Dex is zeker een stomme rukker, ik snap niet dat Noud hem geen knal voor zijn bek gaf. Maxime daarentegen mag ik wel, een manipulatieve vrouw die aan Ludo's kant staat nota bene en nooit romantisch bij hem betrokken kan raken, een bondgenoot voor het levenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Raar einde, zeker voor zo'n personage dat er al ik weet niet hoelang in zit. En stom dat het zo nep was van Ronja
En stomme Dex en stomme Maxime. Ik mag Maxime echt niet
Ik heb die scène eigenlijk anders geïnterpreteerd.quote:
Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:52 schreef Franubiz het volgende:
Hoe dan Frey?
Ja, je kunt het niet met zekerheid zeggen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 21:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik persoonlijk twijfelde, Nick klonk aan de ene kant lichtelijk spottend, maar hij was volgens mij wel oprecht blij dat Jack Janine had gered, ook dat schouderklopje is heel typisch.
Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 23:15 schreef Zinedinho het volgende:
Goh, ze zou wel hard geraakt zijn door die auto die 6 k/m per uur reed.
Dat dat vantevoren is ingezongen kan ik nog inkomen, maar ik zat eraan te twijfelen of het wel haar stem was.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 22:39 schreef alors het volgende:
Dat van Ronja was misschien wel van tevoren ingezongen, geluid doen ze vaak pas achteraf bij opnames, zeker als het door alles scenes heen moet lopen. Maar ik vond het wel als haar stem klinken, dus waarom zou ze het niet zijn?
Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijdingquote:Op zaterdag 24 januari 2009 00:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Inderdaad, die bestuurder stond nog in te laden aan het begin van de straat, zo een auto komt in dat korte stukje op zo een weg echt niet harder dan 50 km/h en die vent remde nog zeker een meter of 5 dus Anita is misschien met 20 of 30 aangereden. Dit zou je technisch gezien moeten overleven, deze snelheid wordt daarom ook gehandhaafd op woonerven.
Nu je het zegt, dit is inderdaad weer een flinke misser
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:14 schreef Michellee het volgende:
[..]
Ze zag er anders ook wel erg "heel" uit voor iemand die is overleden aan een aanrijding![]()
Maar ach...ze is weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xmlJij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zaterdag 24 januari 2009 21:28 schreef Frey het volgende:Hier snap ik dan weer niks vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie hier promo voor volgende week:
http://www.rtl.nl/compone(...)_01_09.avi_plain.xml
![]()
Ik ben het uiteraard wederom met je eens. Ik heb me even ingelezen en denk dat we Jack niet als een volle slechterik moeten zien maar juist als de zwarte ridder uit de van Houten clan, een speling op Ludo. Hij is weliswaar de derde generatie van Houten/Hoogendoorn maar heeft een ander karakter. Zo zet ieder zo zijn eigen personage neer. Opkomend voor het goede is het meer een held dan wat dan ook. Dat neemt niet weg dat hij geen succes kan klaarspelen. Wij ervaren de dood van René te snel omdat er geen interactie plaatsvond maar in dusdanige situatie geen ander alternatief. Jack is een man van weinig woorden, wellicht zijn persoonlijke charme.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 22:39 schreef nWo4Life het volgende:
Ik vind alle ontwikkelingen niet zo spectaculair eigenlijk. René ging me wel iets te simpel dood, al was de ontvoering van Janine wel weer enigszins spannend, op de vreemde dingen tussendoor na. Ik ben niet van mening dat Jack nu ineens slechterikwaardig is geworden. Helemaal niet zelfs, hij is gewoon een zogenaamde held. Het was mooier geweest als hij lachend of woedend gezegd had dat hij René zou laten boeten en hem meteen had neergeschoten voor de lol en dan had geclaimd dat het zelfverdediging was geweest. De confrontatie tussen Nick en Jack was inderdaad best goed gedaan.
De dood van Anita daarentegen.... Dit kan zeker in het echt voorkomen, maar ik vind het veel te simpel voor dit jarenlange personage. Ze is de laatste jaren zo misbruikt geworden. De echte Anita hebben nieuwe fans nauwelijks gezien. En bovendien hadden ze hier een mooie verhaallijn van kunnen maken met die HIV-besmetting. Daar komt nu dus ook helemaal niets meer van. Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn, maar ik mis wel de mooie emotionele scènes. Nu is ze, net als Dorothea, ineens dood en gaat iedereen zes weken staan janken. Doe dan maar een waardig sterfbed, zoals bij Sylvia. Dat had dit personage verdiend. Maar goed, net als die liedjes elke keer doen de schrijvers van GTST weinig goed tegenwoordig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |