quote:Op woensdag 21 januari 2009 01:54 schreef finsdefis het volgende:
[..]
Speciale actie: bij aankoop van een zak aardappelen.

Lurling hangt nota bene in een hokje aan de voet van de Martinitoren...quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:33 schreef TerroRobbie het volgende:
Trouwens in het kader "Lekker slim weer" In Groningen hangen de bushokjes vol met Posters van Anthony Lurling, Gerald Sibon (Heerenveen) en Kenneth Perez (FC Twente) in het kader van de Albert Heyn eredivisieplaatjes actie. Het is wachten op van Bronckhorst in Amsterdam en Suarez in Rotterdam.

Zit die er ook nog bijquote:Op woensdag 21 januari 2009 17:21 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik heb Hans Westerhof... wie wil hebben?

De nostalgiequote:Op woensdag 21 januari 2009 20:57 schreef FireFox1 het volgende:
Vandaag maar zo'n boekje gekocht bij AH
Voetbal plaatjes sparen op je 26e

Laatste keer dat ik voetbal plaatjes spaarde was in groep 7/8 tijdens het WK 94quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:13 schreef Zjakkie het volgende:
[..]
De nostalgie
Een van mijn F'jes is ze aan het sparen, en ik krijg de Sparta plaatjes zei ie vandaag

Dure lunch heb jijquote:

En dan nog maar vijf pakjesquote:Op donderdag 22 januari 2009 19:27 schreef Silenus het volgende:
Zo, vandaag 5 pakjes gekregen bij de boodschappen! De lading van de klant voor je krijgen en een beetje lullen met de cassière doet wonderen. Heb nu wel Yuri Cornelisse dubbel.

Pas maar op dat ie niet ontploft in je broekzak.quote:

het trouwens Van Hanegem dubbel
 het trouwens Van Hanegem dubbel  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |