ben trots op jequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:34 schreef Milou__ het volgende:
ik meld me
heb nju al een hele toffe foto van mij en een collega gevondenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:36 schreef PieterBas het volgende:
Ik doe sowieso vrij weinig met mijn hyves en facebook profiel
quote:
als ze leukl genoeg zijn... en gister waren we toch foto's aan het terug halen... dus waarom niet deze best leuke foto... behalve dat ik een beetje overbelicht benquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Milou__ het volgende:
Sinds wanneer spam jij hier foto's van jezelf dan?
Vitamine A nodig?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:39 schreef Milou__ het volgende:
Sinds wanneer spam jij hier foto's van jezelf dan?
Oh okequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
als ze leukl genoeg zijn... en gister waren we toch foto's aan het terug halen... dus waarom niet deze best leuke foto... behalve dat ik een beetje overbelicht ben
Je geeft lichtquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
als ze leukl genoeg zijn... en gister waren we toch foto's aan het terug halen... dus waarom niet deze best leuke foto... behalve dat ik een beetje overbelicht ben
ik ben bleekquote:
Ik stiekem ook hoorquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben bleeken geef een beetje licht....
Ik heb ook een aantal toffe foto's gevonden.. waar ik getagged in ben.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:36 schreef Californium het volgende:
[..]
heb nju al een hele toffe foto van mij en een collega gevonden
zonnebankquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik stiekem ook hoor. Moet weer eens een beetje onder de zonnebank, zodra de veren weer teruggeplaatst zijn.
aldus mijn fotoboekquote:Ik gluurde maar nu ga ik even fappen, ook ik heb als man mijn behoeftes!
Brits hequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:44 schreef Californium het volgende:
[..]
ik ben bleeken geef een beetje licht....
ik pas hier perfectquote:
ik heb je toegevoegd hoorquote:
True, al is RickoKun ook een volslagen debielquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
Die kerels hier zijn echt wanhopig![]()
[..]
aldus mijn fotoboek
Dat is zooo foutquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:51 schreef Puala het volgende:
Die kerels hier zijn echt wanhopig![]()
[..]
aldus mijn fotoboek
poepedoosjequote:Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
had niets anders verwacht poezeliewoezelie
Ik let niet op namenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True, al is RickoKun ook een volslagen debielHeb je technojunk al in je fobo gehad?
-edit- Ja dus zie ikKoning is dat toch
Dat dusquote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ik hou er zo van als je me strontkutje noemt
Ga je gangquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef PieterBas het volgende:
Nog even en we kunnen een SES SC facebook pagina opstarten
Hebben we al een hyves pagina?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef PieterBas het volgende:
technojunk is een fenomeenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik let niet op namen![]()
vind ze alleen kansloos
Link!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef PieterBas het volgende:
nee nog nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Hebben we al een hyves pagina?
quote:
Aha.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
technojunk is een fenomeenPost bij elke vrouw iets van 'hoi lueke fobo we hebbne een hopo intereses gemene, zulen we msn'ne?
![]()
' Ofzoiets
Ik heb er ook jaren lang last van gehad jaquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:06 schreef Puala het volgende:
[..]
Aha.
Dit doet me dus echt denken aan al die nerdjes van schoolDie zeggen dat alleen gewoon face-to-face tegen je
Whehe, jij, okequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er ook jaren lang last van gehad jaVan die opdringerige jongens, bah
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe, jij, oke![]()
4 dagen school, 6 liefdesverklaringen
hoiquote:
oh, dat was nou net wat ik het fijnste vondquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb er ook jaren lang last van gehad jaVan die opdringerige jongens, bah
* ziet een kastdeur open staanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
oh, dat was nou net wat ik het fijnste vond
jahquote:
leukquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Californium het volgende:
hoe vind je mij op de foto met mijn collega hosti
Is de rest zo lelijk?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Whehe, jij, oke![]()
4 dagen school, 6 liefdesverklaringen
wel he! ik ben nog witter dan normaalquote:
ik was het pispaaltje van de middelbare school en eerlijk is eerlijk... ik was ook niet de knapste met mijn achne neequote:
Whehehe, samen zijn wij dan ook de witste mensen op aardequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef Californium het volgende:
[..]
wel he! ik ben nog witter dan normaalmaar degene die de foto maakte, wilde ook een foto van ons 2 maken maar elke keer was ik te wit op de foto
wel hequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Whehehe, samen zijn wij dan ook de witste mensen op aarde
Maar overbelichting suckt sowieso, toch wel een leuke foto
Op het Liemerssssquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Californium het volgende:
[..]
ik was het pispaaltje van de middelbare school en eerlijk is eerlijk... ik was ook niet de knapste met mijn achne neenu is het gelukkig een beetje bijgetrokken en ben ik tevreden met mezelf
liefdesverklaringen naar 1 dag![]()
Ach jij kan met Carnaval en Halloween tenminste zonder al te veel moeite als spook gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:15 schreef Californium het volgende:
[..]
wel hewitter dan wit
jij kleurt iig nog wat in de zomer
ik niet
![]()
jahquote:
zomerquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach jij kan met Carnaval en Halloween tenminste zonder al te veel moeite als spook gaan
Zomer*zucht*
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:17 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]snel dichtdoen.. anders ontsnappen de monsters
quote:Beste Bart,
Hartelijk dank voor de aanvraag van een HTC Touch HD NL black Route66 EUR Data in combinatie met een Verlenging Relax Web 300 (2 jaar) op het netwerk van T-Mobile.
Oeh, dan zal het aantal liefdesverklaringen nog wel toenemen...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben het enige meisje in mijn leerjaar.
Same herequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:18 schreef Californium het volgende:
[..]
jahde ergste jaren van mijn leven daarop doorgebracht
niets mis met de school verder
Geen idee, wil er ook nog niet over na denken eigenlijk.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:21 schreef OA het volgende:
[..]
Oeh, dan zal het aantal liefdesverklaringen nog wel toenemen...
Lente is geen 'geen jassen op de fiets'quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
zomerlente
o en minnie mouse![]()
Ach lul niet, vind je amaal hastikke leuk johquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, wil er ook nog niet over na denken eigenlijk.
dat is pas een trut jahquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Same here![]()
Daar werken ook echt de verschrikkelijkste leraren
Mevr. Gluckner
soms welquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lente is geen 'geen jassen op de fiets'
ik las anaalquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach lul niet, vind je amaal hastikke leuk joh
Whehe, wat zullen de hormonen door de klaslokalen gierenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef Puala het volgende:
[..]
Geen idee, wil er ook nog niet over na denken eigenlijk.
Nou euhm, eigenlijk niet nee. Ze weten namelijk niet wat ze wel en niet kunnen doen. Vorig jaar zaten ze ook gewoon echt aan me en daar zit ik dus niet op te wachtenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:23 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach lul niet, vind je amaal hastikke leuk joh
quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:20 schreef Californium het volgende:
[..]
tis maar wat je wilt lezen....zullen wij samen anaal doen
Fijn. De hormonen gieren hier op Fok al rond me kop dan daar ook nog isquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, wat zullen de hormonen door de klaslokalen gieren
Fuck dat, gewoon in de eerste week ff wat ass kicken, weten ze meteen hoe het zitquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Nou euhm, eigenlijk niet nee. Ze weten namelijk niet wat ze wel en niet kunnen doen. Vorig jaar zaten ze ook gewoon echt aan me en daar zit ik dus niet op te wachten
erg freudiaansquote:
ik had m al onder mijn ctr V staanquote:
deugnietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:27 schreef Californium het volgende:
[..]
ik had m al onder mijn ctr V staanje was me net voor
Dan zit ik straks geschorst thuisquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Fuck dat, gewoon in de eerste week ff wat ass kicken, weten ze meteen hoe het zit
als ze aan je zitten is alles geoorloofd... ik geef mannen ook een knal als ze aan me zitten....quote:
Nah joh, niet meteen dodelijk verwonden, een welgeplaatste kick in 'the shit' werkt goedquote:
weet ik tochquote:
Hier zitten ze tenminste niet aan je...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:26 schreef Puala het volgende:
[..]
Fijn. De hormonen gieren hier op Fok al rond me kop dan daar ook nog is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |