Heyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
Ik wil graag een cd maken die ik ga beluisteren tijdens het sporten (loopband, stepper). Weet er iemand leuke nummers die ik zou kunnen downloaden Alvast bedankt.
ze kon niets zeggen morgen nieuwsquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net op t moment van t gesprek, belde mn vriendinnemeisje... wat was er nou van waar dan?
Oké... dat klinkt niet heel hoopgevendquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ze kon niets zeggen morgen nieuws
Maar wat er allemaal gebeurd in 3 uur is werkelijk ongelofelijk.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef muisje-eliza het volgende:
MM alweer bijna afgelopengaat de tijd snel zeg
Ze zei dat ze niks kon zeggen, en dat er morgen een persbericht naar buiten wordt gebracht. Klinkt niet al te best dus...quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:45 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Net op t moment van t gesprek, belde mn vriendinnemeisje... wat was er nou van waar dan?
Nieuw dieptepunt op 3FM...N&S worden gedraaid, 2 ouwe lullen vallen om bij t eten van Obama, een niet nicht maar wel stem hebbende Fokker op de radio EN Jeremy's uitelkaar maar ze mogen het nog niet zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:47 schreef Egamer het volgende:
[..]
Maar wat er allemaal gebeurd in 3 uur is werkelijk ongelofelijk.
Dat hoeft toch niet persé erger te zijn dan dat ze nu wel iets zou zeggenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niks kon zeggen, en dat er morgen een persbericht naar buiten wordt gebracht. Klinkt niet al te best dus...
2009 is turning out to be a good year.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Aha het zijn dus toch de Jeremy's die stoppen...
Mja, ik vond d'r een beetje depri klinken, en dat ben je meestal niet bij goed nieuws.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat hoeft toch niet persé erger te zijn dan dat ze nu wel iets zou zeggenHeb 't gesprek niet gehoord, maar in een persbericht kun je natuurlijk heel goed uitleggen hoe en wat
.
Ik denk dat ik maar weer moet leren praten, ik herkende mezelf geen eens op de radioquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:49 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Nieuw dieptepunt op 3FM...N&S worden gedraaid, 2 ouwe lullen vallen om bij t eten van Obama, een niet nicht maar wel stem hebbende Fokker op de radio EN Jeremy's uitelkaar maar ze mogen het nog niet zeggen
Oh, wacht. Ik zit het even niet te volgen. Ik zie de Jeremy's, persbericht, stoppen. Gaan de Jeremy's stoppenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:48 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze zei dat ze niks kon zeggen, en dat er morgen een persbericht naar buiten wordt gebracht. Klinkt niet al te best dus...
Ah, ze bevestigde dus niet dát ze stoppen (terwijl dat nieuws eik al wel bekend is)quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, ik vond d'r een beetje depri klinken, en dat ben je meestal niet bij goed nieuws.
Morgen persberichtquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik zit het even niet te volgen. Ik zie de Jeremy's, persbericht, stoppen. Gaan de Jeremy's stoppen![]()
![]()
Als het even kan graagquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
[..]
2009 is turning out to be a good year.
Nu Kane nog, kom op Kane, je kan het, stop, stop, STOPPPP!
Denk dat het iets te vroeg kwam gezien haar godverdomme kreetquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ah, ze bevestigde dus niet dát ze stoppen (terwijl dat nieuws eik al wel bekend is)
Duidelijkquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat het iets te vroeg kwam gezien haar godverdomme kreet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |