Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wildequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben arrogant genoeg om te beweren dat ik dat wel kan. Daar tegenover staat dat ik niet iedere vrouw wil geven wat zij wil.
Nee man, die onduidelijkheid zorgt voor een mooie scheiding tussen de haves en de have-nots.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wilde
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
@CG: Kijk eens zelfs de TT is eraan gewijd!
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Het is nooit goed inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.
[..]
Juist!
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Kluts, hoe ging het gisteren eigenlijk met je sollicitatie?
Autoquote:
Wat voor sollicitatie had je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
was iedereen maar gewoon duidelijk. gewoon direct. dit zit er in mijn hoofd, dit denk ik, dit zou ik graag willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Hoi!quote:
Wat was de uitslag dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |