Hij zou toch die tocht samen met jou rijden!?quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Oohh ben je het vergeten...?
Iets met een onweerstaanbaar aanbod?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
misschien ja!, alleen is hij dan wel ali illegaliquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij zou toch die tocht samen met jou rijden!?![]()
@Co, dankjewel!Ik ben ook best trots!
Ga je vandaag weer met bonnen vechten? Ik ben ook trots op jou!!!!!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
Vievemeiske: NIET googelen!! Ik zweer je, dat is funest. Tik snotneus in en je hebt een kwaadaardige tumor op je oog.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
ik moest hardop lachenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:47 schreef conleche het volgende:
Vievemeiske: NIET googelen!! Ik zweer je, dat is funest. Tik snotneus in en je hebt een kwaadaardige tumor op je oog.
Oh ja, dat vergeet ik helemaal, ik vind het supergoed van je, dat je het volhoudt!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik was helaas na het walvis seizoen.. ik was er vanaf 18 december t/m 12 januariquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus jij kon ook de walvissen vanuit je raam zien!?
Mijn ouders zitten nu al een paar jaar elk jaar een maand in een appartement in Strand!![]()
En dan daar vandaan maken ze uitstapjes, soms met de aldaar wonende familie en ook vaak genoeg zonder.
Ik wil daar ook een keer heen
@Kwak, dikke kroel!
Soms. Soms ook bij de turkse groentewinkel en soms gewoon bij C1000 of AH.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:23 schreef Anosmie het volgende:
Haalt hier niemand zn groente en fruit op de markt?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:49 schreef kwakveense het volgende:
[..]Ik zou me super voelen als ik een maand USA in het vooruitzicht hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik ben gegaan toen ik 20 was, met een open ticket! Live tha life.
En de rest is idd gezeur, geneuzel in the marge en/of gewoon niet waar.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
Alleen als je een heel kuipje leeg eet zou ik die nemen met het minste vet. Anders gewoon wat je lekker vindt. Om dingen met elkaar te vergelijken is de aanduiding per 100 gram ideaal, maar voor wat je echt eet is per portie veel beter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:33 schreef motorbloempje het volgende:
Eru Balans heeft minder Kcals, máár bevat wel 3 gram meer vet per 100gram en meer koolhydraten.
Het ziet er zo raar uit! En waar moet ik dan op letten/de voorkeur aan geven: de minder Kcals of de minder vet/KH's?
Goed zo! En idd, lekker jezelf mooi maken en wat leuks doen vanaaf! Dan knap je zo op hoor!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef kwakveense het volgende:
weet je, ik ga wel gewoon lekker een rondje proberen hard te lopen... kijken hoe ver en hoe lang ik kan... en dan warm douchen, mooie kleren aan, make-upje dr op, ontbijten (rare volgorde, i know) en dan de hele tyfs bende hier in husi opruimen, studeren voor zangles, nog wat aan een paper doen voor mn werk en dan naar mn middag afspraken.
vanavond ben ik idd. vrij...
goed zo, even met je hoofd in de frisse lucht kan ook wonderen doenquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef kwakveense het volgende:
weet je, ik ga wel gewoon lekker een rondje proberen hard te lopen... kijken hoe ver en hoe lang ik kan... en dan warm douchen, mooie kleren aan, make-upje dr op, ontbijten (rare volgorde, i know) en dan de hele tyfs bende hier in husi opruimen, studeren voor zangles, nog wat aan een paper doen voor mn werk en dan naar mn middag afspraken.
Dat is ook meestal mijn tactiek als ik me kut voel... mooie kleertjes aan, lekker opmaken,hoge hakken aan en dan voel ik mezelf vaak weer beter.quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:58 schreef Vivi het volgende:
[..]
Goed zo! En idd, lekker jezelf mooi maken en wat leuks doen vanaaf! Dan knap je zo op hoor!
Zeker doen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
ik ben een beetje blij en trots
ik heb zoveel gespaard, dat ik zelfs met de 940 euro kosten aan mn motor nog 350 euro op mn spaar heb staan én niet rood sta op mijn lopende rekening én ik vrijdag alweer stufi krijg!
ik vind 't zó fijn... 350 euro extra is best fijnen dan hebben we ook nog de gezamelijke spaarrekening...
Tegen april hoop ik mn spaar alweer op pijl te hebben. Zodra ik vind dat ik tevreden mag zijn met mn lichaam en heb besloten dat ik 't op die manier ga houden, ga ik dan ontzettend winkelen en veel kleren kopen, mn hele garderobe vernieuwen, heb ik besloten
dank voor deze info!!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:02 schreef Phaidra het volgende:
Moblo, ik weet niet zoveel van kramp dingen, maar wat je vertelde over je holle rug heeft te maken met de sterkte van je buikspieren. Hoe verder je je benen van je af houdt, hoe meer moeite het kost om je rug plat te houden. Als je buikspieren sterker worden, moet het makkelijker gaan. Tot die tijd goed in de gaten houden dat als je rug hol wordt, je je benen dichter naar je toe brengt, want die oefeningen doen met holle rug is echt niet goed voor je rug! Dit hoorde ik iig bij Body balance, ik heb ook van nature een wat hollere rug, waardoor het mij meer moeite kost dan gemiddeld om mijn rug plat te houden bij dergelijke oefeningen.
* TJDoornbos geeft de 2de aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef kwakveense het volgende:
wat goed moblo! (en dankjewel alle lieve dames en heren)
*heeft al 1 sportschoen aan*
(eerst nagels knippen, anders heb ik straks weér een pijnlijke blauwe teennagel)quote:
Dat is idd niet echt een tof gevoelquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
(eerst nagels knippen, anders heb ik straks weér een pijnlijke blauwe teennagel)
het is gewoon heel fijn om geen geldprobs meer te hebbenquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:11 schreef Greys het volgende:
Mo wat goed van je, dat je dan nog centjes overhebt na het betalen van je motor!
Zie je, het is toch allemaal goed gekomen, wiehoeeeeeeee!En wat een goed vooruitzicht om jezelf enorm in het nieuw te steken strakkies!
Huldequote:Op woensdag 21 januari 2009 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het is gewoon heel fijn om geen geldprobs meer te hebben![]()
en idd... straks, als ik goddelijk slank ben, met allemaal nieuwe kleren en ondertussen ook al mn eerstejaars vakken van het eerste semester heb gehaald op Programmeren ná, komt alles helemaal goed
up, up, up, up and away!!! Goed bezig Kwak, niet simmen maar trimmen!quote:Op woensdag 21 januari 2009 10:56 schreef kwakveense het volgende:
Ik wil wel met René op stap dan.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:29 schreef motorbloempje het volgende:
is er iemand ie met mij naar Les MIserables wil?
René wil niet
dat vroeg ik nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 11:32 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ik wil wel met René op stap dan.
Ik haat musicals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |