Speciale actie: bij aankoop van een zak aardappelen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:52 schreef Silenus het volgende:
Ik heb Jeroen Verhoeven dubbel, 2 x 103 kilo.
Logo van FCUquote:Op woensdag 21 januari 2009 01:43 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik heb er vijf, gert-jan verbeek , marco van basten, joonas kolka, een gast van willem 2 en het logo van utrecht en dat in een zakje
ik ben er mee gestopt na seizoen 1989/90 aangezien ik na het kopen van tig pakjes wel alle zilveren plaatjes van het Winnende elftal van '88 dubbel had, maar geen André Stafleu van Haarlem (die naam zit daarom nog steeds in mijn kopquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:31 schreef -Schorpioen- het volgende:
2 dubbele al !!
Mendez en Velhuizen.
Voetbal plaatjes sparen is old-school !!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Het is wachten op van Bronckhorst in Amsterdam en Suarez in Rotterdam.
Zit die er serieus nog tussen?quote:
quote:Op woensdag 21 januari 2009 12:30 schreef Rucebo het volgende:
Krijg vrijdag m'n eerste zakjes, hopelijk veel PSV'ers...
Preciesquote:Op woensdag 21 januari 2009 12:39 schreef Silenus het volgende:
[..]
Tot die tijd heb je nog genoeg vreten in huis bedoel je?
Ik heb zelfs al het plakboek gekochtquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:01 schreef Maravilla het volgende:
Rutjes
Als er mensen zijn die echt sparen dan heb ik inmiddels een zakje of 12 liggen.
aanvallende en verdedigende puntenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat zijn die getalletjes rechtsonderin?
1.99quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:23 schreef Rumille het volgende:
En hoe duur is die DVD? Die wil ik wel hebben misschien.
Bijvoorbeeld, maar als spelers die het hele seizoen in de basis staan er niet eens tussen zittenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:42 schreef J.Herrer het volgende:
Wie wil er nou een plaatje van Lazonic of Dsudzak
Moet je zeker eerst betalen en daarna krijg je pas het geld terug.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Maravilla het volgende:
1.99!
"Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!"
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:46 schreef Maravilla het volgende:
[..]
1.99!
"Wil je gratis 2 maanden Eredivisie Live ontvangen? Koop dan vanaf maandag 26 januari voor slechts 1.99 euro de DVD 'Eredivisie. De hoogtepunten.' Bij de DVD ontvang je een unieke actiecode waarmee je je op www.eredivisielive.nl/ah of via 0909-0101 (0.10 ct. p/m) kunt aanmelden voor 2 maanden gratis Eredivisie Live!"
Je kunt ze ook in je Dreamteam plakken hequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb van Dijk en de Roover dubbel, wie wil er ruilen?
Nee, je moet zelf opzeggen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:16 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Moet je zeker eerst betalen en daarna krijg je pas het geld terug.
Ik heb Mendez en Veldhuizen voor jequote:Op woensdag 21 januari 2009 15:47 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik heb van Dijk en de Roover dubbel, wie wil er ruilen?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Speciale actie: bij aankoop van een zak aardappelen.
Lurling hangt nota bene in een hokje aan de voet van de Martinitoren...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens in het kader "Lekker slim weer" In Groningen hangen de bushokjes vol met Posters van Anthony Lurling, Gerald Sibon (Heerenveen) en Kenneth Perez (FC Twente) in het kader van de Albert Heyn eredivisieplaatjes actie. Het is wachten op van Bronckhorst in Amsterdam en Suarez in Rotterdam.
Zit die er ook nog bijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik heb Hans Westerhof... wie wil hebben?
De nostalgiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
Vandaag maar zo'n boekje gekocht bij AH
Voetbal plaatjes sparen op je 26e
Laatste keer dat ik voetbal plaatjes spaarde was in groep 7/8 tijdens het WK 94quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
De nostalgie
Een van mijn F'jes is ze aan het sparen, en ik krijg de Sparta plaatjes zei ie vandaag![]()
Dure lunch heb jijquote:
En dan nog maar vijf pakjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:27 schreef Silenus het volgende:
Zo, vandaag 5 pakjes gekregen bij de boodschappen! De lading van de klant voor je krijgen en een beetje lullen met de cassière doet wonderen. Heb nu wel Yuri Cornelisse dubbel.
Pas maar op dat ie niet ontploft in je broekzak.quote:
Is je plaatje al paar keer op de grond gevallen?quote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:07 schreef Mascleta het volgende:
[..]
Is je plaatje al paar keer op de grond gevallen?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:03 schreef Strooper het volgende:
[..]
Pas maar op dat ie niet ontploft in je broekzak.
Da's sowieso een goede vraagquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik heb Hans Westerhof... wie wil hebben?
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Silenus het volgende:
Bij aankoop van twee potten pindakaas krijg je trouwens dat boekje er gratis bij.
Misschien handig voor mid-twintigers zoals ik die het een beetje sneu vinden om heel vrolijk zo'n boekje aan te schaffen en nu dus net doen alsof ze het niet weten met hun twee potten pindakaas () en dan kunnen zeggen 'Oh, nou doe mij dat boekje dan maar, haha!'.
Okay, weet eigenlijk niet wat nu triester is.
Ik gebruik altijd de "het is voor mijn kleine broertjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Silenus het volgende:
Bij aankoop van twee potten pindakaas krijg je trouwens dat boekje er gratis bij.
Misschien handig voor mid-twintigers zoals ik die het een beetje sneu vinden om heel vrolijk zo'n boekje aan te schaffen en nu dus net doen alsof ze het niet weten met hun twee potten pindakaas () en dan kunnen zeggen 'Oh, nou doe mij dat boekje dan maar, haha!'.
Dan heb je vast en zeker een paar dubbele overquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:16 schreef Pritt het volgende:
We hebben ze bijna compleet, handig zo'n bedrijf die elke dag voor 100 eu+ bij de AH boodschappen doet.
Dat zijn de trucs waar je het nu als "verstandige volwassene" mee moet doen inderdaadquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:12 schreef koningdavid het volgende:
Ik gebruik altijd de "het is voor mijn kleine broertje
Is daar ook de basis gelegd voor je username?quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:22 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat zijn de trucs waar je het nu als "verstandige volwassene" mee moet doen inderdaadVroeger gapten we gewoon pokemonkaartjes uit de winkels of lieten we andere kinderen onder dreiging van fysiek geweld hun flippo's afstaan
Die hebben we meegegeven aan een collega met een klein jochie.quote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan heb je vast en zeker een paar dubbele over
Hij jat ze meequote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:55 schreef DeTolk het volgende:
Heb al 13 pakjes, en bijna niks dubbel
(handig als je pa bij de AH werkt)
Helaas pindakaas: je moet het boekje zelf pakken in de winkel. Ligt naast de pindakaasquote:Op vrijdag 23 januari 2009 14:33 schreef Silenus het volgende:
En die cassières maar moeilijk doen als je ze na 50 euro boodschappen lief aankijkt voor een extra zakjequote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:36 schreef kevin6188 het volgende:
M'n broertje spaart ze en m'n moeder werkt bij de AH... Boek is al bijna vol dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |