Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wildequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben arrogant genoeg om te beweren dat ik dat wel kan. Daar tegenover staat dat ik niet iedere vrouw wil geven wat zij wil.
Nee man, die onduidelijkheid zorgt voor een mooie scheiding tussen de haves en de have-nots.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wilde
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
@CG: Kijk eens zelfs de TT is eraan gewijd!
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Het is nooit goed inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.
[..]
Juist!
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Kluts, hoe ging het gisteren eigenlijk met je sollicitatie?
Autoquote:
Wat voor sollicitatie had je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
was iedereen maar gewoon duidelijk. gewoon direct. dit zit er in mijn hoofd, dit denk ik, dit zou ik graag willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Hoi!quote:
Wat was de uitslag dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.quote:
Mooi, mooi. Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
quote:
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan, goed bezig!![]()
wat sprong er echt uit die test? wat had je nooit verwacht?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek.
Oke danquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritantquote:
doet iedereen!quote:
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritant(ook al wordt dat er uit gehaald, maar toch)
Leuke zulke testen. Antwoorden waar je niets mee kan maar toch een keuze uit moete maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Dan leg je iets verkeerd uit. En dan ligt d fout bij jezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
doet iedereen!
vraag: iemand begrijpt jouw uitleg niet, zelf niet na 10 keer uitleggen
uw reactie?
1: ik blijf geduld houden en probeer het nog een keer
2: godverdomme ben je dom ofzo? rot op!
iedereen denkt bij zichzelf 2, maar vult in 1
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.quote:
Misschien weet auto meer over dit soort testen. Dus auto hoe werken dit soort testen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.
Oh, maar in grote lijnen klopt het ook wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Je moet gewoon een goede middenweg kiezen. Met vragen als hoeveel geduld heb je bij uitleg kan je moeilijk zeggen: ik zeg dat ie op moet rotten!!
Maar verder moet je wel zorgen dat het karakterbeeld wel bij je hoort.
Zo'n simpel testje stelt geen reet voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiėle werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef Kluts het volgende:
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |