quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Nope, Obama-avond bij ABC vandaag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
Aflevering 4 was echt super! Mooi eindshot.
Over die 2 afleveringen dat de castmembers niet mee doen, geldt dat ook voor Zach?
quote:
In totaal 2 afleveringen van de hele seriequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal.
De cast zit in een episode, en dan 2 niet, en dan weer wel.
Dus als iemand in episode 1 zat, zit hij niet in 2 en 3. Wel weer in 4.
Correct?
Maar waarom zit Zach dan in 1 t/m 4?
Is er voor hem een aparte regel, bijvoorbeeld max 75% van de afleveringen ofzoiets?
Niet zo moeilijk doen, (bijna) iedereen van de cast slaat wat afleveringen over.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal.
De cast zit in een episode, en dan 2 niet, en dan weer wel.
Dus als iemand in episode 1 zat, zit hij niet in 2 en 3. Wel weer in 4.
Correct?
Maar waarom zit Zach dan in 1 t/m 4?
Is er voor hem een aparte regel, bijvoorbeeld max 75% van de afleveringen ofzoiets?
quote:
Op 10 feb komt er een their aflevering, hoe ze er Zach op een andere manier willen uitschrijven ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, (bijna) iedereen van de cast slaat wat afleveringen over.
Misschien dat er idd. zo'n his/her/their aflevering komt waarin Zach alleen in de eerste minuut te zien is.
Ik mis Shirley trouwens nog.Of is die wel al in een aflevering geweest?
Dat wilden ze volgens mij pas in de series finale doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kdacht dat ze dit seizoen z'n naam bekend zouden maken in de serie
hah okquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat wilden ze volgens mij pas in de series finale doen.
7 hoofdrolspelers, elk 2 afleveringen vrij, 18 afleveringen in het seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef Mirel het volgende:
Welke zat er niet in in 5 dan? Bij 6 was het wel duidelijk maar bij 5 merkte ik niets. Misschien Kelso? Todd en Keith zijn niet vaste castmembers toch?
Precies wat ik wilde typenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef vingerplant het volgende:
6 was leuk, maar 5 vond ik echt heel goed. Dat contrast van dat flauwe gedoe met die Sesamstraatfiguren met de stervende man en zijn vrouw en zoontje is wat Scrubs gewoon zo sterk maakt.
Die opmerking van de Janitor die Mirel hierboven al noemde was weer sterk
Ga seizoen 8 kijken dan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 19:50 schreef OmeCo het volgende:
kvond de eerste 3 seizoenen toch echt het best, na 5 ben ik beetje 't oude gevoel kwijt dat 't me kon opvrolijken![]()
Inderdaad. Scrubs blijft geniaal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Richardfun het volgende:
Damn, ik heb echt weer veel hardop zitten lachen.
kben helemaal up-to-datequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga seizoen 8 kijken dan!
Seizoen 5 was trouwens geweldig, heel veel geweldige afleveringen (My Way Home, My Lunch).
Seizoen 3 was het best vond ik, vooral My Screw Up.
Wát een aflevering was dat, een van de beste tv-serie afleveringen ooit.
Link?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:06 schreef Symer het volgende:
Volgt iemand die webisodes eigenlijk? Ik vind ze wel goed gedaan. Beter dan webisodes van veel andere series.
De stukjes die je na het eind van de episode zeg maar ziet zijn altijd wel leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Don't marry a German, they have monkeyfeet.
De bloopers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stukjes die je na het eind van de episode zeg maar ziet zijn altijd wel leuk
Weet ik. Maar er was nog een kans dat Scrubs verder ging, maar dan zonder de main cast. Dat gaat dus zo te zien ook niet door.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:34 schreef OmeCo het volgende:
ja dit is 't laatste seizoen, eigenlijk zou het vorig seizoen het laatste worden maar door die stakingen van de schrijvers kon er geen goed einde aan de serie gemaakt worden![]()
Ah.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik. Maar er was nog een kans dat Scrubs verder ging, maar dan zonder de main cast. Dat gaat dus zo te zien ook niet door.
Wist je dat nietquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Symer het volgende:
Voor de fans van Stephanie:
Zij doet daar de stem. Zo droog dat je er bijna depressief van wordt
JDquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:25 schreef Purky het volgende:
Ted was dit keer echt leuk ja. Normaal vind ik het maar mwoah mwoah maar die opmerking van 'why should they be happy' was wel erg komisch![]()
Dat nummer is echt vét, zelfs als Ted het met z'n maatjes zingt
Volgens mij laat hij dat wel vaker doorschemeren hoor. Ook in de aflevering dat Cox thuis zit vanwege die patient die overleden is door zijn fout...quote:Op donderdag 5 februari 2009 19:31 schreef Mirel het volgende:
Cox liet ook een keertje aan iemand of aan zichzelf doorschemeren dat JD de beste dokter zou worden.
Janitor is echt geweldig, met dat schilderijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:14 schreef bijdehand het volgende:
Vind het niet erg dat Turk niet altijd meedoet. Hij is toch maar vervelend. Maar als Janitor eruit gaat moet ik huilen
Why do you have a bongo?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:42 schreef Trystar het volgende:
[..]
Janitor is echt geweldig, met dat schilderij![]()
Monday Bongo day op die kalender van hem![]()
Turk vervelend? Ik lach juist het hardst om die scenes met hem en JD.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:14 schreef bijdehand het volgende:
Vind het niet erg dat Turk niet altijd meedoet. Hij is toch maar vervelend. Maar als Janitor eruit gaat moet ik huilen
Hooch is crazyquote:Op zaterdag 7 februari 2009 11:11 schreef MaxC het volgende:
Trouwens ook die neverevereverevereverever-welcome list van Dr. Cox:
JD
Hooch
Jordan![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
quote:Op woensdag 11 februari 2009 10:19 schreef GeneraalUli het volgende:Wel gewoon in ep 10 hoor. Heel veel zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond ze allebei weer leuk, wel wat minder dan vorige week. Vreemd dat Jan Itor geen goeie revenge kreeg zeg![]()
and that's why you should never trust a camelquote:Op woensdag 11 februari 2009 20:31 schreef Mirel het volgende:
Z'n fantasie door de telefoon heen was wel tof.
Ik vond het apart. Het was een leuke aflevering, maar ik miste de voiceover, de fantasieen en de rare commentaartjes toch wel. Betekent wellicht dat een JD-loos seizoen 9 of voortzetting in de vorm van een spin-off toch een grote klap krijgt qua kijkcijfers.quote:Op woensdag 11 februari 2009 20:07 schreef OmeCo het volgende:
kvind een afl zonder jd toch maar niks =/
Gisteren was in ieder geval voor de 2445 x de aflevering met Branden Frasier er op..quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:01 schreef Teteteterek het volgende:
Weet iemand bij welk seizoen ze op tv ongeveer zijn? Ik wil graag de rest ook kijken maar ik weet niet waar ik moet beginnen met downloaden..
John C. McGinleyquote:
Heb ook films met Dr Cox erin. Een ervan is een thriller (naam even kwijt) en dan speelt hij een hele rustige pa die overal beetje bang voor isquote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:15 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
John C. McGinley
# "Frasier" .... Danny Kriezel (1 episode, 1994)
- Seat of Power (1994) TV episode .... Danny Kriezel
Original Air Date:
13 December 1994 (Season 2, Episode 11)
Vergeet Platoon niet!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ook films met Dr Cox erin. Een ervan is een thriller (naam even kwijt) en dan speelt hij een hele rustige pa die overal beetje bang voor is
Er is niets zeker. Maar dit seizoen is zo opgezet dat er een voortzetting mogelijk is.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 00:57 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Ik zou ook kijken. Maar er is toch nog niks zeker over verdergaan zonder JD/Spin-off?
Ik volg het nu weer op Comedy Central, vorig jaar maakten ze er inderdaad wel een potje van daar, maar de laatste tijd zijn ze lekker bezig (alles in juiste volgorde).quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Zenden ze het op TV ook uit?
Oja Comedy CentralMaar die lopen altijd alles door elkaar te gooien, dus ik gok dat je van de eerste 4 seizoenen zon beetje alles door elkaar zit te kijken. Niet zeker te zeggen dus.
En in Wall Street heeft hij ook een geinige rol. Daar is hij zowaar een vriendelijk persoonquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:35 schreef Frenkel het volgende:
[..]
Vergeet Platoon niet!![]()
[ afbeelding ]
Naast Platoon heb ik hem gezien in een paar Dean Koontz verfilmingen en natuurlijk in 7even en The Rock.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 11:53 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Heb ook films met Dr Cox erin. Een ervan is een thriller (naam even kwijt) en dan speelt hij een hele rustige pa die overal beetje bang voor is
Ja helaas welquote:Op zondag 15 februari 2009 19:50 schreef Trystar het volgende:
[..]
Dan pas weer een nieuwe aflevering?
Office spacequote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Naast Platoon heb ik hem gezien in een paar Dean Koontz verfilmingen en natuurlijk in 7even en The Rock.
Oeh, niet te vergeten nee, een van zijn weinige komische rollen voor Scrubs. Meesterlijke film overigens.quote:
Jammer, was net zo leuk iedere week weer 2 nieuwe afleveringen.quote:Op zondag 15 februari 2009 20:00 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja helaas wel
Het hele programma wordt steeds omgegooid
Eerst zou de season finale los komen, toen een week naar voren, dus zouden er 3 op dezelfde avond komen, en dat zou dan in Maart ergens zijn. Nu komt de finale pas in Mei ofzo
Welke rol speelt hij dan in Se7en? Want uit de IMDb-beschrijving haal ik maar bar weinig.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:56 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Naast Platoon heb ik hem gezien in een paar Dean Koontz verfilmingen en natuurlijk in 7even en The Rock.
Een van de SWAT leden, is hem ook op het lijf geschreven natuurlijkquote:Op zondag 15 februari 2009 21:48 schreef Orbis het volgende:
[..]
Welke rol speelt hij dan in Se7en? Want uit de IMDb-beschrijving haal ik maar bar weinig.
Ik heb het betoog als eens eerder gehouden. Een serie als Scrubs moet geen vervolg krijgen met een andere indeling.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 23:00 schreef Mirel het volgende:
Met een serie zoals Scrubs is dat ook niet zo moeilijk. Tenzij ze allemaal ineens besluiten om een andere baan te zoeken is de serie wel gestopt.
Frasier.quote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Ik heb het betoog als eens eerder gehouden. Een serie als Scrubs moet geen vervolg krijgen met een andere indeling.
De serie is voornamelijk bebouwd rond JD en zijn gedachten. Sinds seizoen 1 is er natuurlijk een hoop veranderd en is er ook meer diepgang aan de rest van de karakers gegeven, maar ik denk dat een spin-off een gigantische flop gaat worden.
*Noem eens 1 fatsoenlijke spinoff?*
Frasier, Angel, CSI Miami en New York, Private Practice, Tochwood, 90210, Xena, enzquote:Op zondag 15 februari 2009 22:31 schreef CrustyClown het volgende:
*Noem eens 1 fatsoenlijke spinoff?*
quote:King of Queens was NOT a Sipinoff, but will be thought of one... Kevin James had different roles on both shows. He NEVER appeared as Doug on E.L.Raymond...
And on one episode of KOQ Doug met Raymond, and then they became friends. This means that the show was not a spinoff, but had some episodes that were crossovers.
Dat is volgens mij nergens een spin-off van. Lijkt een beetje op The Honymooners (lees ik op wikiquote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Mirel het volgende:
Waar is King of Queens de spin-off van? Van Everybody Loves Raymond?
Dat is jouw mening. Maar er zijn wel twee succesvolle CSI-spin-offs, en daar gaat het hier om.quote:En CSI is poep joh.
Tomeeto, tomahto. Kevin James zijn karakter in Everybody Loves Raymond sloeg aan bij testpubliek en netwerkbazen zagen er brood in. Hij kreeg een eigen serie waar hij hetzelfde personage speelt -> spinoff.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:25 schreef Mirel het volgende:
Waar is King of Queens de spin-off van? Van Everybody Loves Raymond? En CSI is poep joh.
edit:
[..]
Frasier ok.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:09 schreef Steve het volgende:
[..]
Frasier, Angel, CSI Miami en New York, Private Practice, Tochwood, 90210, Xena, enz
Maar daar staan natuurlijk ook een hoop flutshows tegenover.Mits goed uitgevoerd, kan het best een kans op slagen hebben.
Jij vind het bagger, jouw mening. Er zijn een aantal seizoenen van uitgebracht, veel mensen vinden het wel leuk.quote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef CrustyClown het volgende:
Frasier ok.
De rest zijn echt slechte spin-offs. Dat gehele CSI, crime scene shit. veels te veel van het goede !
Angel een bagger spin-off noemenquote:Op zondag 15 februari 2009 23:34 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Frasier ok.
De rest zijn echt slechte spin-offs. Dat gehele CSI, crime scene shit. veels te veel van het goede !
En idd hoeveel slechte shows staan er wel niet tegenover.
Zo uit mijn hoofd;
- Joey,
- Aftermash
- Walter
- Dirt
Zo even binnen 2 tellen bedacht. Maar verwacht nog steeds dat Scrubs geen goede spin-off zal opleveren. Maar goed dat is en blijft persoonlijk. Ik zou het karakter JD teveel missen...
Heb je het nou over Angel? Want dat is ook gebaseerd op 1 character uit een show, en is als je het mij vraagt minstens even goed geworden als Buffy, zoniet beter.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een spin-off op basis van maar 1 character uit de show is totaal niet levensvabaar. 'Joey' werd ook een grote flop...
Misschien vind jij het niet leuk, maar Frasier was toch alles behalve niet levensvatbaar.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Een spin-off op basis van maar 1 character uit de show is totaal niet levensvabaar. 'Joey' werd ook een grote flop...
In die mening sta je toch redelijk alleen, de consensus hier is dat dit seizoen juist weer ouderwets TOP is!quote:Op maandag 16 februari 2009 21:39 schreef Catch22- het volgende:
ONTOPIC!
denk ik eindelijk mensen gevonden te hebben die scrubs leuk vinden, gaat het over spinoffs
Ik hoop dat dit het laatste seizoen is, wordt nu een beetje flauw (al die babys zijn niet mijn ding).
Dat scrubs interns slaat de plan ook een beetje mis
I'm a lawyerquote:Op maandag 16 februari 2009 23:18 schreef RacerDKB het volgende:
Morgen de nieuwe webisode, en dat is de eerste aflevering van Legal Custodians!
Get it?quote:Op maandag 16 februari 2009 23:19 schreef Rumille het volgende:
[..]
I'm a lawyer
I'm a janitor
Together we adopted a cute little kid.
We're legal custodians!
Die wil ik ook kunnen...quote:
http://www.imdb.com/title/tt0285403/episodes#season-8quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:46 schreef OmeCo het volgende:
geen scrubs vandaag?hoeveel afl. krijgt dit seizoen dan
![]()
quote:Op woensdag 18 februari 2009 11:59 schreef Shrien het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0285403/episodes#season-8
Zo te zien niet echt veel meer
Ik dacht dat er in totaal 18 afleveringen zou komen voor seizoen 8.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:03 schreef OmeCo het volgende:
[..]
der komt als goed is nog een bruiloft ofzo, zag ik een keer in een interview.. lijkt me niet dat afl. 10 de laatste was..
quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Trystar het volgende:
[..]
Ik dacht dat er in totaal 18 afleveringen zou komen voor seizoen 8.
Natuurlijk was dit niet het eindequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:43 schreef OmeCo het volgende:
[..]
khoop het want als dit 't einde zou zijn
19 maart, wel maar 1 ep als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 18 februari 2009 17:48 schreef OmeCo het volgende:
[..]
wanneer wordt er weer uitgezonden dan?
Seizoen 1 t/m 7 is al uit op dvd, alleen seizoen 1 & 2 zijn er met nederlandse ondertiteling.quote:Op maandag 9 maart 2009 19:19 schreef Elvi het volgende:
Wanneer komt seizoen 3 op dvd uit? Ik heb nu al een tijdje seizoen 1 en 2, maar ik wil graag verder met verzamelen
Mja ik wil ze dus wel allemaal met ondertitelingquote:Op maandag 9 maart 2009 19:29 schreef Trystar het volgende:
[..]
Seizoen 1 t/m 7 is al uit op dvd, alleen seizoen 1 & 2 zijn er met nederlandse ondertiteling.
kan je lang wachten..Seizoen 1 en 2 waren er een jaar of 4,5 geleden al..quote:Op maandag 9 maart 2009 22:16 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mja ik wil ze dus wel allemaal met ondertiteling
ah gelukkig volgende week weer.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 18:17 schreef roepdeman het volgende:
Season 8, Episode 11: My Nah Nah Nah
Original Air Date—18 March 2009
En dat dansjequote:Op donderdag 19 maart 2009 16:33 schreef Teteteterek het volgende:
Die dagdroom met die kaart van Turk
Do you have a daddy?quote:Op donderdag 19 maart 2009 19:00 schreef Mirel het volgende:
Janitor met z'n geadopteerde kleine oude man wens.
Ok, she's not dirty.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:16 schreef Teteteterek het volgende:
Klopt, deze episode heet dan ook Their Story II
Their Story 1 bestaat uiteraard ookquote:Op donderdag 26 maart 2009 15:45 schreef Orbis het volgende:
Ja, weet ik. Maar dat ging toch steeds om één persoon? En ook met die nieuwe chirurg die zo duidelijk is geïntroduceerd... ik blijf hopen.
Volgens mij houden ze bij ABC idd gewoon nog steeds de optie open om na dit seizoen door te gaan, maar dan zonder Braff, Lawrence etc. Maar met de nieuwe interns als hoofdrolspelers. Ze zijn die zo hard aan het pushen constant. Weet niet of ik het een goed idee vind. Zo geinig zijn die nieuwelingen niet.quote:Op donderdag 26 maart 2009 13:48 schreef Orbis het volgende:
Zouden ze nu, met de andere voice-overs, een opening aan het maken zijn voor een spin-off? Die interns leken erg prominent aanwezig deze keer en ze hebben ook al webisodes. Het zou mooi zijn als ze de serie op die manier gewoon doorzetten.
Moet ie maar niet ontslagen wordenquote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:12 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vond die Kumar wel leuk, maar die zie ik nooit meer.
Er gaan berichten dat Scrubs "in principe" geen nieuw seizoen krijgt. Maar ABC zal hier gewoon heel goed over na moeten denken en misschien pas een keuze kunnen maken als ze het hele seizoen 8 hebben gehad. Als ze denken dat een Scrubs zonder Braff cs of een spin-off niet overleeft komt-ie er niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 00:07 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Volgens mij houden ze bij ABC idd gewoon nog steeds de optie open om na dit seizoen door te gaan, maar dan zonder Braff, Lawrence etc. Maar met de nieuwe interns als hoofdrolspelers. Ze zijn die zo hard aan het pushen constant. Weet niet of ik het een goed idee vind. Zo geinig zijn die nieuwelingen niet.
Ik zie geen andere reden waarom je anders in een "laatste" seizoen zo hard nieuwe karakters zou introduceren en veel screentime zou geven. Dat kan ik alleen verklaren met dat ze de optie om doortegaan openhouden, zolang de nieuwelingen aanslaan. Dit leek mij idd ook echt een test-aflevering. Lijkt me dat die Kumar ook uit de serie is geschreven, omdat ze niet de feedback kregen die ze hoopten. En nu hebben ze weer een nieuweling om te testen, die nieuwe negert.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 10:24 schreef Breuls het volgende:
[..]
Er gaan berichten dat Scrubs "in principe" geen nieuw seizoen krijgt. Maar ABC zal hier gewoon heel goed over na moeten denken en misschien pas een keuze kunnen maken als ze het hele seizoen 8 hebben gehad. Als ze denken dat een Scrubs zonder Braff cs of een spin-off niet overleeft komt-ie er niet.
Die andere voiceovers zijn imho een goede methode om dit te testen. Ik vond het wel grappig, maar die ene aflevering zonder Braff deed vreemd aan en dan denk ik: doe dan maar geen S9.
En die limonade die dat karretje ging halen.quote:Op donderdag 26 maart 2009 @ 12:15 schreef Purky het volgende:
Janitor met z'n karretje![]()
"go fetch!"
en dat ie deed of die gehypnotiseerd was
Ik vind J.D. steeds minder leuk, geen idee waarom dat is. Misschien dat lelijke baardje
Het lijkt idd een hint naar een vervolg. Persoonlijk vind ik dit een slecht idee, maar goed dat heb ik al eerder te kennen gegeven!quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zie geen andere reden waarom je anders in een "laatste" seizoen zo hard nieuwe karakters zou introduceren en veel screentime zou geven. Dat kan ik alleen verklaren met dat ze de optie om doortegaan openhouden, zolang de nieuwelingen aanslaan. Dit leek mij idd ook echt een test-aflevering. Lijkt me dat die Kumar ook uit de serie is geschreven, omdat ze niet de feedback kregen die ze hoopten. En nu hebben ze weer een nieuweling om te testen, die nieuwe negert.
Ik heb het dan ook voornamelijk over haar uiterlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
dat vrolijke meisje was veel leuker
Sunnyquote:Op vrijdag 27 maart 2009 15:53 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
![]()
dat vrolijke meisje was veel leuker
Hoe is dat in godsnaam relevant?quote:
Jepquote:Op donderdag 2 april 2009 16:04 schreef AlmightyArjen het volgende:
Het huidig lopende seizoen, is dat seizoen 8??
inderdaad.. 't was zeer matig..quote:Op donderdag 2 april 2009 15:58 schreef Teteteterek het volgende:
Wat een kut aflevering deze keer
Of de nieuwe karakters zijn er zodat het verhaal fullcircle komt.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:39 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik zie geen andere reden waarom je anders in een "laatste" seizoen zo hard nieuwe karakters zou introduceren en veel screentime zou geven. Dat kan ik alleen verklaren met dat ze de optie om doortegaan openhouden, zolang de nieuwelingen aanslaan. Dit leek mij idd ook echt een test-aflevering. Lijkt me dat die Kumar ook uit de serie is geschreven, omdat ze niet de feedback kregen die ze hoopten. En nu hebben ze weer een nieuweling om te testen, die nieuwe negert.
Meeste mensen hier vonden hem erg slecht. En ik ook.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:39 schreef Breuls het volgende:
Een JD-loze aflevering die bewijst dat de serie ook zonder hem door kan gaan. Interessant: misschien zou een S9 toch wel doable zijn.
Iets te saai, dat wel, maar afgezien daarvan een goede voorbeeldaflevering.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Meeste mensen hier vonden hem erg slecht. En ik ook.
Geen Janitor/JD/Cox/Carla maakte het gewoon echt te saai. Geen JD en wel de rest zou misschien nog wel kunnen.
Carla, Kelso, Jordan maar wel met the Todd!quote:Op donderdag 2 april 2009 16:34 schreef MaxC het volgende:
Matige aflevering zonder Janitor, JD & Cox
Ik dacht inderdaad hetzelfde. Fingers crossed voor toch een S9 dan.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:39 schreef Breuls het volgende:
Een JD-loze aflevering die bewijst dat de serie ook zonder hem door kan gaan. Interessant: misschien zou een S9 toch wel doable zijn.
100% mee eens!quote:Op donderdag 2 april 2009 17:49 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Meeste mensen hier vonden hem erg slecht. En ik ook.
Geen Janitor/JD/Cox/Carla maakte het gewoon echt te saai. Geen JD en wel de rest zou misschien nog wel kunnen.
Dat kan ook zonder die karakters zo erg uit te diepen en zoveel screentime te geven.quote:Op donderdag 2 april 2009 17:18 schreef Tweek het volgende:
[..]
Of de nieuwe karakters zijn er zodat het verhaal fullcircle komt.
Ik vond het eigenlijk een prima aflevering vandaag.
Ik vind haar dus echt niet lekker, zeker de laatste paar seizoenen met die belachelijke hoeveelheid make-up.quote:
Ik moet me bij jou aansluitenquote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt niet lekker, zeker de laatste paar seizoenen met die belachelijke hoeveelheid make-up.
Nee man, Kim!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:35 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik moet me bij jou aansluiten![]()
Molly was de echte vrouw!
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft ze nu borstvergroting ofzo gehad ;o kvind der ook niet super maar kzou der wel ff duwequote:Op donderdag 9 april 2009 16:58 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Ik vind haar dus echt niet lekker, zeker de laatste paar seizoenen met die belachelijke hoeveelheid make-up.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 9 april 2009 21:56 schreef FL_Freak het volgende:
Vanwaar die spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I HEARD YOU LIEK MUDKIPZ
quote:Op donderdag 9 april 2009 20:55 schreef Tim86 het volgende:
Elliott is echt bizar mager geworden..
Doe mij maar TCM![]()
[ afbeelding ]
Die vind ik zo mogelijk nog enger, zo'n verspookt plastic hoofd, jakkes.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:50 schreef OmeCo het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze nu borstvergroting ofzo gehad ;o kvind der ook niet super maar kzou der wel ff duwedie chick van dr cox
![]()
Die is zeker niet mis neequote:Op donderdag 9 april 2009 17:35 schreef Shrien het volgende:
[..]
Ik moet me bij jou aansluiten![]()
Molly was de echte vrouw!
[ afbeelding ]
Ze maken wel verdacht veel "jd is homo" insinuaties de laatste tijd.. Verder wel een leuke aflevering. Zag er relaxed uit zo een beetje zon en strand.quote:Op donderdag 9 april 2009 20:58 schreef Bullet-tooth het volgende:
J-D en Turk blijven toch het grappigst als ze samen zijn.
Doen ze toch al 7 jaar?quote:Op donderdag 9 april 2009 23:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ze maken wel verdacht veel "jd is homo" insinuaties de laatste tijd.. Verder wel een leuke aflevering. Zag er relaxed uit zo een beetje zon en strand.
Idd die grap dat ze elkaar van onder aan tikken word ergens in seizoen 3 geloof ik ook al een paar keer gedaan, vandaar dat Turk ook zegt dat hij het nog steeds niet vindquote:
Het is nu weer goed.quote:Op vrijdag 10 april 2009 @ 12:09 schreef Skulker het volgende:
Alleen voorspelbaar dat JD en Elliot weer ruzie hebben, moest natuurlijk weer gebeuren zodat het net voor de Final Episode weer uitgaat.
Zo'n beetje de hele crew heeft in het verleden een rol gespeeld, maar dit was de 1e keer dat Bill himself meedeed of niet?quote:Op donderdag 16 april 2009 14:26 schreef Breuls het volgende:
Leuk dat Bill Lawrence een cameo heeft.
Volgens mij eerste keer dat Bill zelf erin zat ja. Volgens mij krijgen we in de finale toch te horen hoe Jan Itor heet?quote:Op donderdag 16 april 2009 18:27 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Zo'n beetje de hele crew heeft in het verleden een rol gespeeld, maar dit was de 1e keer dat Bill himself meedeed of niet?
Verder matige episode overigens en we weten nog steeds niet hoe Janitor heet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |