Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wildequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben arrogant genoeg om te beweren dat ik dat wel kan. Daar tegenover staat dat ik niet iedere vrouw wil geven wat zij wil.
Nee man, die onduidelijkheid zorgt voor een mooie scheiding tussen de haves en de have-nots.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
Die arrogantie, is die terecht? Dat heb ik ook niet beweerd dat je dat wilde
Juist!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef Belsezar het volgende:
@CG: Kijk eens zelfs de TT is eraan gewijd!
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:12 schreef tijnbrein het volgende:
Goede TT. Gewoon duidelijker zijn dat zou de wereld een stuk makkelijker maken.
Het is nooit goed inderdaadquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Dat is het belangrijkstequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee en ik vind het ook niet relevant. Ik kan er prima mee leven en ik kwets er geen anderen mee.
[..]
Juist!
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef Techno het volgende:
Kluts, hoe ging het gisteren eigenlijk met je sollicitatie?
Autoquote:
Wat voor sollicitatie had je?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
was iedereen maar gewoon duidelijk. gewoon direct. dit zit er in mijn hoofd, dit denk ik, dit zou ik graag willen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee man, iedereen wil altijd duidelijkheid, maar als je dan een keer duidelijk bent is het vaak ook weer niet goed.
Hoi!quote:
Wat was de uitslag dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goed. Heb er wel een fijn gevoel over en het klikte ook met de gesprekspartners. Krijg deze week nog uitsluitsel.
Die persoonlijkheidstest kreeg ik ook de uitslag van en die was op zijn minst verassend te noemen.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.quote:
Mooi, mooi. Klinkt goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Kluts het volgende:
quote:
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef rival het volgende:
[..]
oke dan, goed bezig!![]()
wat sprong er echt uit die test? wat had je nooit verwacht?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek.
Oke danquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Een soort vraagbaakfunctie bij een uitzendorganisatie. Dat vestigingen mij bellen voor vragen omtrent arbeidszaken, maar ook over het systeem, van alles eigenlijk.
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Volgens de test was ik totaal niet assertief. De HR-medewerker schoot in de lach toen ze dat oplas, want die indruk had ze totaal niet van me. Verder dat ik subtiel en tactisch ben in mijn omgang met andere mensen en zelden de confrontatie op zoek. Dat klopt ook voor geen meter.
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hahaha.. te taktisch antwoord gegeven?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritantquote:
doet iedereen!quote:
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, dat doet iedereen, maar in een echt onderzoek is het zoooó irritant(ook al wordt dat er uit gehaald, maar toch)
Leuke zulke testen. Antwoorden waar je niets mee kan maar toch een keuze uit moete maken.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hele test sloeg nergens op. Je kreeg telkens 2 stellingen waar je uit moest kiezen en soms wist ik gewoon niet wat ik moest kiezen. Maar sommige dingen klopten wel aardig, maar ik had de test natuurlijk ingevuld met in mijn achterhoofd wat zij wilden horen.
Dan leg je iets verkeerd uit. En dan ligt d fout bij jezelf.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:35 schreef rival het volgende:
[..]
doet iedereen!
vraag: iemand begrijpt jouw uitleg niet, zelf niet na 10 keer uitleggen
uw reactie?
1: ik blijf geduld houden en probeer het nog een keer
2: godverdomme ben je dom ofzo? rot op!
iedereen denkt bij zichzelf 2, maar vult in 1
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.quote:
Misschien weet auto meer over dit soort testen. Dus auto hoe werken dit soort testen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan moeten ze die tests zodanig maken dat je ze niet kan sturen. Dit lag er gewoon erg dik bovenop.
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Precies.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:39 schreef Kluts het volgende:
Ja, eigenlijk hou je elkaar een beetje voor de gek.
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
Wat is het psychologisch nut van een dergelijke test eigenlijk? Ze dwingen je min of meer in een keurslijf, vaak is het kiezen uit twee zaken waarin je jezelf totaal niet kunt vinden, en iedereen met een beetje gezond verstand kiest - logisch - inderdaad de antwoorden die de werkgever graag wil zien.
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk dat de resultaten van die specifieke test bij een twijfelgeval doorslaggevend kunnen zijn. Als ik het verhaal van Kluts zo lees, heeft zij die test meer moeten maken omdat het onderdeel is van de procedure, dan dat de HR persoon nog geen beeld van haar had.
Oh, maar in grote lijnen klopt het ook wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:43 schreef Cuegirllie het volgende:
Je moet gewoon een goede middenweg kiezen. Met vragen als hoeveel geduld heb je bij uitleg kan je moeilijk zeggen: ik zeg dat ie op moet rotten!!
Maar verder moet je wel zorgen dat het karakterbeeld wel bij je hoort.
Zo'n simpel testje stelt geen reet voorquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:38 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:45 schreef Kluts het volgende:
Die test moest ik voor het gesprek maken. Ik heb heel open met hen over die test gepraat en zij kwam zelf ook met dingen waarvan ze dacht dat ze niet klopten.
Profielteksten moeten kort en krachtig zijn. Als het meteen vijf pagina's aan zweverige tekst is sla ik het meteen over.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:
Hoeveel waarde hechten de singles aan zulke vragenlijsten / profielteksten op datingsites?
Zelfs als het qua uiterlijk precies je type is?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef Q. het volgende:
Profielteksten moeten kort en krachtig zijn. Als het meteen vijf pagina's aan zweverige tekst is sla ik het meteen over.
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef tijnbrein het volgende:
Kluts waarneer krijg je te horen of je bent aangenomen?
Ik kijk meer naar de profieltekst dan de vragenlijsten.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, ok... Typisch eigenlijk, zo ga je als potentiële werkgever niet heel onbevangen meer zo'n gesprek in. Om het dan maar eens ontopic te schoppen:
Hoeveel waarde hechten de singles aan zulke vragenlijsten / profielteksten op datingsites?
Vooral dan! Dan is er iets mis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zelfs als het qua uiterlijk precies je type is?
En in hoeverre is jouw ervaring dat die tekst de persoon daadwerkelijk goed omschrijft?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:51 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kijk meer naar de profieltekst dan de vragenlijsten.
Succes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.
Zie het als een uitdaging!quote:
Spannend!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Deze week krijg ik te horen of ik op 2e gesprek mag.
Maar dat is niet wat ik vroeg. Zoals je zelf al zegt stelt het geen reet voor, dus wat is dan het nut ervan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
Zo'n simpel testje stelt geen reet voor
Bij een echte psychologische test filteren ze die zaken er uit (of naja, doen ze een poging) en stellen ze de stellingen niet zo zwart wit (zo komt het bij Kluts haar test over, hoe ze het omschrijft). Al blijven er altijd wel een paar inzitten, maar dat zijn dan de uitschieters en die halen ze er ook uit
Ik zou hier werkelijk geen antwoord op kunnen geven omdat ik het gewoon niet weet. Aangezien ik nog nooit iemand van zo'n site in het echt gesprokken heb. Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En in hoeverre is jouw ervaring dat die tekst de persoon daadwerkelijk goed omschrijft?
Nee, om haar zonder die lap tekst te lezen toch om je vinger te winden.quote:
Wat dat betreft sluit ik wel bij Q. aan. Hoe minder tekst, des te kleiner de kans dat er leugens of verfraaiingen van de werkelijkheid in staan!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zou hier werkelijk geen antwoord op kunnen geven omdat ik het gewoon niet weet. Aangezien ik nog nooit iemand van zo'n site in het echt gesprokken heb. Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.
Ik kom nooit op datingsites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:48 schreef automatic_ het volgende:
Dat is het altijd. Zelfs met wat ze vertellen als je de persoon wel in levende lijve ziet. Wat dat betreft moet je het niet lezen als de waarheid, maar proberen de persoon erachter te destilleren uit hoe ze ervoor kiezen zichzelf te presenteren. Zelfs als het een copy-paste is van een ander profiel, dan nog is het hun keuze.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef tijnbrein het volgende:
Je kan wel een beeld van een persoon krijgen aan de hand van een profiel maar of dat beeld overeen komt met de werkelijkheid is nog maar de vraag.
Ik denk al; ik zie gewoon mijn eigen tekstquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik kom nooit op datingsites.![]()
Maar ik zou er weinig waarde aan hechten, je moet maar afwachten of het ook allemaal echt zo is, en wat je verder zelf al zegt: Veel zaken zijn toch anders (sociaal wenselijk) of ze zetten het er zo neer dat je het anders kan interpreteren en daar kom je alleen maar achter als je de persoon spreekt
Maar helemaal geen tekst is ook niet goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat dat betreft sluit ik wel bij Q. aan. Hoe minder tekst, des te kleiner de kans dat er leugens of verfraaiingen van de werkelijkheid in staan!
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Maar helemaal geen tekst is ook niet goed.![]()
Waar moet een goede tekst voor een profielsite aan voldoen?
Dat maakt het dus moeilijk voor mij. Ik zie dat soort dingen dus niet.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is het altijd. Zelfs met wat ze vertellen als je de persoon wel in levende lijve ziet. Wat dat betreft moet je het niet lezen als de waarheid, maar proberen de persoon erachter te destilleren uit hoe ze ervoor kiezen zichzelf te presenteren. Zelfs als het een copy-paste is van een ander profiel, dan nog is het hun keuze.
"Hey, je bent een lekker wijf maar jammer van dat gedram op je profiel. Neuken?"quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, om haar zonder die lap tekst te lezen toch om je vinger te winden.
Dat valt best wel mee auto. Ik snap globaal wat jij bedoelt. En dat is voldoende toch.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:02 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik denk al; ik zie gewoon mijn eigen tekst
Maar goed; de vraag was van iemand anders hoorHaha.
&. over die psychologische testen; daar is langer over nagedacht, maar zo'n test krijg je nooit waterdicht, maar je kan wel bepaalde grenzen inbouwen. Wat vaak gedaan wordt, is dat men zegt; Het doel van deze test is "doel A', maar eigenlijk testen ze "doel B". Ga jij dus antwoord geven richting "doel A", dan hebben ze je zo door en halen ze je gegevens gewoon uit een onderzoek. Bij een persoonlijkheidstest is dit anders en houden ze, normaal, een slag om de arm.
ik ben vandaag slecht in uitleggen, zoals je al merkt![]()
![]()
Niks aan toe te voegen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.
Het is dus eigenlijk gewoon reclame maken voor jezelf. Je moet jezelf verkopen op een datingsite. En laat dat nu precies iets zijn waarin ik niet zo goed ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interesse wekken en uitnodigen tot een gesprek onder vier ogen. Dat is tenslotte uiteindelijk het enige wat bepaalt of de "klik" er is.
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:07 schreef Q. het volgende:
"Hey, je bent een lekker wijf maar jammer van dat gedram op je profiel. Neuken?"
Check. Check. Dat valt gelukkig te leren, zeker in schriftelijke vorm waar je de tijd ervoor kan nemen is dat redelijk snel te doen (in levende lijve ook, maar dat is lastiger).quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dus eigenlijk gewoon reclame maken voor jezelf. Je moet jezelf verkopen op een datingsite. En laat dat nu precies iets zijn waarin ik niet zo goed ben.
Control C, Control V ook goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"
Dat geeft de discussie die ik met Kluts had over wie nu het snelste de vingers gericht en doelmatig over een toetsenbord kon laten vliegen een geheel andere ladingquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
"Als je dit profiel in vijf minuten hebt getypt dan wil ik ook wel op een andere manier kennismaken met je vingervlugheid"
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Check. Check. Dat valt gelukkig te leren, zeker in schriftelijke vorm waar je de tijd ervoor kan nemen is dat redelijk snel te doen (in levende lijve ook, maar dat is lastiger).
Die ander natuurlijk, zonder jouw foto gezien te hebben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.
Dan moet je hetzelfde profiel nemen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk een keer iets gaan proberen. Eerst maak ik een profiel aan met mij eigen foto enzo. Daarna maak ik een soort gelijk profiel aan met een foto van iemand anders. En dan kijken wie er meer reacties krijgt.
Dat is lang geleden, dat je het nog weet!quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat geeft de discussie die ik met Kluts had over wie nu het snelste de vingers gericht en doelmatig over een toetsenbord kon laten vliegen een geheel andere lading.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die ander natuurlijk, zonder jouw foto gezien te hebben.
Dat is ook precies de bedoeling. Gewoon twee dezelfde profielen alleen een verschillende foto's. En dan kijken welk profiel er meer reacties krijgt.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet je hetzelfde profiel nemen.
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.quote:
Er stond pas een artikel in de krant dat spelfouten de grootste afknappers zijn op datingsites.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
een profiel aan met mij eigen foto enzo.
Sterker nog, reken er op dat er na verloop van tijd iemand contact met jou opneemt (mits je voor het andere profiel de knappere foto genomen hebt) om jou te beschuldigen van plagiaat. Zelfs als duidelijk te zien is dat jij er zelf twee dagen eerder mee wasquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.
Of hij kiest juist dit:quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg, dat profiel met die andere foto gaat meer reacties krijgen. Uiteraard kies je daar een foto van zo'n knappe vent dat de dames het prima vinden.
Ik koester al onze gesprekkenquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:17 schreef Kluts het volgende:
Dat is lang geleden, dat je het nog weet!
Maar nu je het zegt, ja!![]()
Nee, gewoon een normale foto. Misschien wil jij, je foto ter beschikking stellen voor dit experiment?quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En gegeven dat iedereen het doet en niemand zo perfect is als ze schetsen, stel je jezelf op achterstand door eerlijk te zijn. Soms is het leven zo mooiquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:23 schreef dawg het volgende:
Iedereen doet zich altijd beter voor dan dat hij of zij is. Vooral op internet is het makkelijk een beeld over jezelf naar buiten toe te presenteren.
Smooth, maken jullie aantekeningen heren?quote:
Oh, dan heb ik pech denk ik. Want ik maak nog al eens een spelfout hier en daar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Er stond pas een artikel in de krant dat spelfouten de grootste afknappers zijn op datingsites.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |