagen over dus we raken er aan gewent!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Q. het volgende:
Reclame op Facebook. Lijkt me pijnlijk:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo interessant is het allemaal niet hoor
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:03 schreef Q. het volgende:
Reclame op Facebook. Lijkt me pijnlijk:
[ afbeelding ]
Je wilde zeggen dat zij zelf nog veel erger zo overkomt maar durft dat niet zo goed?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Ik wil niet slijmen ofzo, maar ik vind het wel, die foto
quote:
quote:
ging over iets andersquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat zij zelf nog veel erger zo overkomt maar durft dat niet zo goed?
JB-tje toch. Dat we elkaar niet liggen is 1 ding, maar dat hoef je dan echt niet online te knallen hoor.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je wilde zeggen dat zij zelf nog veel erger zo overkomt maar durft dat niet zo goed?
Mwah, ik heb verder niet echt veel zin om er veel woorden aan vuil te maken hoor, dus die popcorn kan in de kast.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
Popcorn? Geen popcorn? Het blijft lastig.
Het was geen reactie op jou, maar op hem, vroeg me af waarom hij bloosde.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
JB-tje toch. Dat we elkaar niet liggen is 1 ding, maar dat hoef je dan echt niet online te knallen hoor.
Ben toch niet zo'n popcorn fanquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
Neuh, lunch zit er net inquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
ik heb bier!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:29 schreef Litpho het volgende:
Beterschap Howlquote:
wij hebben hier zo een machine die echte koffiebonen maalt en je kan er echt van alles uithalen!quote:
Dank je! Het is geen diarree of griep. Mijn keel is ontstoken en ik voel me heel moe.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Schijnt te heersen. Beterschap i.i.g.
Ik was net ergens mee bezig!quote:
Dat is lang geleden, ik weet niet eens meer hoe het smaaktquote:
Tis goedkoop en relaxed om mee te nemen naar je werkquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:49 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat is lang geleden, ik weet niet eens meer hoe het smaaktStond mijn moeder altijd mee langs de lijn met het sponsorlopen elk jaar op school
Afgesproken werk!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
Iemand vandaag Bengeltjeliefnog voorbij zien komen?
Waarom niet? Daten kan altijd!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Midden in de week? Onder werktijd?
Ja, één post boven je!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
tsss. je ziet me niet eens staan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Belsezar het volgende:
Nog net niet, maar het scheelt zeer weinig inderdaadquote:
Denk ik lief te zijn, is het weer niet goed. Zuchtquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
tsss. je ziet me niet eens staan.
Als je het over de duivel hebt, trap je op zijn staart.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nog net niet, maar het scheelt zeer weinig inderdaad
Das nooit leuk, beterschapquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Eigenlijk moet dat wel kunnen.
Vandaag alleen iemand om me te vertroetelen ajb. Ben ziek.
Ja duh, ik stond nog net niet voor je neus en nog....quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Denk ik lief te zijn, is het weer niet goed. Zucht
aaawhquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Gezellig op date met je collegaquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Het zal er met pijn en moeite lukken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
aaawh
Beschuitje?
Kippensoep?
Thee?
Ik had jouw post nog niet gezien toen ik aan het tikken wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ja duh, ik stond nog net niet voor je neus en nog....
Aaaaah, zielig! Beterschap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zou dat nooit doen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het is een grof schandaal inderdaad.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Gezellig op date met je collega
Ahh, ik blijf welquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij zou dat nooit doen?
[..]Ik heb geen collega's.
Maar gun jullie al de lol wel, ik blijf wel zielig en alleen. [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef Bengeltje het volgende:
Het zal er met pijn en moeite lukken.Kom je even langs?
Ik lig boven in bed, trek je maar niets van de hond aan.
ik ben dan misschien wat klein, maar ook weer niet zo klein.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:58 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik had jouw post nog niet gezien toen ik aan het tikken was
quote:
*knuffelt*quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij ook al? Beterschap!quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:55 schreef Bengeltje het volgende:
Dramaqueenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ik heb geen collega's.
Maar gun jullie al de lol wel, ik blijf wel zielig en alleen. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |