quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Doen ze in Amerika niet aan pensioen ?
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:10 schreef muisje-eliza het volgende:
ziet m al met n roze tasje rondwapperen (die aan de foon)
quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Egamer het volgende:
[..]dat was ik dus.
Het jammere is dat ik absoluut geen roze tasje heb en daar absoluut geen behoefte aan heb
Maar ja, ik klonk echt fout daar
Nog bedankt Michiel
Stomme is , dat je je pensioen gedurende je werkende leven al kan opnemen, alleen ze vergeten dat ze niet dood zijn na een jaartje of 65quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Het is schrijnend om daar in een cafeetje te zitten als fief jong ding en dan wordt je lunch geserveerd door een heeeeeel oud opaatje.
Om het terug te horen klonk ik écht gay, wtfquote:
Egamerquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:14 schreef Egamer het volgende:
[..]dat was ik dus.
Het jammere is dat ik absoluut geen roze tasje heb en daar absoluut geen behoefte aan heb
Maar ja, ik klonk echt fout daar
Nog bedankt Michiel (blijkbaar dat vergeten...)
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Egamer![]()
Weet je het zeker van dat roze tasje?
Ik hoop voor je dat ze je dan net niet gehoord hebbenquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.
dus ik bega niet een gigantische blunder..jij vind t zelf ook n beetjequote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:16 schreef Egamer het volgende:
[..]
Om het terug te horen klonk ik écht gay, wtf
Pas maar op, voordat je het weet heeft die gier je een roze tas om gedaanquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:18 schreef Egamer het volgende:
[..]
Je mag iedereen op school vragen, maar ik en een roze tas gaan bepaald niet samen.
TinkiWinki. Oho!quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:17 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Egamer![]()
Weet je het zeker van dat roze tasje?
Coole plaat iddquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Niiice ze draaien gewoon Jimmy Eat World!
Moet ik vaker zeggen, 0 - 1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 Luistert geen radio want Feyenoord - Heereveen staat op...
Niet dat daar veel gebeurt...
Ik ookquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze je dan net niet gehoord hebben
geintje
Voor Egamer heb ik een pedopas nodig dus nee bedanktquote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:19 schreef borisz het volgende:
[..]
Pas maar op, voordat je het weet heeft die gier je een roze tas om gedaan
Bij deze is het 0-1quote:Op dinsdag 20 januari 2009 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
* Jannekje7 Luistert geen radio want Feyenoord - Heereveen staat op...
Niet dat daar veel gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |