SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deel 1: Pedojacht in 7 eenvoudige stappen
Game on![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Quara op 21-01-2009 00:44:40 ][url=http://www.]www.[/url]
Thinking to be is quite the opposite of being one
Foto's komen eraan!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:06 schreef reetveter het volgende:
op fail
Doe even die foto;s die ik in het vorige topic poste in de OP
hier haje der nog 1
[ afbeelding ]
Kunnen al die plaatjes van die pedo's in de OP want ze denken en weten dat ik een 16 jarig meisje ben
Reetveterquote:Juliaa . Xxx Everyone finds one zegt:
maar heb je mij op fok gezet ofzow?
arnx zegt:
op fok?
Juliaa . Xxx Everyone finds one zegt:
jaa dat topik waar je mij vandaan hebt
kijk maar
Pedojacht in 7 eenvoudige stappen
als je naar boven scrolld zie je mijn foto
arnx zegt:
hier leuk filmpje waar ik in zit
arnx zegt:
maar ik heb je niet gepost
arnx zegt:
check dat filmpje met mij erin
he fuck
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was "Arnx"
[..]
Reetveter
goed idee 14.gifquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:10 schreef Aanvoerder het volgende:
zet alle piemels als jachttrofeeen in de OP.
Ik zeg toch, ik weet niet meer wie wie isquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was "Arnx"
[..]
Reetveter
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik was "Arnx"
[..]
Reetveter
Is dat die van 22 die 12jarig meisje wilde?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:16 schreef reetveter het volgende:
Kevin(H) Hou van mij, blijf bij mij, want je heelde al mn wonden, hier heb ik mijn plek gevonden(8) zegt:
en dat is dat je geen poot hebt om op te staan, en dit bullshit is:)
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Dat zullen wij zien.
Kevin(H) Hou van mij, blijf bij mij, want je heelde al mn wonden, hier heb ik mijn plek gevonden(8) zegt:
btw ik studeer rechten;)beetje jammer
Aju he
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Ah, rechten en met minderjarigen praten
sinds wanneer is praten illegaal
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Komt dat even goed uit dat dat de toekomstige advocaat wordt
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Praten, als je weet dat ze minderjarig is en geen kleren aan hebt.
Juliaa xx (F)(L) zegt:
Wat denk jij, dat de rechter dat gelooft?
je hebt geen bewijzen
Laat dit nou geen fokker zijn![]()
Ik was "Arnx"
[..]
Reetveter
Ja die van jou was datquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Is dat die van 22 die 12jarig meisje wilde?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die van jou was datIk dacht dat jij die gozer was
Ooh ik dacht alquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:31 schreef Lentigo het volgende:
Ow, ik heb ook nog even je julia.92@live.nl uitgedeeld aan iemand..
hij zegt dat die superdudes heeftquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:33 schreef Lentigo het volgende:
ik heb een blaatverhaal opgehangen, hopelijk kun je er wat mee :p
/b/lackup has arrivedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die stuurde die
I never workout
LOL dat jij doet alsof je Alberto Stegeman. Peter R. de Vries bent. Heb me kapot gelachen. MEER, MEER MEER!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:40 schreef reetveter het volgende:
Gasten
Als die gaat rukken dat wil je toch niet zien. Ik klik dat gelijk weg
Ik verdenk je ervan te trollen, maar dat stuurde die daarbovenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef Lentigo het volgende:
reetveter, hoe gaat het met mijn aangeleverde jeroennogwat?
Ja die gozer was geniaalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:48 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
LOL dat jij doet alsof je Alberto Stegeman. Peter R. de Vries bent. Heb me kapot gelachen. MEER, MEER MEER!
daarom in de op zetten die bastards en Alberto waarschuwenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:49 schreef Harajuku. het volgende:
't Is wel grappig enzo, maar kerels van 25 die 13 jarige meisjes opzoeken
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:48 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik verdenk je ervan te trollen, maar dat stuurde die daarboven
23quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Rot op die gast is 17 ofzo -.-
Als je naar die foto blijft kijken is het net of hij steeds dichterbij komt..quote:
Nee, dat is het verlangen naar wilde ongeremde seks, dat diep in je brandt.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Als je naar die foto blijft kijken is het net of hij steeds dichterbij komt..
Dat is alleen als je naar dat mes in zijn hand blijft staren.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:47 schreef reetveter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die stuurde die![]()
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
Verdomd!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Brrrrrr...ik was meisje toch?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |