Dan had ik het me nog kunnen voorstellen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Elegy het volgende:
[..]
Veetransporten enkele reis naar Polen misschien?
Spannend!!! Succes!!!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Binnen 48 uur een nieuwe Haagse bewoner
woei! leuk en succes de aankomende uren1quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Binnen 48 uur een nieuwe Haagse bewoner
quote:
Liegen?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@koploper; bij mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk. Je gaat ergens anders werken, je weet de werkgever, je weet de functie, het contract ligt klaar ter ondertekening maar je wist nog niet je salaris? Ik zeg niet dat je liegt want dat weet ik niet maar het lijkt mij zo sterk dat jij aangeeft ergens te zullen gaan werken (er is zelfs een contract dus je personalia etc heb je reeds gegeven) maar je weet niet wat je zal gaan verdienen? Komt bij mij als vaag over. Ik zou nergens een toezegging doen om ergens te gaan werken mits ik exact wist wat ik ga verdienen, wat zijn de extra's, is er een 13e maand, bij wie loopt het pensioen , hoe hoog is de opbouw en nog meer van dat soort (financiële) zaken. Wellicht kun je nog wat meer uitleg geven?
En ik zou je 'underscript' even aanpassen
EDIT: ik heb je posts nog eens doorgelezen en maak op dat er wel over geld is gesproken, immers ligt het CAO lager dan wat ze eerder hebben aangegeven? Maakt dan an sich niets uit, immers zal jij verdienen wat de afspraak is, ook al is dat hoger dan wat de CAO voorschrijft.
En dit!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef knnth het volgende:
Success A_A!
Ja dat woordje liegen was echt een foute woordkeuzequote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Liegen?
Over al die zaken is al gesproken, pensioen is nog niet ter sprake gezien ik nog geen 25 ben. Op dat gesprek is ook naar voren gekomen, X bedrag zal ik gaan verdienen. Helaas blijkt nu dus ineens dat in een CAO/kopie van een contract/arbeidsovereenkomst dat ik per post opgestuurd heb gekregen (Weet niet precies hoe dat allemaal heet, zo vaak heb ik dit nog niet gedaan.
) dat ik niet X, maar Y ga verdienen. Een totaal ander bedrag dan in het gesprek naar voren is gekomen. Iets meer dan 20% minder op het totale maandsalaris, dus we praten hier niet over 50 euro meer of minder.
Hoop dat het zo duidelijker voor je is.
Oh, en mijn signatuur slaat niet op mij, dus ik zie geen reden toe die te moeten aanpassen.
Het eerst volgende gesprek is echter al het aanstellingsgesprek. Dus ik moet op de een of andere manier de personen te pakken zien te krijgen waarmee ik heb gesproken en degene die de arbeidsovereenkomst heeft opgesteld, voor die datum. Vandaag waren ze beiden niet aanwezig, ik zou door iemand anders worden teruggebeld die er ook verstand van had, dat is helaas ook niet gebeurd. Maandag maar weer eens proberen.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ja dat woordje liegen was echt een foute woordkeuze:), niet verkeerd bedoeld overigens.
Nu is het inderdaad een stuk duidelijker, er is dus reeds gesproken over een bedrag en dat blijkt nu, na het binnenkrijgen van het 'contract' anders te zijn. Dan is het vrij simpel, of je accepteert het (ik weet niet wat je kwalificaties zijn maar als je elders meer kunt verdienen .....) of niet. Uiteraard moet je gewoon even in je volgende gesprek even aangeven dat de bedragen niet overeenkomen, wellicht heeft de administratie een fout gemaakt. Kan ik mij goed voorstellen want ook bij het bedrijf waar ik werk moet je goed opletten of alles wel altijd klopt.
Hoezo, heb je een klus?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Walter-Ego het volgende:
Wordt je mensenhandelaar, koploperkopper?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |