Kassa koos die 2 als beste half jaar terugquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Was er geen consumentenprogramma die de groente en het fruit van de lidl als beste heeft getest?
Waarom denken mensen altijd dat Lidl/Aldi voor slechte kwaliteit staan?
Ik denk dat mspoez refereert aan een eerdere opmerking dat hoe goedkoper het vlees is, hoe meer de beesten mishandeld zijn. Goedkope spruitjes = mishandelde spruitjesquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
huh? Was er geen consumentenprogramma die de groente en het fruit van de lidl als beste heeft getest?
Waarom denken mensen altijd dat Lidl/Aldi voor slechte kwaliteit staan?
Kan je dan niet beter wat rekken/stretchen? Maar ik ben geen fysio, ik weet het eigenlijk ook nietquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
iemand een tip voor me?
Maandag hardgelopen en bal in mn kuit opgelopen die er nog steeds niet uit is.
Nu wil ik opzich vandaag weer even een rondje hardlopen, maar ben bang dat het erger wordt/weer niet lekker gaat.
massage en doe anders ff een weekje iets rustig aanquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:31 schreef motorbloempje het volgende:
iemand een tip voor me?
Maandag hardgelopen en bal in mn kuit opgelopen die er nog steeds niet uit is.
Nu wil ik opzich vandaag weer even een rondje hardlopen, maar ben bang dat het erger wordt/weer niet lekker gaat.
Kan ik iets anders doen? Ga sowieso vandaag mn opdrukoefeningen weer doen en mn situps, want ook bij kickfit moet dat, en zal het toch een keer volhouden tijdens de les zeg
alleen heb ik nog/weer last van nek en rug bij de situpsdaar baal ik echt van, toch maar's om tips vragen in de sportschool en aanwijzingen om het goed/beter te doen zodat ik daar geen last meer van heb.
Bijvoorbeeld, gisteren moesten we op rug liggen, benen ingetrokken en dan zo 'fietsen'. Bedoeling is dan dat je rug (onderrug) de grond raakt maar mn rug is gewoon te hol ofzo, want elke keer als ik dan bewoog werd mn rug weer hol![]()
ik wil het zo graag kunnen zonder pijn
Hahaha, iew.quote:
Dacht ik ook al dusquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:40 schreef Greys het volgende:
Whehehe, een soort Magnum met hagelslag-borsthaar!
volgens mij ookquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook al dus. Volgens mij ís het Magnum
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Tink, hoe gaat het nu, heb je nergens last meer van gehad?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:30 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd Vik! Maak er een fijne dag van en geniet van je patat!
Ja. Maar wel achter een dicht raampje (kan helaas ook niet anders meer denk ik ivm veiligheid) en hij heeft het laatste stuk naar het Witte Huis gelopen zodat alle mensen hem konden toejuichen enzo!quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:41 schreef Viking84 het volgende:
Hey, even een vraagje over Obama gisteren: is er ook nog zo'n optocht geweest (dus met auto's door de straten) of doen ze dat tegenwoordig niet meer?
Vik, hier het stukje dat hij uit de auto stapt tijdens die parade:quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Maar wel achter een dicht raampje (kan helaas ook niet anders meer denk ik ivm veiligheid) en hij heeft het laatste stuk naar het Witte Huis gelopen zodat alle mensen hem konden toejuichen enzo!
Ik had het berichtje gezien. Lijkt mij erg cool om hem een keertje te zien. Misschien toch dit jaar maar weer eens naar Pinkpop gaanquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb m'n beweging in de vorm van heel veel gespring al gehad vandaag, want Bruce komt naar Pinkpop!.
.
.
Thanksquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vik, hier het stukje dat hij uit de auto stapt tijdens die parade:
Jazekerquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:40 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Hahaha, iew.
Die gast op die taart doet me aan Tom Selleck denken. Is het hem ook?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:48 schreef Vivi het volgende:
Hail to teh Viktator![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |