Inderdaad zeg, who cares dat er een tegelvloer in de hal ligt. Als de nieuwe huurders daar toch wel mee tevreden zijnquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Wat een zeikerds van de woningbouw. Die hebben zelf jaren lang niets gedaan aan die woning en nu moet de vertrekkende huurder alles op gaan knappen
En als ze dat niet zijn, wie betaalt het herstel dan?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:37 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, who cares dat er een tegelvloer in de hal ligt. Als de nieuwe huurders daar toch wel mee tevreden zijn
Inderdaad en die eisers lijken mij nette mensen.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:36 schreef Adelante het volgende:
Wat een zeikerds van de woningbouw. Die hebben zelf jaren lang niets gedaan aan die woning en nu moet de vertrekkende huurder alles op gaan knappen
Eensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Die Jetske
Kunnen we daar niet eens over klagen bij meester Visser
Dat is nog anders dan hoe de woningbouw er nu mee omgaat.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ze dat niet zijn, wie betaalt het herstel dan?
De woningbouw, die genieten toch ook de huuropbrengsten?quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
En als ze dat niet zijn, wie betaalt het herstel dan?
Precies, boeiend zeg!quote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:40 schreef golfer het volgende:
Oh, het wordt nog een antikraakwoning ook. Dan is die WBV helemaal verkeerd bezig, lijkt mij.
Zo werkt het niet natuurlijk. De huurder vanalles verbouwen in de woning, en de woningbouw die het allemaal mag herstellenquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
[..]
De woningbouw, die genieten toch ook de huuropbrengsten?
Het valt mij op dat ze het altijd met de eisende partij eens is en dat goed moet laten blijken, wat een irritant mensquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:39 schreef Adelante het volgende:
Die Jetske
Kunnen we daar niet eens over klagen bij meester Visser
De sletquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:33 schreef Jor_Dii het volgende:
Mevrouw Parijs heeft snel een nieuwe lover
Ik snap dat, maar zaken die een toegevoegde waarde zijn voor een woning afbreken is m.i. kapitaalvernietiging. Zo'n schootjesplafond trek je er gewoon af natuurlijkquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:41 schreef Piles het volgende:
[..]
Zo werkt het niet natuurlijk. De huurder vanalles verbouwen in de woning, en de woningbouw die het allemaal mag herstellen
Jammer dat ie niet gelijk even 50 euro vroeg voor dat klusje.quote:
Ik mot 'm ook nietquote:Op dinsdag 27 januari 2009 22:47 schreef Adelante het volgende:
Wat een eng mannetje van die woningbouw
Die zit zich op te vreten want hij ziet ''het dossier'' uit zijn handen glippenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |