Een reactie van vanmorgen, en niemand maakt een dubbelzinnig grapje over een muts. Nivo valt me tegen hier vandaagquote:Op dinsdag 27 januari 2009 11:01 schreef melanie_the_miss het volgende:
vanochtend toen ik om 8uur naar fitness ging op de fiets waarbij het zadel vol ijs zat vond ik het redelijk koud.
Tja sinds het nieuwe jaar gedraag ik me volwassenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 14:37 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Een reactie van vanmorgen, en niemand maakt een dubbelzinnig grapje over een muts. Nivo valt me tegen hier vandaag
nog 25 nachtjes slapenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat lekker weekend in duitsland skien
ik dus eind Feb naar Les Sybelles & de dutchweek naar Val thorensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:56 schreef ook_gek het volgende:
ik ga komende weekend al.
En wie weet nog ergens eind feb
Val Thorens staat gepland voor aankomende kerstquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ik dus eind Feb naar Les Sybelles & de dutchweek naar Val thorens
Zoveel zin inecht niet gezond meer
Waar ga je heen? Een groep vriendinnen van mij gaat ook dit weekend. Ook in Duitsland. Misschien moet ik ze alvast waarschuwenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 16:14 schreef ook_gek het volgende:
* ook_gek gaat lekker weekend in duitsland skien
FF serieus....quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:47 schreef zeemonster het volgende:
Wat kan het af en toe ontzettend druk op mijn werk zijn zeg. Ben gewoon blij dat ik lekker op de bank zit nu en ben even niet van plan er af te gaan
.
quote:
Waarom heb ik pas vandaag mijn jaaroverzicht + loonstrookje binnen terwijl de rest ze al had? Harder werken dusquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:32 schreef zeemonster het volgende:
[..]
Serieus jaOok ik werk ...Zelfs zo hard ,dat ik vaak langer blijf zitten dan nodig (
moet wat doen voor mijn bonus
) .
En daarnaast als ik niet werk , krijg jij geen salaris aangezien ik de betalingen uitvoer.
Ah ok, tja dan blijven de dikke salarissen liggenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 19:54 schreef zeemonster het volgende:
Er waren wat issues over bepaalde lonen (althans hoe het op het strookje stond) en die moesten bij mister Finance blijven liggen , dus dat kan kloppen dat sommige hem later kregen .
Ik heb hem zelf ook nog niet kan ik je vertellen .
Je krijgt meer dan dat je verdient inderdaad , ik zal het morgen aankaarten.
winterberg nog watquote:Op dinsdag 27 januari 2009 17:42 schreef XL het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Een groep vriendinnen van mij gaat ook dit weekend. Ook in Duitsland. Misschien moet ik ze alvast waarschuwen
22 tm 26, maar ze zitten niet in Winterberg. Ook niet bij Winterberg in de buurt.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
winterberg nog wat![]()
Hoe oud zijn die vriendinnen![]()
ik heb een blauwe kip op me kop. Als ze me spotten met die kip op en ze weten me op de foto vast te leggen geef ik hun een drankje
Sauerland?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
winterberg nog wat![]()
Hoe oud zijn die vriendinnen![]()
ik heb een blauwe kip op me kop. Als ze me spotten met die kip op en ze weten me op de foto vast te leggen geef ik hun een drankje
uhuquote:Op dinsdag 27 januari 2009 21:58 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Sauerland?
Hoi allemaal trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |