Echt spontaan gaat het allemaal niet dus. Sinds wanneer wist je wie er gelijk zou krijgen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:37 schreef petervankempen het volgende:
We kregen bijna alle tekst aangeleverd wat we moesten zeggen... paar moesten aso' zijn. paar moesten gewoon globaal zijn (aleto)...
En iemand moest de zorgen op zich nemen zegma " de homo " .. (rara wie zou dat zijn)...
En verder wisten we allang wie gelijk zou krijgen...
In de aflevering werd gezegd dat het feest in februari was?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:12 schreef petervankempen het volgende:
We wisten begin oktober '08 hoe en wat... en wie gelijk zou krijgen...
Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier geloof ik wel dat hij het is.quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:40 schreef TheSilverSpoon het volgende:
Dat Peter ook echt Peter is geloof ik eigenlijk pas als hij een briefje schrijft met daarop "Ik ben Peter @ Fok", een foto neemt en vervolgens post.
Klakkeloos aannemen dat iemand is wie hij zegt dat hij is, is wel erg onzorgvuldig.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 22:55 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar op de een of andere manier geloof ik wel dat hij het is.
Waarschijnlijk haalt Peter nu gewoon bier voor zijn bolle vriend.quote:Op zaterdag 24 januari 2009 23:38 schreef -ankie het volgende:
peter de verantwoordelijke?
foto: deze avond, zo'n 15 minuten geleden gemaakt!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |