EN nog een knuf voor Pinq, ik hoop dat je opa snel weer fijn thuis is!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 22:44 schreef Syrena het volgende:
Haha, ik heb vorige week ook een nacht op de bank gelegen. Ik moest de hele tijd hoesten en toen ging hij nog ff lekker snurken. Grr.
Gister wilde hij op de bank gaan liggen omdat hij nu middenin de verkoudheid zit, maar dat vind ik zieligHij gaat wel naar z'n werk enzo, ik was vorige week ziek thuis. Dus heb ik m'n oordopjes ingedaan. Hij heeft de hele nacht niet gehoest, wel gesnurkt
Ik moet echt nieuwe doppies halen.
Ik moest ook hardop lachenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:19 schreef huuphuup het volgende:
Ik moet steeds als ik deze foto van mezelf zie zo ongelofelijk lachendie situatie was zo droog. Die foto is zó verschrikkelijk oncharmant dat het gewoon hilarisch is. T was tijdens een doodsaai en bloedserieus college in zo'n muisstille zaal en we zeken allebei echt in ons broek van het lachen toen we die foto terugzagen. Het ding op zn schouder is een klein kameeltje dat ik meegenomen had uit Marokko. Hij wilde een kameel, u vraagt, wij draaien
Maar we zagen er heul niet zo ontzettend gek uit hoor in het eggies.
ik loop wel vaker achter de feiten aanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:37 schreef RockabeIIa het volgende:
ah iedereen gaat naar bed en Manneki wordt wakkert
ja, daar zullen ze blij mee zijnquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:45 schreef RockabeIIa het volgende:
juweeltjes Huup. Ik zou ze zeker bewaren voor het nageslacht
dat wilde ik ook vragenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 23:51 schreef bixister het volgende:
webkim, zeer kunstig!
heb je ook nog een recente ogenfoto? ben heel benieuwd naar 't uiteindelijke resultaat! ben je er zelf al een beetje aan gewend? en blij mee?
Ja, je werk idd....quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Brighteyes het volgende:
Hij heeft de grog nodig, niet ik. Ik heb nergens last van, ben gewoon alleen een draaikont.
Als je echt last van elkaar hebt vind ik het wel een uitkomst. Ik ga me anders echt enorm op liggen vreten.![]()
Maar ik zou het niet voor ehel veel langer willen hoor, dat lijkt me ook weer ongezellig.
PV, ik slaap echt overal zolang ik maar horizontaal lig. Hoef nooit een nachtje te wennen aan hotels ofzo, en ook daar slaap ik net zo makkelijk zonder hem naast me.![]()
Gelukkig maar, want het komt nogal eens voor.
Auw, dat doet zo pijn!!! Ik heb dat ook gehad, bij mij moest het gehecht worden...quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:01 schreef Brighteyes het volgende:Sta ik net heerlijk een half uur met mijn collega te kletsen, hoor ik mijn telefoon niet. Mis ik oproepen van het kdv.
Gelukkig ook voicemail van F. (die thuis is met een dikke wang na een kies trekken en een wortelkanaalbehandeling gisteren). Heeft Sasha het velletje tussen zijn duim en wijsvinger gescheurd!![]()
Wel verbonden, maar ze wilden toch graag dat F. er even mee naar de HAP ging.
Ik moet me zo bedwingen niet naar huis te rennen nu!![]()
Gelukkig is F. er, en ik hoef maar een halve dag, dus ik ben over 3,5 uur ook thuis, maar wat een naar gevoel is dat zeg...
Ik zit nu weer op bijna 70quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:10 schreef Fuente het volgende:
Freecell, wauw wat een verschil tussen 90 en 65! Goed man
Hij is echt naar hè?quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:29 schreef Maneki.Neko het volgende:
Auw arme Sasha!
Die griep is echt vreselijk! Ik kamp al 2 weken met de naweeënEetlust is 0, ben vies misselijk en zo enorm slap..alsof ik net de marathon heb gerend.
Al die mensen die bezorgd vragen of ik soms zwanger ben moeten het heen en weer krijgen
Ja, snap ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 09:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, nog niks. Ze konden om 09.40 bij de ha terecht dus ik zit nu echt de klok vooruit te kijken tot F. belt.
mijn dieet bestaat nu uit bruine boterhammen met wat roomkaas, en `s avonds gegrilde groenten en rijst. Meer dan dat krijg ik echt niet weg.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Hij is echt naar hè?
Ik kan ook nog steeds niet eten, als ik het wel doe word ik heel beroerd. Als ik niet eet gaat het best prima. Maar dat kan je natuurlijk geen weken volhouden![]()
En schaf een button aan met 'nee, ik ben niet zwanger en anders hoor je het vanzelf'
Nee je hebt wel gelijk. Er zijn blijkbaar veel collega's die voor het minste geringste zich ziek melden. En dat ga je er wel mee tegen idd. Maar dat zieke mensen toch gaan werken als ze ziek zijn lijkt me ook niet helemaal de bedoeling idd. En als je 1 keer ziek bent geweest, kun je daarna alsnog je voor elk wissewasje ziekmelden, want die bonus loop je toch mis.quote:Op woensdag 21 januari 2009 09:52 schreef huuphuup het volgende:
Dat is ook belachelijk eigenlijk Tex!? Ik snap de gedachte erachter wel, zo heb je natuurlijk minder mensen die een dagje vrij nemen omdat ze even geen zin hebben ofzo. Of die zich ziek melden omdat ze een kater hebben. Maar het is natuurlijk wel van de zotte dat als jij dan écht ziek bent met koorts en dergelijke dat je dan een bonus misloopt, terwijl je daar natuurlijk helemaal niets aan kunt doen.
Of denk ik nou krom?
Ja als je veel vrije dagen hebt is dat een goede optie natuurlijk. Maar het was het eind van het jaar en dr dagen waren al opquote:Op woensdag 21 januari 2009 10:04 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou gewoon een dagje vrijnemen... ik heb dit jaar 51 vrije dagen... omgerekend bijna 13 weken. Heerlijk.
Ja, ze zijn deze keer iets prominenter aanwezig toch wel.quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:05 schreef E.T. het volgende:
F. moet nog wennen aan de hormonen?
![]()
Gelukkig valt het voor Sasha mee
terug brengen?quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:26 schreef freecell het volgende:
Ha tof!
pic!
Ik heb een nieuwe babyfoon en hij werkt perfect. Ik hoor Leander.
Alleen hij ruist op kanaal a. door de telefoon van de bovenburen (ik hoorde daar eerst de telefoon gaan en vervolgens begon de ruis) en op kanaal b. door de radio van de bovenburen (die hoor ik al constant en nu ook nog door de babyfoon)
Voor het eerst dat ik baal van mijn bovenburen...
Inderdaad, en als ik dan ga zoeken wel zeggen: "maar ik heb alles al doorgezocht hoor". Ja ja. Uiteindelijk komt het weer boven water, al duurt het soms wel weken of maanden.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:25 schreef moussy het volgende:
Belana! Zijn er al foto's? Deed het pijn?
Cattieherkenbaar hoor en dan zeker ook als een kip zonder kop door het huis lopen en dan ook nog eens zoeken zonder ook maar íets aan te raken?
Beetje vaseline op je banaantjes doen, dan gaat het wat beterquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef Lois het volgende:
De zwelling viel enorm mee, of dat moet nog komen natuurlijk![]()
Ik heb 2 banaantjes gekocht voor in mijn wenkbrauwen, krijg ik ze er niet inZe zijn iets dikker dan het gat wat ik heb opengemaakt denk ik, ik ga vanavond in alle rust thuis voor de spiegel kloten, dat gaat vast beter dan hier achter mijn bureautje.
Gelukkig is hij weer terug, maar de volgende keer dat hij hem kwijt raakt, moet hij mijn naam op zijn ringvinger tatoeëren!quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Je maakt het bijna aantrekkelijk zo Lois!Hoe is het met de jouwe trouwens? Ga je ze weer dragen?
Cattie! Weer kwijt die ring? Dat is wel heel ernstig hoor.
De rest trouwens ook wel.
quote:
Het lijkt mij zo zeer doen, als ik er een dikke pukkel heb moet ik al bijna huilenquote:Op woensdag 21 januari 2009 14:02 schreef Belana het volgende:
het deed eigenlijk helemaal geen pijn mous, ik heb een wat lastig lipje, dus hij had ff moeite, maar voor mij was het piece of cake
Lekker masseren onder de douche en dan een dikke klodder vaseline/uierzalf/glijmiddel erop en dan es proberenquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:32 schreef Lois het volgende:
De zwelling viel enorm mee, of dat moet nog komen natuurlijk![]()
Ik heb 2 banaantjes gekocht voor in mijn wenkbrauwen, krijg ik ze er niet inZe zijn iets dikker dan het gat wat ik heb opengemaakt denk ik, ik ga vanavond in alle rust thuis voor de spiegel kloten, dat gaat vast beter dan hier achter mijn bureautje.
Met genoeg vaseline krijg je zelfs het bankstel in je doos.quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Lois het volgende:
Dat klinkt ook wel weer erg vunzig Rocka
*denkt aan practische oplossing voor leren hoekbank*quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met genoeg vaseline krijg je zelfs het bankstel in je doos.
ik probeer het niet... hoekbank...quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:53 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Met genoeg vaseline krijg je zelfs het bankstel in je doos.
Overdwars... Maar daarvoor moet je net bevallen zijn...quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:02 schreef moussy het volgende:
[..]
ik probeer het niet... hoekbank...
Nou, het komt meer omdat er zoveel stoorzenders in de flat zijn, de babyfoon is op zich goed.quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:43 schreef huuphuup het volgende:
@Freecell, ik zou hem terugbrengen denk ik? Is niet de bedoeling dat ie zo stoort toch?
Hoezo dat nou weer?quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:52 schreef Lois het volgende:
Dat klinkt ook wel weer erg vunzig Rocka
quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Overdwars... Maar daarvoor moet je net bevallen zijn...
of eerst 1 kant en dan kantelen, kan je een zwangere imiterenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:04 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Overdwars... Maar daarvoor moet je net bevallen zijn...
niks, vraag wel een vrijwilliger die de andere kant mag proberen.. als ik ooit denk dat ik het zou moeten proberenquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:08 schreef freecell het volgende:
[..]
of eerst 1 kant en dan kantelen, kan je een zwangere imiteren
iets met een lastig lipje, geloof ikquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:25 schreef Belana het volgende:
en dit verhaal begon met mijn onschuldige lippiercing?
ohh die hebben dan vast geen problemen met mijn hoekbank. Als het een leefkuil is geworden zal ik hem doneren aan de liefhebberquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:14 schreef Ticootje het volgende:
Ik kan me een rockgroep herinneren van ranzige wijven, waarvan er 1 zich over een amsterdammertje liet glijden...
ochquote:Op woensdag 21 januari 2009 15:26 schreef _Bar_ het volgende:
proest ga nooit over namen via msn praten dan krijg je rare namen en tranen van het lachen over mijn wangen.....
en ik mis hem nu enorm![]()
Bij Bert ook: een jaar niet ziek is het jaar erna 2 extra vrije dagen. Je wilt niet weten hoe Bert zich soms naar zijn werk sleeptquote:Op woensdag 21 januari 2009 13:14 schreef Chell het volgende:
Fijn dat het meevalt bij Sasha, BE!
Op mijn vorige werk hadden ze echt zo'n bizarre ziekteregeling. Ook met het idee dat niet ziek zijn beloond werd, maar je werd dus echt keihard afgestraft als je een keer wél ziek was.
We hadden sowieso al 2 wachtdagen. Daarnaast kreeg je per kwartaal dat je niet ziek was één vakantiedag extra + een bonus van 160 euro bruto. Was je wel ziek dan had je dus én één of twee dagen geen geld, een vakantiedag die je misliep en die bonus kreeg je dan voor de rest van het jaar ook niet meer.
mja, hormonen maken echt alles anders en ingewikkelder....quote:Op woensdag 21 januari 2009 16:01 schreef _Bar_ het volgende:
het went hoor freecell en het is het risico wat ik ben aangegaan, dat het moeilijk zou gaan worden ed.
Stel me er op in en dat werkt voor mij het beste, maar moet zeggen sinds ik zwanger ben is dat wel lastiger geworden.
Nu ben ik zeker te laat?quote:Op woensdag 21 januari 2009 11:09 schreef Lois het volgende:
Gelukkig viel het mee BE
Snoopy, oh Snoooooopy! Ik ga Belana straks meenemen naar de Piercingshop
1e keer is gratis, dus kan ik eens kijken of dit iets voor mij is.quote:Dansrobics
Aerobic heet voortaan dansrobics. Omdat de naam aerobic achterhaald is en in de les veel gebruik gemaakt wordt van dansbewegingen is de naam gewijzigd. Dansrobics is een lekkere, pittige conditionele les waaarin dans- en aerobicpassen centraal staan. Alles wordt in een hele combinatie gegooid die dan drie weken lang herhaald wordt. Ook wordt in elke les aandacht besteed aan de buik, billen en benen. Bent u een klein beetje ervaren in het dansen en bewegen op muziek of bent u toe aan wat uitdaging, probeer dan deze les!
Vrijheid idd!!quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:54 schreef Fruppel het volgende:
PZE gefeliciteerd!!! Lekker hoor die vrijheid die je ineens hebt!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:31 schreef snoopy het volgende:
prinseszondererwtmetrijbewijs, van harte
Ik ben deze week al 2x alleen, nou ja wel met Lis op de achterbank, wezen autorijden. Ik vind mezelf nu best stoer enzo![]()
huup, eet smakelijk![]()
Nee hoor, heel kort eigenlijk. Ik heb een 10 weekse cursus gedaan waarbij ik elke vrijdagmiddag (mijn adv) 4 uur rijles kreeg. Na 10 weken dus afrijden, maar gezakt door een gevalletje pech. Dat was vlak voor kerst, dus zat het cbr even dicht en kon ik nu pas opnieuw afrijden. Tussendoor nog een paar korte lesjes gedaan om het niet af te leren. Echt een heel fijne rijschool.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:56 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Vrijheid idd!!
heb je er lang over gedaan? PZE?
Ik lees dat het de 2e keer is, maar ben je al lang bezig verder?
quote:Op woensdag 21 januari 2009 18:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Nee hoor, heel kort eigenlijk. Ik heb een 10 weekse cursus gedaan waarbij ik elke vrijdagmiddag (mijn adv) 4 uur rijles kreeg. Na 10 weken dus afrijden, maar gezakt door een gevalletje pech. Dat was vlak voor kerst, dus zat het cbr even dicht en kon ik nu pas opnieuw afrijden. Tussendoor nog een paar korte lesjes gedaan om het niet af te leren. Echt een heel fijne rijschool.
Heul stoer Snoop!![]()
Zal nog wel even duren voor ik zo cool ben... Maar even naar de AH met de auto is al heel luxe voor ons.
quote:Op woensdag 21 januari 2009 13:35 schreef moussy het volgende:
[..]
Beetje vaseline op je banaantjes doen, dan gaat het wat beter
Gaat dit over waar ik denk dat dit over gaat???quote:Op woensdag 21 januari 2009 14:02 schreef Belana het volgende:
het deed eigenlijk helemaal geen pijn mous, ik heb een wat lastig lipje, dus hij had ff moeite, maar voor mij was het piece of cake
tja, wij weten natuurlijk niet wat jij denktquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:27 schreef easy-going het volgende:
[..]
[..]
Gaat dit over waar ik denk dat dit over gaat???
Ben je nu die foto van Belana aan het uploaden?quote:Op woensdag 21 januari 2009 19:23 schreef Lois het volgende:
Geweldig Pze, gefeliciteerd!! [ afbeelding ]
Hee, ben jij van de concurrent?quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:45 schreef Fuente het volgende:
Nou dagje bij mijn moeder was gezellig, ging best goed!
Helaas ging banenjacht niet zo fijn. Ik kan sowieso niet terug naar mijn ouder werkgever (Essent) omdat gisteren bleek dat de vestiging waar ik werk opgeheven wordt dit jaar. En verder is er niet zo heel veel, maar ik heb maandag nog wel een gesprek. Dus ik heb me overal maar ingeschreven.
Yay!quote:Op woensdag 21 januari 2009 15:45 schreef prinseszondererwt het volgende:
He viezeriken, ik ben geslaagd!
quote:Op woensdag 21 januari 2009 20:53 schreef snoopy het volgende:Livelink
![]()
Doe 's even zo'n filmpje maken van jezelf en uploaden.
Kunnen wij ook eens lachen
omgquote:
Joh! Rocka! Wat een uitvinding!quote:Op woensdag 21 januari 2009 21:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Jeetje webkim: [OUD] Update-topic
Daar staan de belangrijke zaken van de afgelopen maanden in
Hierrrrquote:Op woensdag 21 januari 2009 21:54 schreef Rottdog het volgende:
Thnx PM
Hmmm de lip van Bel nog niet gesignaleerd
Ja hoor. Je ziet wel wat bloed aan de zijkant, maar het zit helemaal netjes dicht met een zwaluwstaartje. Dat hadden ze op het kdv gedaan en het zat zo mooi dat de huisarts die niet eens los heeft gehaald.quote:Op woensdag 21 januari 2009 23:06 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dat het thuis gebeurd was, maar dat is dus niet zo. Is het bloeden inmiddels opgehouden?
sorry mensen, het was hier gekkenhuis gisteravond. Nick's vader blijkt zijn arm gebroken te hebben, iets wat ws al een paar maanden gelden gebeurt is bij een val van zijn fiets, of ten minste, dat heeft toen ws al voor een zwakke plek gezorgd. dus nick was in het ziekenhuis en ik had die 2 monstertjes alleen. met eten maken en ze naar bed krijgen ben ik zo lang bezig geweest (Ezra spuugde nog even lekker zijn hele bed onderquote:Op woensdag 21 januari 2009 19:42 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ben je nu die foto van Belana aan het uploaden?
Met mijn tongpiercing had ik ook last van mijn tandvlees (maar dan aan de achterkant van mn tanden) in het begin. Was na een paar dagen of een week ofzow overquote:Op donderdag 22 januari 2009 08:15 schreef Belana het volgende:
heb jij last van je tandvlees soepstengel?
dat is momenteel eigenlijk het enige waar ik last van heb namelijk
Van die andere grote (paarsgeel en zo)quote:
hoog op de schouder (helaas moet het 'verbergbaar' zijn). de anderen zitten op mijn schouder & dij. een vogeltje op de schouder en het reverse teken ven aes sedai op mijn dijbeen. robert jordan vond hem gaafquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
Oooh wat mooi Belaan!het staat je inderdaad echt erg goed! en ik vind dat je er supergoed uitziet zo op die foto
Simmu, ik ben benieuwd naar wat voor tattoo je gaat zetten dan, heb je een plaatje of iets van wat je in je hoofd hebt?
-edit-
ik probeer weer veel te snel te lezenzeemanstatt dus. Waar?
Dat scheelt wel natuurlijk! Hoe voel je je verder? BEeb-technisch gezien?quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef Brighteyes het volgende:
Kan ik me voorstellen Saffier!Het is ook echt niet zo'n 24-uurs griepje zeg!
Hier gaat het wel hoor. Sasha was gisteren zo vrolijk steeds dat ik niet echt schrik heb gehad. Ik heb hem ook niet overstuur gezien of huilend bij de huisarts zeg maar.
Ik heb m er juist uitgehaald omdat mn tandvlees dus beschadigd is. De beschadiging die ik nu heb, komt ook waarschijnlijk niet meer goed. Het is een soort kaasschaaf.... Maar he, ik praat over een paar jaar dat ding erin.quote:Op donderdag 22 januari 2009 08:15 schreef Belana het volgende:
heb jij last van je tandvlees soepstengel?
dat is momenteel eigenlijk het enige waar ik last van heb namelijk
grinnik, ja, je doet aan fantasy of niet hèquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:51 schreef simmu het volgende:
[..]
hoog op de schouder (helaas moet het 'verbergbaar' zijn). de anderen zitten op mijn schouder & dij. een vogeltje op de schouder en het reverse teken ven aes sedai op mijn dijbeen. robert jordan vond hem gaafen was "an old old leecher"! die ook spiekte naar andere onderdelen van mijn anatomie
(dusdanig opvallend dat er tijdens de lezing ook nog eens een opmerking kwam
)
Helemaal prima. Echt in blije verwachting zeg maar.quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat scheelt wel natuurlijk! Hoe voel je je verder? BEeb-technisch gezien?
Simmu, het is allemaal abracadabra voor mij wat jij daar zegt
Oehquote:Op donderdag 22 januari 2009 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Helemaal prima. Echt in blije verwachting zeg maar.![]()
Nu net 10 weekjes dus het gaat allemaal prima.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 09:54 schreef Saffier het volgende:
[..]
Dat scheelt wel natuurlijk! Hoe voel je je verder? BEeb-technisch gezien?
Simmu, het is allemaal abracadabra voor mij wat jij daar zegt
Ja, sorry.. snap ik! Vind het zelf ook altijd zo stom wanneer mensen berichten verwijderen.quote:Op woensdag 21 januari 2009 17:13 schreef Maneki.Neko het volgende:
Icicle zo maak je de mensen nieuwsgierig
Wist je al dat hij is overleden? Ik ben erg benieuwd naar boek 12, dat door een andere schrijver naar aanleiding van de aantekeningen van Jordan wordt geschreven.quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:11 schreef simmu het volgende:
[..]
een van de tattoo's komt uit een (in fantasy-wereld) erg beroemde boekenserie, waarbij ik de auteur irl ontmoet heb. de man bleek gewoon een , tsja, hoe druk ik dit in fatsoelijk nl uit... uhm, ouwe snoepert, te zijn. (denk richting de vieze oude man van die cabaretiers....)
jah, der is een heel topic over op fok hoorquote:Op donderdag 22 januari 2009 10:14 schreef cattie het volgende:
[..]
Wist je al dat hij is overleden? Ik ben erg benieuwd naar boek 12, dat door een andere schrijver naar aanleiding van de aantekeningen van Jordan wordt geschreven.
quote:Op donderdag 22 januari 2009 10:16 schreef huuphuup het volgende:
Hahaha, Cattie, dat had ik dus gehoord van een vriend van me die half hysterisch op college kwam. Helemaal uit zn hum. En toen vertelde ie dat de schrijver van een boekenserie die hij las overleden was en dat die serie nog niet af was dus dat ie enorm baalde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |