Ik ben gek op voetbalquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha, leuke TT!
Zéler van een vrouw
(heerlijk, die vooroordelen)
Valencia CFquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:30 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ook nog een favo club?
En een minst favo club?
Waarom zei iemand dat op MSN ook... Daar gaat m'n reputatie als vrouwenversierder.quote:
Die is prachtigquote:
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef Egamer het volgende:
[..]
Waarom zei iemand dat op MSN ook... Daar gaat m'n reputatie als vrouwenversierder.
2e helft maakt Elm de hattrick, en scoort Pranjic. Wijnaldum scoort voor Feyenoord, eindstand 4-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:37 schreef 3FMaster het volgende:
Heerenveen doet 'et aardig, Drummerdude!
Gelukkig stoppen de goede bands niet.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
Nee stoppen de jeremy's ook al
MARSquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
Ik wil graag een cd maken die ik ga beluisteren tijdens het sporten (loopband, stepper). Weet er iemand leuke nummers die ik zou kunnen downloaden Alvast bedankt.
Je zou kunnen zoeken naar de Nike+ Run mixen met lekkere muziekquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
Ik wil graag een cd maken die ik ga beluisteren tijdens het sporten (loopband, stepper). Weet er iemand leuke nummers die ik zou kunnen downloaden Alvast bedankt.
Echt heyquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
![]()
wat een domme mensen bij Opgelicht
Ik heb Heerenveen altijd al een sympathieke ploeg gevonden. Ik vond het ook serieus jammer dat Verbeek weg ging.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:41 schreef TheVulture het volgende:
Heerenveen trekt toch ook elke keer weer leuke talenten uit de klei he
+PMquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:39 schreef MarijeH het volgende:
Kathelijne is leukquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Gelukkig stoppen de goede bands niet.
Eens!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb Heerenveen altijd al een sympathieke ploeg gevonden. Ik vond het ook serieus jammer dat Verbeek weg ging.
Ik dan weer nietquote:
Net op t moment van t gesprek, belde mn vriendinnemeisje... wat was er nou van waar dan?quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:43 schreef Sirolf het volgende:
Hmm... ze kan niks zeggen... Dat klinkt niet goed!
Michiel: "Van Leaf kon ik het nog wel hebben, maar The Jeremy's..."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |