quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Welke debiel gaat er dan ook voor nutteloze opties op een gratis online forum betalen?
quote:
Wil je er over praten??quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Twijfelen is voor homo's
Nou ok, dan neem ik geen bitterballen mee.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:24 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Als ik jou een beetje goed inschat blijft het niet bij praten
Ah zo doe je het. Bitterballen met GHB.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nou ok, dan neem ik geen bitterballen mee.![]()
Als het zo moet.
Alleen bij jou.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:27 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ah zo doe je het. Bitterballen met GHB.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:10 schreef feelsgoodman het volgende:
Welke debiel gaat er dan ook voor nutteloze opties op een gratis online forum betalen?
Nee duh! Tuurlijk zie jij het probleem niet, jij hebt een full-abonnementquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:29 schreef nuget het volgende:
[..]
![]()
ach, het kost bijna niks... en je helpt fok een handje dusuuuuh.. ik zie het probleem niet echt.
ik ook niet, wist ff niets anders te postenquote:
Ik ook niet dus ik denk ik maak er een topic over!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:38 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ook niet, wist ff niets anders te posten
Ik heb ze al.quote:
Abonnee van haar, iedere maand nieuwe foto`squote:
Ik ben ook abonnee van haar, alleen ik ben niet zo tevreden over de kwaliteit van de toupetjes.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:05 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Abonnee van haar, iedere maand nieuwe foto`s
daar ben ik dan wel over te spreken, maar de klantenservice is zo slecht bereikbaar.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:09 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik ben ook abonnee van haar, alleen ik ben niet zo tevreden over de kwaliteit van de toupetjes.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik schijn ook de 999.999ste bezoeker te zijn
Dat was ik ook.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:16 schreef MikeyMo het volgende:
Ik schijn ook de 999.999ste bezoeker te zijn
Serieus? Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:28 schreef Juicyhil het volgende:
Gisteren 1tje met m`n bonus kaart gespaard.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |