quote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 17:34 schreef CompanionCube het volgende:
[..]
Nope, Obama-avond bij ABC vandaag.
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 02:00 schreef FritsFlits het volgende:
Aflevering 4 was echt super! Mooi eindshot.
Over die 2 afleveringen dat de castmembers niet mee doen, geldt dat ook voor Zach?
quote:
In totaal 2 afleveringen van de hele seriequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal.
De cast zit in een episode, en dan 2 niet, en dan weer wel.
Dus als iemand in episode 1 zat, zit hij niet in 2 en 3. Wel weer in 4.
Correct?
Maar waarom zit Zach dan in 1 t/m 4?
Is er voor hem een aparte regel, bijvoorbeeld max 75% van de afleveringen ofzoiets?
Niet zo moeilijk doen, (bijna) iedereen van de cast slaat wat afleveringen over.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:44 schreef RacerDKB het volgende:
Ik snap het nog niet helemaal.
De cast zit in een episode, en dan 2 niet, en dan weer wel.
Dus als iemand in episode 1 zat, zit hij niet in 2 en 3. Wel weer in 4.
Correct?
Maar waarom zit Zach dan in 1 t/m 4?
Is er voor hem een aparte regel, bijvoorbeeld max 75% van de afleveringen ofzoiets?
quote:
Op 10 feb komt er een their aflevering, hoe ze er Zach op een andere manier willen uitschrijven ben ik wel benieuwd naar.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef Steve het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk doen, (bijna) iedereen van de cast slaat wat afleveringen over.
Misschien dat er idd. zo'n his/her/their aflevering komt waarin Zach alleen in de eerste minuut te zien is.
Ik mis Shirley trouwens nog.Of is die wel al in een aflevering geweest?
Dat wilden ze volgens mij pas in de series finale doen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 17:20 schreef OmeCo het volgende:
[..]
kdacht dat ze dit seizoen z'n naam bekend zouden maken in de serie
hah okquote:Op woensdag 28 januari 2009 17:39 schreef Steve het volgende:
[..]
Dat wilden ze volgens mij pas in de series finale doen.
7 hoofdrolspelers, elk 2 afleveringen vrij, 18 afleveringen in het seizoen.quote:Op woensdag 28 januari 2009 12:11 schreef Mirel het volgende:
Welke zat er niet in in 5 dan? Bij 6 was het wel duidelijk maar bij 5 merkte ik niets. Misschien Kelso? Todd en Keith zijn niet vaste castmembers toch?
Precies wat ik wilde typenquote:Op woensdag 28 januari 2009 19:10 schreef vingerplant het volgende:
6 was leuk, maar 5 vond ik echt heel goed. Dat contrast van dat flauwe gedoe met die Sesamstraatfiguren met de stervende man en zijn vrouw en zoontje is wat Scrubs gewoon zo sterk maakt.
Die opmerking van de Janitor die Mirel hierboven al noemde was weer sterk
Ga seizoen 8 kijken dan!quote:Op woensdag 28 januari 2009 @ 19:50 schreef OmeCo het volgende:
kvond de eerste 3 seizoenen toch echt het best, na 5 ben ik beetje 't oude gevoel kwijt dat 't me kon opvrolijken![]()
Inderdaad. Scrubs blijft geniaal.quote:Op woensdag 28 januari 2009 21:08 schreef Richardfun het volgende:
Damn, ik heb echt weer veel hardop zitten lachen.
kben helemaal up-to-datequote:Op woensdag 28 januari 2009 19:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ga seizoen 8 kijken dan!
Seizoen 5 was trouwens geweldig, heel veel geweldige afleveringen (My Way Home, My Lunch).
Seizoen 3 was het best vond ik, vooral My Screw Up.
Wát een aflevering was dat, een van de beste tv-serie afleveringen ooit.
Link?quote:Op donderdag 29 januari 2009 09:06 schreef Symer het volgende:
Volgt iemand die webisodes eigenlijk? Ik vind ze wel goed gedaan. Beter dan webisodes van veel andere series.
De stukjes die je na het eind van de episode zeg maar ziet zijn altijd wel leukquote:Op woensdag 28 januari 2009 20:34 schreef Bullet-tooth het volgende:
Don't marry a German, they have monkeyfeet.
De bloopers.quote:Op donderdag 29 januari 2009 23:39 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De stukjes die je na het eind van de episode zeg maar ziet zijn altijd wel leuk
Weet ik. Maar er was nog een kans dat Scrubs verder ging, maar dan zonder de main cast. Dat gaat dus zo te zien ook niet door.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:34 schreef OmeCo het volgende:
ja dit is 't laatste seizoen, eigenlijk zou het vorig seizoen het laatste worden maar door die stakingen van de schrijvers kon er geen goed einde aan de serie gemaakt worden![]()
Ah.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik. Maar er was nog een kans dat Scrubs verder ging, maar dan zonder de main cast. Dat gaat dus zo te zien ook niet door.
Wist je dat nietquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 19:55 schreef Symer het volgende:
Voor de fans van Stephanie:
Zij doet daar de stem. Zo droog dat je er bijna depressief van wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |