EN nog een knuf voor Pinq, ik hoop dat je opa snel weer fijn thuis is!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Syrena het volgende:
Haha, ik heb vorige week ook een nacht op de bank gelegen. Ik moest de hele tijd hoesten en toen ging hij nog ff lekker snurken. Grr.
Gister wilde hij op de bank gaan liggen omdat hij nu middenin de verkoudheid zit, maar dat vind ik zieligHij gaat wel naar z'n werk enzo, ik was vorige week ziek thuis. Dus heb ik m'n oordopjes ingedaan. Hij heeft de hele nacht niet gehoest, wel gesnurkt
Ik moet echt nieuwe doppies halen.
Ik moest ook hardop lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef huuphuup het volgende:
Ik moet steeds als ik deze foto van mezelf zie zo ongelofelijk lachendie situatie was zo droog. Die foto is zó verschrikkelijk oncharmant dat het gewoon hilarisch is. T was tijdens een doodsaai en bloedserieus college in zo'n muisstille zaal en we zeken allebei echt in ons broek van het lachen toen we die foto terugzagen. Het ding op zn schouder is een klein kameeltje dat ik meegenomen had uit Marokko. Hij wilde een kameel, u vraagt, wij draaien
Maar we zagen er heul niet zo ontzettend gek uit hoor in het eggies.
ik loop wel vaker achter de feiten aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
ah iedereen gaat naar bed en Manneki wordt wakkert
ja, daar zullen ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef RockabeIIa het volgende:
juweeltjes Huup. Ik zou ze zeker bewaren voor het nageslacht
dat wilde ik ook vragenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef bixister het volgende:
webkim, zeer kunstig!
heb je ook nog een recente ogenfoto? ben heel benieuwd naar 't uiteindelijke resultaat! ben je er zelf al een beetje aan gewend? en blij mee?
Ja, je werk idd....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft de grog nodig, niet ik. Ik heb nergens last van, ben gewoon alleen een draaikont.
Als je echt last van elkaar hebt vind ik het wel een uitkomst. Ik ga me anders echt enorm op liggen vreten.![]()
Maar ik zou het niet voor ehel veel langer willen hoor, dat lijkt me ook weer ongezellig.
PV, ik slaap echt overal zolang ik maar horizontaal lig. Hoef nooit een nachtje te wennen aan hotels ofzo, en ook daar slaap ik net zo makkelijk zonder hem naast me.![]()
Gelukkig maar, want het komt nogal eens voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |