abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65347110
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 15:31 schreef Elegy het volgende:

[..]

Veetransporten enkele reis naar Polen misschien?
Dan had ik het me nog kunnen voorstellen. Maar het is voor 1 van Nederlands grootste en oudste bedrjiven, waarbij logistiek eigenlijk een secundaire taak van mijn werk zal zijn.

Ik heb alweer te veel gezegd.

Brb.

Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  vrijdag 23 januari 2009 @ 15:36:57 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65347187
Dat je niet paranoïde bent, betekent niet dat ze niet achter je aan zitten hè

REN REEEEENNNNNN!!!!!!!111!!!!!einz!!11
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65347386
Schopje BNW

vrijdag 23 januari 2009 @ 15:49:33 #104
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65347605
Meneer Koploperkopper! Open maken die deur, in naam van de Koningin!
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_65348045
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:08:20 #106
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65348284

Resistance is futile, human!
pi_65348453
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:27:01 #108
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65348760
Het was leuk je gekend te hebben, Koploperkopper. We zullen je missen!
pi_65348830
pi_65349005
Binnen 48 uur een nieuwe Haagse bewoner
pi_65349052
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
Spannend!!! Succes!!!
je moet gewoon LE-ZEN | If you had one chance, one opportunity, to seize everything you ever wanted, in one moment. Would you capture it? Or just let it slip?
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:47:25 #112
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_65349104
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:40 schreef admiraal_anaal het volgende:
woei! leuk en succes de aankomende uren1
  vrijdag 23 januari 2009 @ 16:49:47 #113
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_65349158
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:29 schreef Koploperkopper het volgende:
[ afbeelding ]
!

Succes A_A! Wel de pics posten hè?
pi_65349167
Succes met de kleine! Komen er nog geboortekaartjes hier voor kraambezoek?
Just being curious.. ofzo
pi_65349202
@koploper; bij mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk. Je gaat ergens anders werken, je weet de werkgever, je weet de functie, het contract ligt klaar ter ondertekening maar je wist nog niet je salaris? Ik zeg niet dat je liegt want dat weet ik niet maar het lijkt mij zo sterk dat jij aangeeft ergens te zullen gaan werken (er is zelfs een contract dus je personalia etc heb je reeds gegeven) maar je weet niet wat je zal gaan verdienen? Komt bij mij als vaag over. Ik zou nergens een toezegging doen om ergens te gaan werken mits ik exact wist wat ik ga verdienen, wat zijn de extra's, is er een 13e maand, bij wie loopt het pensioen , hoe hoog is de opbouw en nog meer van dat soort (financiële) zaken. Wellicht kun je nog wat meer uitleg geven?

En ik zou je 'underscript' even aanpassen

EDIT: ik heb je posts nog eens doorgelezen en maak op dat er wel over geld is gesproken, immers ligt het CAO lager dan wat ze eerder hebben aangegeven? Maakt dan an sich niets uit, immers zal jij verdienen wat de afspraak is, ook al is dat hoger dan wat de CAO voorschrijft.
pi_65349695
Success A_A!
pi_65349767
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 16:51 schreef Ronnie_bravo het volgende:
@koploper; bij mij is het nog steeds niet helemaal duidelijk. Je gaat ergens anders werken, je weet de werkgever, je weet de functie, het contract ligt klaar ter ondertekening maar je wist nog niet je salaris? Ik zeg niet dat je liegt want dat weet ik niet maar het lijkt mij zo sterk dat jij aangeeft ergens te zullen gaan werken (er is zelfs een contract dus je personalia etc heb je reeds gegeven) maar je weet niet wat je zal gaan verdienen? Komt bij mij als vaag over. Ik zou nergens een toezegging doen om ergens te gaan werken mits ik exact wist wat ik ga verdienen, wat zijn de extra's, is er een 13e maand, bij wie loopt het pensioen , hoe hoog is de opbouw en nog meer van dat soort (financiële) zaken. Wellicht kun je nog wat meer uitleg geven?

En ik zou je 'underscript' even aanpassen

EDIT: ik heb je posts nog eens doorgelezen en maak op dat er wel over geld is gesproken, immers ligt het CAO lager dan wat ze eerder hebben aangegeven? Maakt dan an sich niets uit, immers zal jij verdienen wat de afspraak is, ook al is dat hoger dan wat de CAO voorschrijft.
Liegen?

Over al die zaken is al gesproken, pensioen is nog niet ter sprake gezien ik nog geen 25 ben. Op dat gesprek is ook naar voren gekomen, X bedrag zal ik gaan verdienen. Helaas blijkt nu dus ineens dat in een CAO/kopie van een contract/arbeidsovereenkomst dat ik per post opgestuurd heb gekregen ( Weet niet precies hoe dat allemaal heet, zo vaak heb ik dit nog niet gedaan. ) dat ik niet X, maar Y ga verdienen. Een totaal ander bedrag dan in het gesprek naar voren is gekomen. Iets meer dan 20% minder op het totale maandsalaris, dus we praten hier niet over 50 euro meer of minder.

Hoop dat het zo duidelijker voor je is.

Oh, en mijn signatuur slaat niet op mij, dus ik zie geen reden toe die te moeten aanpassen.
pi_65349781
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:09 schreef knnth het volgende:
Success A_A!
En dit!
pi_65350012
admiraal anaal wat leuk! Ben superbenieuwd ! Succes voor jullie drie !
pi_65352288
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 17:12 schreef Koploperkopper het volgende:

[..]

Liegen?

Over al die zaken is al gesproken, pensioen is nog niet ter sprake gezien ik nog geen 25 ben. Op dat gesprek is ook naar voren gekomen, X bedrag zal ik gaan verdienen. Helaas blijkt nu dus ineens dat in een CAO/kopie van een contract/arbeidsovereenkomst dat ik per post opgestuurd heb gekregen ( Weet niet precies hoe dat allemaal heet, zo vaak heb ik dit nog niet gedaan. ) dat ik niet X, maar Y ga verdienen. Een totaal ander bedrag dan in het gesprek naar voren is gekomen. Iets meer dan 20% minder op het totale maandsalaris, dus we praten hier niet over 50 euro meer of minder.

Hoop dat het zo duidelijker voor je is.

Oh, en mijn signatuur slaat niet op mij, dus ik zie geen reden toe die te moeten aanpassen.
Ja dat woordje liegen was echt een foute woordkeuze :), niet verkeerd bedoeld overigens.
Nu is het inderdaad een stuk duidelijker, er is dus reeds gesproken over een bedrag en dat blijkt nu, na het binnenkrijgen van het 'contract' anders te zijn. Dan is het vrij simpel, of je accepteert het (ik weet niet wat je kwalificaties zijn maar als je elders meer kunt verdienen .....) of niet. Uiteraard moet je gewoon even in je volgende gesprek even aangeven dat de bedragen niet overeenkomen, wellicht heeft de administratie een fout gemaakt. Kan ik mij goed voorstellen want ook bij het bedrijf waar ik werk moet je goed opletten of alles wel altijd klopt.
pi_65352528
Dat laatste klopt wel wat je zegt Ronnie . Ik heb nog steeds geen zekerheid over mijn huidige en mijn nieuwe functie na mei dit jaar . En dan werk ik er al een derde van mijn leven !
Als ik op straat sta mag ik dan alsnog bij jullie clubje solliciteren?
pi_65352993
Wordt je mensenhandelaar, koploperkopper?
pi_65353758
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 18:49 schreef Ronnie_bravo het volgende:

[..]

Ja dat woordje liegen was echt een foute woordkeuze :), niet verkeerd bedoeld overigens.
Nu is het inderdaad een stuk duidelijker, er is dus reeds gesproken over een bedrag en dat blijkt nu, na het binnenkrijgen van het 'contract' anders te zijn. Dan is het vrij simpel, of je accepteert het (ik weet niet wat je kwalificaties zijn maar als je elders meer kunt verdienen .....) of niet. Uiteraard moet je gewoon even in je volgende gesprek even aangeven dat de bedragen niet overeenkomen, wellicht heeft de administratie een fout gemaakt. Kan ik mij goed voorstellen want ook bij het bedrijf waar ik werk moet je goed opletten of alles wel altijd klopt.
Het eerst volgende gesprek is echter al het aanstellingsgesprek. Dus ik moet op de een of andere manier de personen te pakken zien te krijgen waarmee ik heb gesproken en degene die de arbeidsovereenkomst heeft opgesteld, voor die datum. Vandaag waren ze beiden niet aanwezig, ik zou door iemand anders worden teruggebeld die er ook verstand van had, dat is helaas ook niet gebeurd. Maandag maar weer eens proberen.
quote:
Op vrijdag 23 januari 2009 19:14 schreef Walter-Ego het volgende:
Wordt je mensenhandelaar, koploperkopper?
Hoezo, heb je een klus?
pi_65353901
Ken t gevoel een beetje monstertje Vandaag voortgangsgesprek gehad @ werk, ze waren erg positief over me, maar mijn werk is projectgebonden.. Tot week 10 ben ik nog bezig bij dit project, maar daarna wordt t afbouwen omdat ik dan met opleveringen begin. Als er dan geen nieuwe proecten lopen zou t voor mij ook zomaar op kunnen houden
Just being curious.. ofzo
pi_65354062
Het is inderdaad een beetje onzeker gevoel. Nu ben ik ervan overtuigd dat ik zo een nieuwe baan heb, al zijn het maar tijdelijke baantjes . Maar ik vind het hebben van een vaste baan toch wel belangrijk.
Jij deed iets met huizen he Qrious?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')